
Auto bude sloužit především na jízdu do prace, cca 10km a pochopitelně výlety a občas služební cesty Praha-Olomouc. Občas taky mrknout domů Olomouc-Zlín.
Tedy mám dilema mezi těmito dvěma krasavci. R45 bych přemýšlel nad motorizací kolem 1.8 v benzínu. Ovšem u 75 mě extrémně nadchla výdrž motorů. Když jsem se díval na německé inzerce kde prodávají naftové motory 2,5 2.0l s najetými 400km, je to pochopitelně extrém, ale řekl bych že takový nájezd má málokterý dnešní motor. Tedy by mě zajímalo jak je to s údržbou a technickou náročností těchto 2 litrů u 75 ? Bývají problémy s pístama, na kolik vyjde výměna, náhradní díly atd. ? Nebo je lepší jít do benzinu ? Přecijen není to vyloženě na každodenní ježdění x stovek kilometrů. Každopadně jsem student/zaměstnanec, takže potřebuji aby bylo auto na servis trochu méně náročné finančně. U 75 co jsem načetl asi provoz hodně finančně náročný, alespon zpočátku, pochopil li jsem správně.
Jinak jak to vychází se servisem je někdo schopný v okolí Zlína či Olomouce servisovat tyhle krasavce

Připadám si jako blbec



