Příspěvek
od undy » stř říj 10, 2007 14:02
No s tým dieselom ti moc neporadím,mám 2,0 benzín šesťvalec.
Skontroluj:pri zamykaní/odomykaní tie čudlíky vo dverách,či vyskočia alebo len tak lenivo vylezú-teraz som menil 2 motorčeky spolu so zámkom-celkom páka/6000/Voda vo vyrovnávacej nádržke-Rovery majú plastový!! obal termostatu-tade sa rada stráca voda,môže potom odísť tesnenie pod hlavou a problémy sú na svete.Potom pozri,či sa točí vrtula klímy/spoločná s chladičom/ pri zapnutej klíme a pri stojacom vozidle-dosť častá závada,nejde potom klíma keď stojíš,po čase odíde celý kompresor.Dôvôd:ventilátor má 3 rýchlosti,ak ti odíde uhlík niektorej rýchlosti,na inej rýchlosti sa vent. točí ďalej a pružinka zodratého uhlíka sa už postará o komutátor.Nový ventilátor-18000,súčiastky nezoženieš.Aspoň ja som to riešil asi 2 mesiace až som natrafil na českú firmu,kde to snáď urobia za 5000 čk.Inak som doteraz nič iné nemal/25000km/.Ak ma niečo napadne,napíšem.Ak by ti blbol display PC,viem opraviť.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD