Karlovo pracant CDT
Napsal: pát led 04, 2013 21:24
Tak padla kosa na kámen - mám doma auto s traktorem pod kapotou. Může za to nedobrždění s BMW, které teď nemám ani čas, ani chuť opravovat, musel jsem tedy urychlit projekt R75.
A protože auto bylo potřeba rychle, nebyl čas hledat něco pěknýho s 1.8 ( ideálně s automatem) , pragmatická volba padla na CDT. Hledal jsem mezi levnějšími kousky, nechtěl jsem leštěnku (příliš velké leštěnky u mne přitahují karamboly
) Nakonec to vyhrála světle modrá pětasedma od Hlinska, zvnějšku ozdobená několika bílými fleky, ale se slušným interiérem, vyměněnou kompletní spojkou, rameny ( bohužel už opět po smrti) slušnými brzdami, odcházejícím servem, novými řemeny a řemenicemi motoru, novými žhavičkami, termostatem, novou baterií, pravděpodobně načaté tlumiče (zdá se mi to příliš velká houpačka
) a udávanou spotřebou 5l/100.
Jo a klasicky nejde venkovní klika u pravých předních dveří a centrál neodemkne dveře řidiče....
Koupě proběhla 31.12, domů jela přítelkyně ( která Rovery moc nemusí) a docela chválila - jen to tuhé řízení prý bylo otravné. Já se poprvé pořádně svezl až předevčírem.......nejdřív nic moc, kombinace tuhnoucího posilovače a měkkého podvozku na naší rozvlněné dálnici byla chvílemi divoká
(výměna ATF v řízení pak trochu pomohla), ale zatím to vypadá, že čím dýl spolu jezdíme, tím je to lepší.
Pohodlné sedačky a volant, co se dají nastavit přesně podle mého těla, dobře jdoucí brzdy, příjemný a krásný interiér, opěrky přesně tam, kde to je pro ruce pohodlné, inteligentně jdoucí stěrače a ostřikovače
, i přes ten posilovač se "dobře řídí", spojka zabírá tak výborně, že se nedá špatně pustit
a za posledních 250km ( dálnice 140km/h, Praha) reálná spotřeba 5,2l/100 (4,1 podle BC).
Zatím tedy pětasedma získává moje sympatie
. Body k vyřešení zůstávají následující:
- řízení je jasné.
- odpružení - předek je hrozně měkký a díky motoru těžký. Nové, nebo stavitelné tlumiče by měly vyřešit spolu s posledním bodem a tím je ....
- motor - definitivně vím, že dýzl není pro mě. Tady je sice kultivovaný a úsporný, ale prostě ne. Klepe se to, malej rozsah otáček, složitost, váha.....
Resumé: vypadá to, že mě bacil 75 chytil....... tenhle bleděmodrej krasavec bude u mne ale jen do doby, než seženu nějakou příhodnou s 1.8 (pravděpodobně s automatem)
A protože auto bylo potřeba rychle, nebyl čas hledat něco pěknýho s 1.8 ( ideálně s automatem) , pragmatická volba padla na CDT. Hledal jsem mezi levnějšími kousky, nechtěl jsem leštěnku (příliš velké leštěnky u mne přitahují karamboly


Jo a klasicky nejde venkovní klika u pravých předních dveří a centrál neodemkne dveře řidiče....

Koupě proběhla 31.12, domů jela přítelkyně ( která Rovery moc nemusí) a docela chválila - jen to tuhé řízení prý bylo otravné. Já se poprvé pořádně svezl až předevčírem.......nejdřív nic moc, kombinace tuhnoucího posilovače a měkkého podvozku na naší rozvlněné dálnici byla chvílemi divoká

Pohodlné sedačky a volant, co se dají nastavit přesně podle mého těla, dobře jdoucí brzdy, příjemný a krásný interiér, opěrky přesně tam, kde to je pro ruce pohodlné, inteligentně jdoucí stěrače a ostřikovače


Zatím tedy pětasedma získává moje sympatie

- řízení je jasné.
- odpružení - předek je hrozně měkký a díky motoru těžký. Nové, nebo stavitelné tlumiče by měly vyřešit spolu s posledním bodem a tím je ....
- motor - definitivně vím, že dýzl není pro mě. Tady je sice kultivovaný a úsporný, ale prostě ne. Klepe se to, malej rozsah otáček, složitost, váha.....
Resumé: vypadá to, že mě bacil 75 chytil....... tenhle bleděmodrej krasavec bude u mne ale jen do doby, než seženu nějakou příhodnou s 1.8 (pravděpodobně s automatem)