Stránka 1 z 5

Karlovo pracant CDT

Napsal: pát led 04, 2013 21:24
od KDB
Tak padla kosa na kámen - mám doma auto s traktorem pod kapotou. Může za to nedobrždění s BMW, které teď nemám ani čas, ani chuť opravovat, musel jsem tedy urychlit projekt R75.
A protože auto bylo potřeba rychle, nebyl čas hledat něco pěknýho s 1.8 ( ideálně s automatem) , pragmatická volba padla na CDT. Hledal jsem mezi levnějšími kousky, nechtěl jsem leštěnku (příliš velké leštěnky u mne přitahují karamboly :roll: ) Nakonec to vyhrála světle modrá pětasedma od Hlinska, zvnějšku ozdobená několika bílými fleky, ale se slušným interiérem, vyměněnou kompletní spojkou, rameny ( bohužel už opět po smrti) slušnými brzdami, odcházejícím servem, novými řemeny a řemenicemi motoru, novými žhavičkami, termostatem, novou baterií, pravděpodobně načaté tlumiče (zdá se mi to příliš velká houpačka :mrgreen: ) a udávanou spotřebou 5l/100.
Jo a klasicky nejde venkovní klika u pravých předních dveří a centrál neodemkne dveře řidiče.... :mrgreen:
Koupě proběhla 31.12, domů jela přítelkyně ( která Rovery moc nemusí) a docela chválila - jen to tuhé řízení prý bylo otravné. Já se poprvé pořádně svezl až předevčírem.......nejdřív nic moc, kombinace tuhnoucího posilovače a měkkého podvozku na naší rozvlněné dálnici byla chvílemi divoká :mrgreen: (výměna ATF v řízení pak trochu pomohla), ale zatím to vypadá, že čím dýl spolu jezdíme, tím je to lepší.
Pohodlné sedačky a volant, co se dají nastavit přesně podle mého těla, dobře jdoucí brzdy, příjemný a krásný interiér, opěrky přesně tam, kde to je pro ruce pohodlné, inteligentně jdoucí stěrače a ostřikovače :mrgreen: , i přes ten posilovač se "dobře řídí", spojka zabírá tak výborně, že se nedá špatně pustit :mrgreen: a za posledních 250km ( dálnice 140km/h, Praha) reálná spotřeba 5,2l/100 (4,1 podle BC).
Zatím tedy pětasedma získává moje sympatie drive: . Body k vyřešení zůstávají následující:
- řízení je jasné.
- odpružení - předek je hrozně měkký a díky motoru těžký. Nové, nebo stavitelné tlumiče by měly vyřešit spolu s posledním bodem a tím je ....
- motor - definitivně vím, že dýzl není pro mě. Tady je sice kultivovaný a úsporný, ale prostě ne. Klepe se to, malej rozsah otáček, složitost, váha.....
Resumé: vypadá to, že mě bacil 75 chytil....... tenhle bleděmodrej krasavec bude u mne ale jen do doby, než seženu nějakou příhodnou s 1.8 (pravděpodobně s automatem)

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: pát led 04, 2013 21:41
od KDB
....víc obrázků mě nejde připojit . Tvrdí, jsem se pokusil spáchat atentát (nevhodný obrázek)..... vzek:

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 6:14
od 11AA
Vypadá jako to ze Svratky, o kterém jsem uvažoval asi před rokem. Původně chtěl asi 89k ... ale během roku šel postupně dolů.
Tak držím palce drive:

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 8:54
od Tommi_82
Ty odcházející tlumiče jsou hodně poznat. U mě sleduju že se to houpe víc než se to houpalo když jsem to kupoval.

PS: a je fakt že tento diesel s komorním průběhem ne každýmu sedne. Snad se ti podaří co nejdříve sehnat to, co by ti vyhovovalo, protože pětasedma opravdu není vůbec špatný auto.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 9:47
od KDB
Jo, je ze Svratky. Tu cenu tam měl ještě začátkem léta, v posledku 55tis. Podle vyprávění se do toho vysypal (spojka, řemenice) záhy po koupi - to to mělo něco přes 160.000km, já to koupil se 184.000.
Díky tlumičům jsem si už párkrát líznul předkem, když to propérovalo - to se mě nestává ani s MG :mrgreen:
Samozřejmě je zajímavý i dojezd, kdy po ujetých 200km od plné pořád ukazovalo 1350 km dojezd oo:

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 13:03
od rOMAN007
proto ty dotazy na spojku :) .. tu spotrebu nechapu ja pod 6,5 nejdu ani kdybych jezdil jen z kopce ... dojezd mam maximalne s plnou 800-900km

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 13:15
od Keksin
Ta světle modrá je moc pěkná barva. R75 moc sluší.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 13:40
od cvrko
Ten dojezd 1350 km bych Ti přál,ale není reálný,mě to do Chorvatska ukázalo 950 a to už jsem byl nadšený-reál,asi 200 km před Splitem jsem musel tankovat,jinak velmi zajímavá barva. weed:

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 13:48
od Austin
Tak až to budeš prodávat dej vědět, sestřenice se po něčem ohlíží, má kočárek ap. tj. to by se jí líbilo.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 14:30
od Tommi_82
To už bych ani nespočítal kolikrát jsem břichem lízl zem. Většinou teda mimo asfalt, ale myslím že se mi to podařilo už i na asfaltu.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 17:08
od KDB
Tak je novej olej a filtry v motoru, plus druhá výměna ATF v řízení ...
Je fakt, že kolem motoru chodím po špičkách, protože spotřeba je hodně pěkná.... Dojezd 1300 není nereálný - nádrž je na 65l, při 5l/100 je to akorát..Až budu mít chuť a příležitost, skusím ekojízdu :mrgreen: . Při normální jízdě, ale při rychlosti max. 90-100 mimo město se reálně dostanu kolem 4.5l (BC ukazuje 3.5-3.7l)

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: sob led 05, 2013 18:31
od JaRoY
Fajnaa farba. Ale ja by som si uz nikdy vzivote take auto nekupil.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: ned led 06, 2013 0:19
od cvrko
JaRoY nechej už toho :lol:

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: ned led 06, 2013 9:00
od Tommi_82
1300 km na nádrž je reálné, v roce 2009 jsem to dal(ujel jsem 1100 a ještě jsem nebyl na suchu), ale bavíme se tu opravdu o cestovní rychlosti kolem 90-100 km/h. Jinak není šance. Pak už jsem nikdy v životě nenašel nervy na to jet někam tak pomalu, aby se to dalo zopakovat.

Re: Karlovo pracant CDT

Napsal: ned led 06, 2013 9:24
od KDB
Já bych taky plný dojezd nevyužil - vyjíždění do sucha neprospívá minimálně čerpadlům. Jinak si chvílemi připadám jak na koncernovém fóru, kde motory TDi nejen, že jezdí skoro zadarmo, ale v některých režimech naftu i vyrábí :mrgreen:
Uvidíme, jaký bude vývoj, čeká mě dost ježdění, tak se ukáže, kolik nafty vyrobím :mrgreen: