Stránka 1 z 3

vstřik???

Napsal: pon črc 09, 2012 20:13
od koodoo
Ahoj, vlastním R75 2.0CDT rv.2001 autí mam uz poměrně dlouho a řešil sem s ním spoustu problému od spojky, servočerpadla, alternatoru, termostatu......... ted ale nastava velká novinka drive: když jedu tam se mi lehce cuka motor což o to, to se mi taky muže klepat noho na pedálu, ale na volnoběhu mě autí zprvu jen skakalo v rozmezí cca800 a 650 ot/m ted i občas chcipne no dost často je jedno jestli je to za studena nebo za tepla oo: no a jako bonus občas to asi startuje na 3 valce bo co??? :mrgreen: . Servisman mě tvrdi že jsou v pr..... vstřiky a upřímně nechci to je fakt darda na finance.
Tímto se chci zeptat zda nevite cim to je nebo jestli jste někdo něco podobneho zažil? met: met: met: ted je tyden co tyden auto ma uz svych 250tkm a odchazí, mam ho ale rad a chci s nim ještě jezdit prosim pomoc

Re: vstřik???

Napsal: pon črc 09, 2012 20:21
od koodoo
tyden co tyden v servise brzdy tlumiče altik....

Re: vstřik???

Napsal: pon črc 09, 2012 22:58
od berryj
pokud špatné vstřiky diagnostikoval solidní servisman a nechce jen udělat kšeft, tak bych mu věřil. Mě se špatný vstřik projevoval jen nepravidelným volnoběhem (na šestiválci BMW) kdy občas vynechal, při vyšších otáčkách nebo v tahu nebylo poznat. Vyměnil jsem ho než úplně dodělal, kupoval jsem za necelých 9tis. nový. Motor pak naběhal dalších pár desítek tis. bez problémů než se prodal měl najeto 280 tis. Asi nebudeš mít špatné všechny čtyři, ty co ještě půjdou dobře bych nechal.

Re: vstřik???

Napsal: úte črc 10, 2012 0:31
od pirát
Uz sa to tu preberalo, chce to dobru diagnostiku na vstreky, mne diagnostikovali jeden vstrek zly ale odporucali repas vsetkych 4roch a este aj cerpadlo za strasne peniaze ktore sa blizili hodnote auta, nedal som sa ukecat a tak repasli len ten zly, auto najazdilo dalsich 30tis km v pohode. Tento nazor zastavam nadalej, opravit, len to co je pokazene.

Re: vstřik???

Napsal: úte črc 10, 2012 11:46
od Trunda
Napis odkud jsi....
Vstriky nemaji nekonecnou zivotnost, takze po nejake dobe je dobre je zrepasovat, ci vymenit... ale jak psali kluci, zajed do servisu kde to poradne zdiagnostikuji a nenech se natahnout. O repasi vstriku tu je nekolik temat, staci je jen najit ;-)
Nicmene u auta s tolika km neni nic divneho, ze resis brzdy, tlumice alternator.... to bys resil u jekekoli jine znacky. Ono je lepsi ale nechat udelat vsechno naraz a pak jezdit. Kdyz se to resi az kdyz se to rozsype, tak to je pak vopruz... je to proste o pristupu. Samozrejme zakladem spokojeneho uzivani auta je kvalitni a spolehlivy servis... proto rekni zkama jsi a treba ti nekoho doporucime.

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 12:05
od Tommi_82
Já bych mu věřil, 250 tisíc km už je dost na to aby odešly. Cena je vysoká, já osobně bych na svoje auto určitě kupoval na vrakáči v Jeseníku použitej. Do takové stařešiny už nemá smysl kupovat nic novýho(sorry pokud jsem se někoho dotkl).

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 13:50
od roman_mg
Múj názor pokud chceš aby ti 75 zůstala :-D (Omlouvám se, ale naftu neznám, takže předpokládám, že je to 4 válec BMW).

Nové vstřiky á 200 liber celkem 800 tedy cca 25 000 Kč u rimrů, asi tudy cesta nevede.
Já bych to řešil přes Lenhama : chci celý motor do 100 000 km. Kolik bude stát i s přepravou z UK ? A mám relativně nový motor. Udělal jsem to na mém MG a jsem spokojený. Otázka samzořejmě je, kolik do toho chceš investovat. :)

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 16:00
od AnderN
Tommi_82 píše:Do takové stařešiny už nemá smysl kupovat nic novýho(sorry pokud jsem se někoho dotkl).
No jo, dotkl - nedotkl ... otázka spíš stojí, jestli se nevyplatí do té stařešiny trochu investovat a udržovat ji ve slušném (nebo dokonce velmi pěkném) stavu :?: Osobně totiž vidím R75 jako jedno z posledních aut postavených poměrně poctivě (zejména ve srovnání se současnou produkcí). Já tedy fakt nevím, do čeho ze současné produkce bych tak přesedl ... R75 není ani dnes žádná pojízdná rakev, obzvlášť v konkurenci průměrného tuzemského vozového parku. Má své typické závady dané opotřebováním ale po opravě slouží dál.

Taky si nemyslím, že je nutné měnit hned všechny vstřikovače za nové. Zvážil bych následující možnosti:

- sehnat jeden starší vstřikovač na vrakovišti
- nechat všechny své vstřikovače zkontrolovat/repasovat (dělají to tuším BOSCH diesel servisy)
- nechat si poslat motor, jak psal roman_mg, a najezdit s ním třeba dalších 200-300 tisíc km nebo si z něj brát díly

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 16:25
od Trunda
.... no u petasedmy zrovna kompletni repase nebude levna uz jen proto, ze vsechno je tam o tretinu pracnejsi, jak u takove dvoustovky...
... jenze co je kompletni repase, ze? Pokud neni aspon trosku zachovaly interier a karoserie, tak je to asi skoda penez... pokud to ale bylo auto vonafka a ma "jen" nalitane km, tak urcite ma smysl investovat.... Proste zalezi na kusu....
Ale to, ze casem budeme tezko hledat adekvatni nahradu, ktera uspokoji nas zhyckane komfortem, relativni kvalitou a jednoduchosti, je fakt... moderni auta uz nejsou konstruovana tak, aby uzivatel ovlivnil jejich zivotnost. Maji zarucni dobu a po te smitec... a udrzovat doma nejakou tuctovku typu Fobie a Hnujdaj bude chtit snad jen blazen.... nicmene vsechny nas to ceka... a radeji na to nemyslet :roll: Kdyz uz na to pomyslim ja, tak mam sto chuti si domu do "stodoly" nakoupit takovych deset zachovalych petadvacek a petactyricitek a mít nadostmrti klid (nez prijde nejaky eurofilni ekooteplovac a zavede zakaz spalovani cehokoli)...

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 18:55
od lenham3
Jeden cely motor doma ted mam :D

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 21:03
od donutil
Jsem přesedl do Yetiho a spokojenost se škodovkou proti které jsem brojil.Mám 15 tisíc najeto a sedmapadesát let.Takže nevím kdo z nás dvou půjde dřív na vrakáč.Ale 75 jsem si ponechal,o tryskách se rozepisovat nebudu,byla to anabáze ,musela se sundat hlava stálo to 24 tisíc a už to není ono.Trysky byly repasované,ale stejně v určitých otáčkách kouří,hlavně za studena.Měl bych to reklamovat,ale zatím není čas.Uvidím jestli to stihnu,nebo se rozsype.

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 21:20
od Trunda
No teda.... Yeti mi osobne od skodovky neprijde jako spatna volba, obzvlast na ceske silnice... prakticnost skrz mizerny kufr pro rodinne ucely pokulhava... toz at slouzi ;-) .... pro nas mladsi jsou ty vyhlidky horsi...
... pokud ma Lenham motor doma navic, tak sup pro neho ;-)

Re: vstřik???

Napsal: čtv črc 12, 2012 22:06
od mara00
kdyz jsem koukal na test yetiho v top gear tak jsem jen zasnul ..kdybych mel prachy tak si ho take poridim jako vedlejsak k roveru ...:)

Re: vstřik???

Napsal: pát črc 13, 2012 0:20
od lenham3
jj Yetiho doma mame a nemuzu si stezovat a to kor kdyz mam chalupu v beskydech ,necapal jsem co vsechno projede i ve snehu :D

Re: vstřik???

Napsal: pon črc 16, 2012 11:11
od koodoo
Vážení,
Dnes už auto jelo do servisu, vsřiky jsou jasná věc, takže už jen vytahnout repasovat a nastrkat zpátky:).
Jsem docela zvědav kolik si za to borci reknou snad ne vic než 15 tyček.:D ostatně o tom poreferuji jak bude hotovo.
Mimochodem bych rád reagoval na vaše příspěvky:) autíčko je zkratka moje milenka, darečky každy měsic ve formě servisu a nových dílů k výročí už je samozřejmost a nijak mě to už neřozčiluje, hrdě mohu prohlasit že je to takova leštěnka a to jak z venčí tak i zevnitř :) takže určitě se vyplatí udržovat v dobrem stavu:).
No ale co si budem povidat uz pokukuji taky po jiných a myslim nad s-typem rv.2004 3.0 s pěknými kilometry, nechci se vzdát anglického komfortu:)


Moje láska
http://www.rover-club.net/member_detail.php?id=3914