Otáčky motoru
Napsal: pát bře 22, 2013 19:20
Zdravím pánové (a dámy?
),
zrovna jsem domů dotáhl k 25ce ještě 75 2.0 V6 automat. Auto mě neustále překvapuje, většinou spíš pozitivně, ale objevil se mi jeden problém, tak by mě zajímalo, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti. Zkoušel jsem pročítat EN fóra, ale zatím bez úspěchu.
1) Motor - asi nejnepříjemnější věc. Motor startuje vždy bez problému a okamžitě naskočí, na neutrál (N,P) to drží otáčky v pořádku, ale jak zařadím jakýkoliv jiný stupeň (D,R), otáčky spadnou, motor se přidusí a přestane jet na všechny válce. Po vyřazení se zase chytnou všechny. Nedělá to pokaždé, občas se zadusí až za jízdy, občas se s tím dá jezdit celý den bez problému. Zkoušel jsem vytahovat všechny svíčky, jedna byla trochu zasviněná, ale po vyčištění problém přetrvává. Kdesi jsem četl něco o senzoru, co koriguje emise, apod.., příp. se chci zeptat, jestli je na převodovce nějaký čidlo nebo zda se dají upravit otáčky na volnoběhu. Většinou to dělá po dojíždění při poklesu otáček nebo hned po startu. Když se autu trochu šlape na krk, je to bez problému. Někdo nápady? Budu vděčný za všechno. Nerad bych rozebíral půl auta, aby pak ve výsledku stačilo vyměnit čidlo za 5 liber.
ps: měl jsem to píchnutý na 2 diagnostikách a obě dávaly stejné, ale ne moc obsáhlé info:
1) P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1) ; P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected.
2) Lambda sonda 1; Vynechávání zapalování.
2) Jen bonus. Na přístrojovce mi neustále svítí kontrolka žárovek. Obešel jsem celý auto 2x a vše svítí. KOntroluje i interiér? Musí se nějak zresetovat po výměně žárovek?
Pokud někdo bude vědět, ruky mu zulíbám. Díky.

zrovna jsem domů dotáhl k 25ce ještě 75 2.0 V6 automat. Auto mě neustále překvapuje, většinou spíš pozitivně, ale objevil se mi jeden problém, tak by mě zajímalo, jestli někdo nemáte podobné zkušenosti. Zkoušel jsem pročítat EN fóra, ale zatím bez úspěchu.
1) Motor - asi nejnepříjemnější věc. Motor startuje vždy bez problému a okamžitě naskočí, na neutrál (N,P) to drží otáčky v pořádku, ale jak zařadím jakýkoliv jiný stupeň (D,R), otáčky spadnou, motor se přidusí a přestane jet na všechny válce. Po vyřazení se zase chytnou všechny. Nedělá to pokaždé, občas se zadusí až za jízdy, občas se s tím dá jezdit celý den bez problému. Zkoušel jsem vytahovat všechny svíčky, jedna byla trochu zasviněná, ale po vyčištění problém přetrvává. Kdesi jsem četl něco o senzoru, co koriguje emise, apod.., příp. se chci zeptat, jestli je na převodovce nějaký čidlo nebo zda se dají upravit otáčky na volnoběhu. Většinou to dělá po dojíždění při poklesu otáček nebo hned po startu. Když se autu trochu šlape na krk, je to bez problému. Někdo nápady? Budu vděčný za všechno. Nerad bych rozebíral půl auta, aby pak ve výsledku stačilo vyměnit čidlo za 5 liber.
ps: měl jsem to píchnutý na 2 diagnostikách a obě dávaly stejné, ale ne moc obsáhlé info:
1) P0132 O2 Sensor Circuit High Voltage (Bank 1 Sensor 1) ; P0300 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected.
2) Lambda sonda 1; Vynechávání zapalování.
2) Jen bonus. Na přístrojovce mi neustále svítí kontrolka žárovek. Obešel jsem celý auto 2x a vše svítí. KOntroluje i interiér? Musí se nějak zresetovat po výměně žárovek?
Pokud někdo bude vědět, ruky mu zulíbám. Díky.
