Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Odpovědět
richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 15:48

Zdravím mohu vyměnit svého Passata za Rovera 75 2.5l 130kw R2000 automat který je po 40tis po rozvodech motoru,nové brzdy,olej v motoru a v převodovce,interiér zachovalý.190tis najeto
Je v něm namontováno lpg.
Jsou tam dva problémy jedno je jak je u řadicí páky přepínání podvozku na sportovní a na sníh...nefunguje...Kde by mohl být problém?
Druhý problém je s LPG asi špatně seřízený nebo je potřeba vyměnit filtry LPG?
Jedná se o to ,že když se jede na benzín tak to jede docela slušně ale když se přepne na LPG tak to jede jako šnek hrozně pomalu.Když na LPG šlápnu na půl plynu nebo na plný plyn tak se nic neděje ...Prostě žádný výkon a nejede.Zastaví se to na 50km/h při otáčkách 3tis.Když pustím plyn a začnu hodně pomalu přidávát tak se občas stane ,že se to rozjede normálně.Jenže to prostě takto nejde když jedu kde je např70km/h a já za sebou dělám kolonu protože to auto nejede.V tom případě jsem musel při zkuební jízdě přepnout na plyn abych přidal a nezdržoval provoz ...Prosím o radu..Doufám ,že není nutný repas LPG případně jaké by byly ceny za opravu.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 16:02

To přepínání jsou různé režimy převodovky, ne podvozku.
Jede-li to na benzin normálně, problém je tedy jen v LPG ....ideální je návštěva LPG servisu (ideálně podle značky systému, který tam je instalovaný). Problémů může být několik - od skřípnuté hadičky, přes rozladěnou Řj (max. stokoruny), ucpaný filtr ( max. stokoruny), zteřelou membrámu v reduktoru (500-1500,-), zanesené/odjeté vstřikovače (500-5.000,-) po odešlé čerpadlo v nádrži u systému vstřikování kapalné fáze....ten je u nás ale vzácný( Holandsko)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 16:04

Předpokládám, že v nádrži je LPG.... :mrgreen:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 16:11

JJ v nádrži je LPG...AlespoŇ doufám :-D
Kdyby tam bylo málo tak by to takto mohlo taky zlobit?Kde zjistím značku lpg?v techničáku nic takovýho napsanýho není je tam jen pouze kdy bylo montované.
Chci se zeptat upřímně vyplatí se to vyměnit?já mám passat 2.5tdi 136kw rok12/1998 najeto 316tis.
Takže skřípnuté hadičky,Rozházená řj,nebo filtry max pár stovek,Membrána do 1500kč
Mě se jedná o to když to vyměním tak aby mě nestála oprava lpg třeba 10tis...Dá se to nějak přesněji poznat kde je problém?například existuje nějaká diagnostika lpg?
Ta cena za vstřikovače 500-5000kč je cena doufám za všechny a ne za jeden :-)
Poslední otázka to čerpadlo stojí plus mínus?
Díky moc

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 16:13

jo a kdyby to bylo tím čerpadlem to by nelo nahradit jiným?
Co se týče těch režimů převodovky tak má se někde ukázat nebo rozsvítit na jaký režim je to přepnutý?

Uživatelský avatar
make
Příspěvky: 149
Registrován: úte čer 01, 2010 20:45
Bydliště: Bratislava, Ružomberok

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od make » úte dub 30, 2013 16:28

richardbalvin píše:Co se týče těch režimů převodovky tak má se někde ukázat nebo rozsvítit na jaký režim je to přepnutý?
rezim prevodovky vidis na displeji, pred P sa ti zobrazi hviezdicka pre snehovy rezim a "S" pre sportovy.
Obrázek
A tiez to aj pocas jazdy rozoznas, ze na snehovom rezime sa auto rozbieha "opatrne" na dvojke a pri sportovom, ze radi az vo vysokych otackach.
Rover 75 2.5 V6 Saloon + 2.0 CDTi Tourer
Obrázek

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 16:36

JJ dík a pro normální provoz se nejčastěji používá režim na sníh?
Jinak s tím LPG poradí mi ještě někdo?A vyplatí se takový auto?díky

Uživatelský avatar
make
Příspěvky: 149
Registrován: úte čer 01, 2010 20:45
Bydliště: Bratislava, Ružomberok

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od make » úte dub 30, 2013 16:51

pre normalny rezim je tam "E" - economy a potom su tie dva (snow, sport), vzdy po nastartovani je predvoleny ten economy.

a ci za neho vymenit passata je samostatna kapitola, hlavne by si mal vediet ze si rovera chces nechat dlhodobo, lebo ho tak lahko nepredas ako passata zo dna na den. Podobne je to aj s dielami, zohnat sa daju ale nieje ich tolko na vyber a dlhsie sa na ne caka. Cena dielov je podobna, kedze u nas je politika ak sa nieco kupuje malo tak je to drahe, lebo sa toho malo predava a naopak ak sa nieco kupuje vela tak je to tiez drahe lebo to kazdy chce.

A co sa tyka tohto konkretneho auta, by ma zaujimalo ako sa predchadzajuci majitel on staral ak tvrdis ze vymenil rozvody, brdzy, olej, ... preco je potom plyn v takom stave akom je. Mna napadaja iba ze by oprava bola draha alebo sa tazko hladala pricina alebo sa o to majitel ani nestaral (pripadne vedel, ze chce auto predat a minimalizoval vydavky). Najdolezitejsie je aby o motor nebolo starane rovnako ako o plyn.

A ci sa vyplati? zalezi co myslis, ak by si ho chcel o par mesiacov predat so ziskom, tak v tom pripade sa neoplati, ak sa ale chces vozit v pohodlnom aute tak by sa oplatit mohlo
Rover 75 2.5 V6 Saloon + 2.0 CDTi Tourer
Obrázek

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 17:00

K LPG máš mít ještě takový doulist, pokud je to ČR - něco jako techničák. Jinak to lze typnout z řídící jednotky LPG. Diagtnostika na to samozřejmě existuje ... s tím by si LPG dílna měla poradit. Cena za vstřiky je za všechny. Čerpadlo jsem psal, že se týká jen systému vstřikování kapalné fáze (výrobce většinou Vialle) - běžných systémů se to netýká.
Jestli se to vyplatí, to se přeci takhle nedá říct - neznáme cenu R75, stav Tvého Pasáta, důvod, proč ho chceš vyměnit....nikdo ta auta neviděl.
R75 je co se týče spolehlivosti normální auto , v něčem je dražší na údržbu, ale většina věcí vyjde stejně, jako na běžná auta.
Bonus je komfortní, pohodové svezení s netuctovým autem, kterému eventuální drobné vrtochy odpouštíš, protože ho miluješ... :mrgreen:
Samozřejmě víc potencionálních problémů a dražší údržby skrývají vrcholné motorizace - o které uvažuješ. Jako u každého ojetého auta se na něm mohl podepsat předchozí servis (neservis)....
Zase tahle motorizace (V6 + automat) je teď velmi levná na koupi.....tak moc neriskuješ. weed:
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 17:25

koltec lpg je značka která tam je.
Tak on chce za rovera 50-60tis...já jsem chtěl za passata min35tis...
Já bych Passata nedával pryč ale už má najeto 317tis a odešla celá přední náprava -oprava 10tis která se do tohoto auta pro mě už nevyplatí navíc je to rok 1998.Tomu klukovi který by to vyměnil to nějak nevadí on má říkal měsic nebo dva toho rovera a neudělal si k němu žádný vztah proto ho dává pryč.Je mi teda divné proč tak rychle a proč na mě tlačí s výměnou.Ale co se týče jízdy tak V passatu se cítím lépe ale Rover je v lepším stavu a má hezký interiér.Sice je línější ale to nějak přežiju.Konec konců nechci si ho nechat na pořád je mi 22 let tak to chci poté prodat a zkusit zas něco jiného.
Jen doufám,že tenhle motor je kvalitní a něco vydrží aby se mi po 5tis. km nerozsypal.
Prej to má nové brzdy a to jde vidět olej m motoru je světlý a řemen je měněn ped 40tis...ten se má prý měnit po 100tis.Dneska sem v tom nechal projet mého automechanika a říkal ,že je to šmejd v lepším stavu než můj Passat ale ,že on by si to nekoupil.Otec měl zase půjčený rover 75 2.0 a jezdil s tím po Francii a neustále si to vychvaluje a to má Bmw 330d.Prý luxusní jízda a spotřeba 6litrů.Ale zas šéf v práci říkal ,že ruce od toho pryč ,že to pak neprodám.Ono zase passata v takovým stavu s takovýma KM taky není lehký prodat.Prý si na tu jízdu s lpg ,že to nejede zvykl a ,že to neřeší.Motor nikde neklepe a nebouchá je tichej a ve vyších otáčkách je krásnej zvuk.
Myslíte ,že tento rok a model když dám do kupy to lpg má hodnotu 50-60tis?který za to chce?

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 17:30

Pokud bych vyřešil problém s lpg tak by mohl být trošku svižnejší než ted?protože ted je to opravdu lenochod na lpg

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2148
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od KDB » úte dub 30, 2013 18:36

Na LPG to musí jezdit stejně jako na benzín. Koltec je snad holadský, v ČR ho ale moc nejezdí a LPGservisy ho nemusí znát....
Pokud mechanik říká, že to je šmejd, ví prd o autech a tenhle přístup nemám rád.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 18:39

OK...pokusim se najít servis na Koltec...náhodou kdyby někdo věděl budu rád když mi ho doporučíte.
Taky si myslím ,že by to mělo jet stejně.Řídil jsem Bmw 525i v LPG a ten rozdíl tam nebyl znát jestli jedu na to nebo to...
Ale u toho Roveru to jde znát dost...takže doufám ,že to bude filtr nebo oprava tak do cca 5tis...auto je hezký a byla by škoda aby nejelo

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 20:57

.

Příspěvek od LukasR75 » úte dub 30, 2013 18:41

.

richardbalvin
Příspěvky: 93
Registrován: úte dub 30, 2013 15:38

Re: Rover 2.5l 130kw R.2000 problém lpg

Příspěvek od richardbalvin » úte dub 30, 2013 18:55

Tak já neříkám ,že je to hnusný auto...je hezčí teda než Oktávka či Golf...Mám rád velké a luxusní silná auta.Mě se Rover líbí ze předu ,že je takový zamračený,Interiér má parádní.Zadek je takový zvláštní ten mohl být lepší.Jen se bojím aby mi ten motor nekleknul a co pak s tím autem.To by nešlo snad prodat ani na ND.Zase neříkám ,že si ho nechám bůh ví jak dlouho ale něco na něm taky určitě najedu.Takže snad v tom plynu to bude nějaka kravinka a auto pojede tak jak má :-)
http://www.gera.cz
tehle servis by to měl snad zvládnout....doufám

Odpovědět