Stránka 1 z 6

Studený start 1,8

Napsal: úte lis 29, 2011 14:24
od shaw77
Zdravím.Může mi někdo poradit?Při normální teplotě (okolí) i za studena chytá bez problémů,ale jakmile přijde mráz tak jenom točí a ani náznak,že by chtěl naskočit.Jakmile chytne,tak potom už je v pohodě.Jenom ty starty za mrazu. :?:
Dík za radu ;)

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte lis 29, 2011 16:42
od Keksin
Nemůže to z nádrže nabrat nějakej bordel?

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte lis 29, 2011 19:24
od roverix
Jestli píšeš o tom autě, co jsi koupil ode mně, tak se moc divím. Chytalo mi to vždy a hned i při Minus 20

Re: Studený start 1,8

Napsal: úte lis 29, 2011 21:40
od shaw77
jo přesně to,nevím jestli svíčky.6 let jsem jezdil s naftou.Motor točí ale nechce chytnout.

Re: Studený start 1,8

Napsal: stř lis 30, 2011 9:34
od ketzll
Zkus vyměnit palivový filtr...:-) Může tam být nějaká voda, která při mrazech zamrzá a nepustí to benál..:-) Nebo to bude nějaký studený spoj... :-D

Re: Studený start 1,8

Napsal: stř lis 30, 2011 16:14
od shaw77
volal jsem Mirdovi řeší něco podobného na 200

Re: Studený start 1,8

Napsal: stř pro 07, 2011 16:54
od roman_mg
Při krátkých jízdách umí postupně při mrazech zamrznout voda z katu ve výfukovém potrubí :) Nevěřil jsem, viděl jsem. Navrtat čtyřkou vrtákem výfuk v nejnižším místě. :D

Re: Studený start 1,8

Napsal: stř pro 07, 2011 21:11
od shaw77
:?:

Re: Studený start 1,8

Napsal: čtv pro 08, 2011 11:11
od roman_mg
:-D Prostě se voda z výfuku nedostane ven, ale zůstává ve výfukovém potrubí. Při krátké cestě (do 10 km) není vyplivnuta ven :) A zamrzne po odstavení. Když se to opakuje, tak nakonec je jí plné potrubí a působí jako štupl. Opravdu jsem to viděl, místní taxikář dojel s Jagem XJ (starším), že za studena nestartuje. Po rozmrazení (neměl ho v garáži) a navrtání výfuků v nejnižším místě z toho vytekl skoro kýbl vody :-D :-D Jak jsem viděl, prodávám :)

Re: Studený start 1,8

Napsal: stř pro 21, 2011 11:34
od shaw77
Dány nové svíčky.Uvidíme v noci co to udělá,ale moc se tomu po výměně nechtělo

Re: Studený start 1,8

Napsal: čtv led 26, 2012 15:12
od shaw77
nemůže být ten špatný start způsobený vadným těsněním pod hlavou? v oleji je sajrajt :(

Re: Studený start 1,8

Napsal: čtv led 26, 2012 15:23
od Trunda
No jestli mas v oleji sajrajt, tak to je spatny tesneni... a uplne klidne se ti muze dostavat voda do valcu... kazdopadne pokud mas podezrely tesneni, tak doporucuju nejezdit a co nejdriv to resit... jinak muzou byt nasledky daleko horsi....

Re: Studený start 1,8

Napsal: čtv led 26, 2012 16:33
od shaw77
mizela voda z chladiče,ale olej byl stále čistý.Dneska nechtěl chytnout a po přijetí domů dlouho vrčel větrák.Jsem si říkal proč když jsem dolíval nemrzku před 14dny.Tak se podívám a prázdné.Tak jsem se koukl na dolévací hrdlo na olej a byl tam.Nu což podíváme se mu na střeva. :(

Re: Studený start 1,8

Napsal: čtv led 26, 2012 20:47
od berryj
než bych začal něco rozdělávat, snažil bych se zjistit jestli mi neutíká chladící kapalina nějakým netěsnícím spojem. Taky třeba vypustit motorový olej a podívat se jaký je, trochu šlemu na víčku dolévání oleje ještě nemusí nic znamenat, zvláště pokud se jezdí s autem krátké trasy.

Re: Studený start 1,8

Napsal: pát led 27, 2012 6:23
od Hombre
Emulze na víčku je v zimě normální, je to kondenzát z nasátého vzduchu, ne voda z chladicího systému! Podle mě ti teče voda do sání, proto to nechytá a ztrácí se voda beze stop pod autem.