Chcem sa len podelit o malickost.
Bol som tento tyzden u servisaka a okrem ineho som ho poziadl aby sa pozrel na pasy, lebo sa mi nevracali dostatocne s5.
Tak mi to spravil, bol som pri tom cize som to cele videl. Pri tolkatich prispevkoch je mozne, ze to uz nekto popisoval.
Kazdopadne je to dost jednuducha zalezitost.
Date dole bocnicu kde je schovany pas. Nasjkor treba dat dole tesnenie dveri predny a zadnych nieje to nic zlozite ( staci na mieste kde je ten stredovy pilier),
potom ju jednoduco date dole. Pas je prichyteny uplne dole 1 srobom myslim 17. Te date dole a dostanete sa k celemu pasu.
Na bokoch toho natacacieho zariadenia ( pasu ) su cierne viecka na oboch stranach. Pod jednym z nich sa nachadza struna myslim, ze to je na pravej strane
(viem, ze ide o to ako ho drzite skratka ak date nespravnu stranu dole co je otazka minutky jednoduchop to bude ta druha ).
Viecko tam drzi len zatlacenim + 3 malimy ciernimy zarazkamy, ktore idu jednoducho von vytlacit, len pozor na stratu lebo su mrnave.
Staci potom tu krytku len troska a opatrne vytiahnut nie vela, len aby sa dala krutit a natocite to podla toho na ktoru stranu to bude tahat v opacnom smere,
skratka jak keby natahujete autocko na klucik. Mne stacili 3 otacky a pasy su ako nove.
Potom to len zaklapnete a vratite tie 3 kratke tycky/zarazky naspat a v date dnu. Je to robota na 10 min a z vysledku som uplne spokojny.
Bezpecnostne pasy
Re: Bezpecnostne pasy
dakujem za navod mne sa nevracaju pasy na honde, ale nevedel som, ze to moze byt take jednoduche aspon pozrem ci je to tam podobne
Rover 75 2.5 V6 Saloon + 2.0 CDTi Tourer