Stránka 1 z 2

Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 15:18
od maartyy
Zdravím, tak nové zprávy od mechanika po výměně klimakompresoru jsou že mi nefunguje sahara ( jestli jsem pochopil správně říká se tak vrtuli) a že intercooler syčí.

Když koupím tohle http://www.ebay.co.uk/itm/MG-ZT-ROVER-7 ... 4d10c18e41

bude mi to pasovat na r.v. 2000 CDT 85kw ??

Protože nevím kde jinde za rozumné peníze něco sehnat a investice do mojí 75 mi už hýbou žlučí...
Díky za odpověď

Re: Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 15:37
od rOMAN007
ohledně sycení nejsou v háji Okrouzky (těsnění) ? klasická závada nové za 5liber a výměna na pulhodky.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 15:58
od maartyy
Strašně blbě ho slyším v telefonu a dřív jak v pátek ho neuvidím.
Co se týče intercooleru tak to prý syčí někde přímo na něm, snad na nějaké plastové části na boku.

Co se týče klimy, naplnil ji, zapl a že normální tlak by měl být nějakých 10 barů a mě že to leze nějak k 28 a výš, že vůbec nespíná ten ventilátor. Jde to nějak opravit nebo je nutná výměna?

Nedokázal by to nějaký elektrikář zrepasovat?

Re: Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 18:48
od rOMAN007
na straně u řidiče je právě plastová trubka co je zasunuta do intercooleru a tam jsou ty těsnící kroužky.

http://www.75ztcommunity.co.uk/new-inte ... t3199.html

Re: Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 22:06
od Pítrs
Zdravím.
A to vůbec nejede ani na druhý stupeň ten větrák?

.

Napsal: ned srp 18, 2013 22:14
od LukasR75
.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: ned srp 18, 2013 22:24
od Pítrs
Pokud jsem to pochopil správně- je to zapojeno tak, že pro maximální výkon je to natvrdo na 12V (2. stupeň) a pro první stupeň je tam předřadný resistor.
Pokud to jede při zapnuté klimě jen na maximum a pak se to vypíná, tak je onen resistor špatný.
Prý byl sériově montovaný resistor poddimenzovaný - asi na výkon 50W, což je dost málo, tak rád odcházel.
Nahradili to silnějším - 75 W- ale to prý taky není moc ono. Zde nabízí neorigo vylepšenou 100 W verzi - to by mělo být už dostačující: http://www.ebay.co.uk/itm/Rover-75-MG-Z ... 1e7e334dec

Jestli ten větrák nejede vůbec, tak bývá zpravidla v kýblu motorek.
Nový v prodeji za nepochopitelných zhruba 10 000,-
Dá se sehnat i repas.
Bližší zkušenosti s tím nemám.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: pon srp 19, 2013 17:06
od maartyy
Tak díly co jsem potřeboval jsem sehnal už z jednoho vraku, no stále sháním saharu, v nejhorším repasovaná z anglie za 3500-4500 podle míry poškození té mojí. Ventilátor se mi netočí ani když ho natvrdo napíchnu na 12V, takže motorek dead.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: pon srp 19, 2013 17:08
od Keksin
Ještě bych zkontroloval pojistku, co je v motorovým prostoru.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: pon srp 19, 2013 17:18
od maartyy
Která to je? Je společná s klimou?

Re: Sahara + intercooler

Napsal: pon srp 19, 2013 18:57
od Keksin
Z hlavy to nevím, ale je to v RAVE.

Re: Sahara + intercooler

Napsal: úte srp 20, 2013 18:19
od maartyy
RAVE?

Každopádně na pojistce asi nezáleží když ten motorek připojil napřímo na 12V a ani se nehnul ne?

Re: Sahara + intercooler

Napsal: úte srp 20, 2013 19:02
od rOMAN007

Re: Sahara + intercooler

Napsal: úte srp 20, 2013 21:36
od maartyy
Jinak k tomu intercooleru mě napadá, nedá se tam dát jinčí? Přece jenom nový vyjde na 6000, jetý 1500, nový do bmw 320D e46 který je sice menší, ale má stejnou tloušťku, se dá sehnat za 2800. Šel by tam napasovat?

Re: Sahara + intercooler

Napsal: úte srp 20, 2013 22:13
od rOMAN007
nečetl jsem to cely ale píše ze spintera by to měli jít
http://www.the75andztclub.co.uk/forum/s ... ht=fan+bmw