.
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Luky, čisto laicky predpokladám, že hydraulika dakde stráca tlak a akonáhle je na ňu vyvinutú väčší tlak, začne vädnúť.
Predstavme si to konštrukčne, ak by púšťal pracovný valček tak kam by tá kvapalina mizla? Zákonite nie do nádržky, ale musela by tiecť do priestoru spojky.
Ak by púšťal tlak hlavný - pedálový valček, tak je možnosť že to preteká cez manžetu pracovného piesta a teda nazad do nádržky.
Predpokladám že môže byť len netesný nejaký ventilček ktorý by mohol byť na pieste hlavného valca cez ktorý sa plní kvapalina z nádržky do pracovnej časti a ktorý zatvára ak sa stlačí pedál a vyvinie tlak na kvapalinu. Možno dajaká špinka smietka bordel...možno na začiatok skúsiť vymeniť len kvapalinu...
Inšpiroval som sa na nete, možno je to ale somarina.
Predstavme si to konštrukčne, ak by púšťal pracovný valček tak kam by tá kvapalina mizla? Zákonite nie do nádržky, ale musela by tiecť do priestoru spojky.
Ak by púšťal tlak hlavný - pedálový valček, tak je možnosť že to preteká cez manžetu pracovného piesta a teda nazad do nádržky.
Predpokladám že môže byť len netesný nejaký ventilček ktorý by mohol byť na pieste hlavného valca cez ktorý sa plní kvapalina z nádržky do pracovnej časti a ktorý zatvára ak sa stlačí pedál a vyvinie tlak na kvapalinu. Možno dajaká špinka smietka bordel...možno na začiatok skúsiť vymeniť len kvapalinu...
Inšpiroval som sa na nete, možno je to ale somarina.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
No podívejme se na to jinak....
Co ti Lenham na tom spojkovém systému všechno vyměnil? Co tam zbylo původní (myslím i sebemenší šroubek)?
Jde o to, že vzhledem k tomu, že se ti to chová i po repasi stejně, tak to asi nebude problém v tom, co se vyměnilo...
Co ti Lenham na tom spojkovém systému všechno vyměnil? Co tam zbylo původní (myslím i sebemenší šroubek)?
Jde o to, že vzhledem k tomu, že se ti to chová i po repasi stejně, tak to asi nebude problém v tom, co se vyměnilo...
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Takže tys měnil jenom jeden válec? Se divím, že ti Lenham nedoporučil vyměnit oba.... tuším že mi osobně říkal, že lepší je udělat oba...
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Takže master i slave... hmmmmmmmm
-
- Příspěvky: 2370
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Jasne ze jsem vymenil oba ,kdyby to teklo do prevodovky tak to tece na zem ,jedine co me napada ze by byl i novy kus vadny ,to me rozum nebere ale stat se muze vsechno
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
A co kdyz to bude chtit dolit treba 5x a pak to bude ok. Kdyz se tam daji novy valce, tak se musi nalit nova kapalina. Clovek si mysli, ze ji je tam dost, ale postupem casu a jizdy se kapalina dostava postupne do celeho okruhu, tudiz chybi v nadrzce a musi se dolit. To se opakuje treba 3x a majitel je uz zoufalej, ze je neco spatne.
Zkus zatim dolivat a pokud tam nalijes treba 2 litry, tak uz bude asi problem.
Apropo, nejsu mechanik, vubec tomu negómu, jen tak strilim od pasu.
Zkus zatim dolivat a pokud tam nalijes treba 2 litry, tak uz bude asi problem.
Apropo, nejsu mechanik, vubec tomu negómu, jen tak strilim od pasu.
-
- Příspěvky: 2370
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Ja uz jsem z toho taky zoufalej,clovek da vsechno nove a taky to neni dobre mozna si to sedne ,jinak jsou nachystane dalsi nove a bude repeteKeksin píše:A co kdyz to bude chtit dolit treba 5x a pak to bude ok. Kdyz se tam daji novy valce, tak se musi nalit nova kapalina. Clovek si mysli, ze ji je tam dost, ale postupem casu a jizdy se kapalina dostava postupne do celeho okruhu, tudiz chybi v nadrzce a musi se dolit. To se opakuje treba 3x a majitel je uz zoufalej, ze je neco spatne.
Zkus zatim dolivat a pokud tam nalijes treba 2 litry, tak uz bude asi problem.
Apropo, nejsu mechanik, vubec tomu negómu, jen tak strilim od pasu.
-
- Příspěvky: 2121
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu
Počkej...ale když píše, že nikde kapalina neteče, asi jí nesežral motor ne? Pokud se nenajde únik, nic neměnte, dolívat, dolívat, dolívat, než se to někde objeví