2.5 KV6 Automat - urgentní problém s převodovkou
Napsal: pát lis 22, 2013 9:14
Zdravím přátelé,
tak jsem si se svým miláčkem pojezdil necelý měsíc a máme tu první větší fuckup, snad ne fatální. Chtěl bych v první řadě poděkovat lenhamovi3 za cenné včerejší rady - díky!
Chtěl bych se zeptat, jestli jste se s následujícím problémem, vy, co jezdíte s automatem JATCO, nesetkali.
Ve středu jsem s autem jel standardně do práce a zpět a vše šlapalo na 100%, žádné abnormality jsem nepozoroval. Včera ráno nasednu, ujedu cca 300 metrů ven z obce a pomalu zrychluji. V tu chvíli jsem si všimnul, že něco není v pořádku, protože auto nereagovalo na plyn normálně - bylo to podobné, jako když v manuálu prokluzuje spojka - otáčky šly nahoru rychleji, než jim odpovídající rychlost. Auto nakonec dořadilo jen do 4, dál ne. Po ujetí daších cca 2 kilometrů mi v kopci směrem nahoru postupně vypověděly službu všechny ostatní rychlosti, kromě 1 a na předodovce se rozsvítilo tuším EP.
Zastavil jsem, zhasnul motor a dle lenhamovy rady se vrátil zpět domů pouze velmi opatrně, se zařazením režimu "2". Na dvojku si ale auto nezařadilo (držel jsem otáčky ale konstantně pod 3000). Po nastartování a zvolení "D" se už "EP" režim neobjeví a nechtěl jsem to testovat nějakou rychlejší jízdou. Auto ale po zařazení "D" normálně popojíždí, funguje zpátečka a jedničku zařadí taky bez zjevných potíží.
Auto jsem nechal odvézt na podvalu do servisu (http://prevodovka.cz/), kde mi slíbili diagnostiku zdarma, navíc byli velmi ochotní a zdá se, že vědí, co dělají. Údajně příčin může být celá řada a tak čekám na výsledek diagnostiky.
Moje otázka zní - setkali jste se někdo s podobným problémem?
tak jsem si se svým miláčkem pojezdil necelý měsíc a máme tu první větší fuckup, snad ne fatální. Chtěl bych v první řadě poděkovat lenhamovi3 za cenné včerejší rady - díky!
Chtěl bych se zeptat, jestli jste se s následujícím problémem, vy, co jezdíte s automatem JATCO, nesetkali.
Ve středu jsem s autem jel standardně do práce a zpět a vše šlapalo na 100%, žádné abnormality jsem nepozoroval. Včera ráno nasednu, ujedu cca 300 metrů ven z obce a pomalu zrychluji. V tu chvíli jsem si všimnul, že něco není v pořádku, protože auto nereagovalo na plyn normálně - bylo to podobné, jako když v manuálu prokluzuje spojka - otáčky šly nahoru rychleji, než jim odpovídající rychlost. Auto nakonec dořadilo jen do 4, dál ne. Po ujetí daších cca 2 kilometrů mi v kopci směrem nahoru postupně vypověděly službu všechny ostatní rychlosti, kromě 1 a na předodovce se rozsvítilo tuším EP.
Zastavil jsem, zhasnul motor a dle lenhamovy rady se vrátil zpět domů pouze velmi opatrně, se zařazením režimu "2". Na dvojku si ale auto nezařadilo (držel jsem otáčky ale konstantně pod 3000). Po nastartování a zvolení "D" se už "EP" režim neobjeví a nechtěl jsem to testovat nějakou rychlejší jízdou. Auto ale po zařazení "D" normálně popojíždí, funguje zpátečka a jedničku zařadí taky bez zjevných potíží.
Auto jsem nechal odvézt na podvalu do servisu (http://prevodovka.cz/), kde mi slíbili diagnostiku zdarma, navíc byli velmi ochotní a zdá se, že vědí, co dělají. Údajně příčin může být celá řada a tak čekám na výsledek diagnostiky.
Moje otázka zní - setkali jste se někdo s podobným problémem?