Tommi_82 píše:Do takové stařešiny už nemá smysl kupovat nic novýho(sorry pokud jsem se někoho dotkl).
No jo, dotkl - nedotkl ... otázka spíš stojí, jestli se nevyplatí do té stařešiny trochu investovat a udržovat ji ve slušném (nebo dokonce velmi pěkném) stavu

Osobně totiž vidím R75 jako jedno z posledních aut postavených poměrně poctivě (zejména ve srovnání se současnou produkcí). Já tedy fakt nevím, do čeho ze současné produkce bych tak přesedl ... R75 není ani dnes žádná pojízdná rakev, obzvlášť v konkurenci průměrného tuzemského vozového parku. Má své typické závady dané opotřebováním ale po opravě slouží dál.
Taky si nemyslím, že je nutné měnit hned všechny vstřikovače za nové. Zvážil bych následující možnosti:
- sehnat jeden starší vstřikovač na vrakovišti
- nechat všechny své vstřikovače zkontrolovat/repasovat (dělají to tuším BOSCH diesel servisy)
- nechat si poslat motor, jak psal roman_mg, a najezdit s ním třeba dalších 200-300 tisíc km nebo si z něj brát díly
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @

Ex.
Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @
