.

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » ned bře 02, 2014 19:14

.

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od infiniti » ned bře 02, 2014 19:44

Luky, čisto laicky predpokladám, že hydraulika dakde stráca tlak a akonáhle je na ňu vyvinutú väčší tlak, začne vädnúť.
Predstavme si to konštrukčne, ak by púšťal pracovný valček tak kam by tá kvapalina mizla? Zákonite nie do nádržky, ale musela by tiecť do priestoru spojky.
Ak by púšťal tlak hlavný - pedálový valček, tak je možnosť že to preteká cez manžetu pracovného piesta a teda nazad do nádržky.
Predpokladám že môže byť len netesný nejaký ventilček ktorý by mohol byť na pieste hlavného valca cez ktorý sa plní kvapalina z nádržky do pracovnej časti a ktorý zatvára ak sa stlačí pedál a vyvinie tlak na kvapalinu. Možno dajaká špinka smietka bordel...možno na začiatok skúsiť vymeniť len kvapalinu...

Inšpiroval som sa na nete, možno je to ale somarina.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » ned bře 02, 2014 20:08

.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od Trunda » ned bře 02, 2014 20:17

No podívejme se na to jinak....
Co ti Lenham na tom spojkovém systému všechno vyměnil? Co tam zbylo původní (myslím i sebemenší šroubek)?

Jde o to, že vzhledem k tomu, že se ti to chová i po repasi stejně, tak to asi nebude problém v tom, co se vyměnilo...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » ned bře 02, 2014 21:07

.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od Trunda » ned bře 02, 2014 21:09

Takže tys měnil jenom jeden válec? Se divím, že ti Lenham nedoporučil vyměnit oba.... tuším že mi osobně říkal, že lepší je udělat oba...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » ned bře 02, 2014 21:11

.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18062
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od Trunda » ned bře 02, 2014 21:16

Takže master i slave... hmmmmmmmm
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » ned bře 02, 2014 21:23

.

lenham3
Příspěvky: 2370
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od lenham3 » ned bře 02, 2014 21:40

Jasne ze jsem vymenil oba ,kdyby to teklo do prevodovky tak to tece na zem ,jedine co me napada ze by byl i novy kus vadny ,to me rozum nebere ale stat se muze vsechno

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » stř bře 05, 2014 15:49

.

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3411
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od Keksin » stř bře 05, 2014 18:24

A co kdyz to bude chtit dolit treba 5x a pak to bude ok. Kdyz se tam daji novy valce, tak se musi nalit nova kapalina. Clovek si mysli, ze ji je tam dost, ale postupem casu a jizdy se kapalina dostava postupne do celeho okruhu, tudiz chybi v nadrzce a musi se dolit. To se opakuje treba 3x a majitel je uz zoufalej, ze je neco spatne.
Zkus zatim dolivat a pokud tam nalijes treba 2 litry, tak uz bude asi problem.
Apropo, nejsu mechanik, vubec tomu negómu, jen tak strilim od pasu.

LukasR75
Příspěvky: 468
Registrován: čtv srp 16, 2012 21:57

.

Příspěvek od LukasR75 » stř bře 05, 2014 19:15

.

lenham3
Příspěvky: 2370
Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od lenham3 » stř bře 05, 2014 22:24

Keksin píše:A co kdyz to bude chtit dolit treba 5x a pak to bude ok. Kdyz se tam daji novy valce, tak se musi nalit nova kapalina. Clovek si mysli, ze ji je tam dost, ale postupem casu a jizdy se kapalina dostava postupne do celeho okruhu, tudiz chybi v nadrzce a musi se dolit. To se opakuje treba 3x a majitel je uz zoufalej, ze je neco spatne.
Zkus zatim dolivat a pokud tam nalijes treba 2 litry, tak uz bude asi problem.
Apropo, nejsu mechanik, vubec tomu negómu, jen tak strilim od pasu.
Ja uz jsem z toho taky zoufalej,clovek da vsechno nove a taky to neni dobre mozna si to sedne ,jinak jsou nachystane dalsi nove a bude repete :roll:

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Strácanie sa kvapaliny v spojkovom systéme (R75 CDT manu

Příspěvek od J0hny » stř bře 05, 2014 23:05

Počkej...ale když píše, že nikde kapalina neteče, asi jí nesežral motor ne? :D Pokud se nenajde únik, nic neměnte, dolívat, dolívat, dolívat, než se to někde objeví :P
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět