Bazarů se nijak nezastávám, ale to auto nikdo neviděl a už se tu pomalu vynáší soudy...
Může to bejt cokoliv od bouchlej dveří po rozstřel zadku, každopádně se to dá zkontrolovat. Všichni víme, jaká je dostupnost dílů u nás, takže se není čemu divit, když někdo vezme první pasující díl v barvě, byť z MG. Kola má ostatně taky MG.
Výživná je diskuse u auta, kde si někdo dal tu práci a zavolal do servisu, kde bylo auto servisováno a potvrzen poslední servis v 275 tkm. Auto nabízeno se 180, s čímž bazaristku konfrontoval. Její dikce a pravopis jsou symptomatický. A pozor, paní bazaristka volala do společnosti Rover, kde jí nechtěli nic říct. Hm, tak ten telefonát, nehledě na fakt, že jaksi není kam volat, a pominu-li skutečnost, i kdyby bylo, co by k tomu výrobce mohl sdělit, bych chtěl vidět: "Haló, prosííím Vááás, prodávám auta fhodoníně, kolik sú kilometri na tom stříbrnéém z Rakúska, co sme teť dovesli? Aha, neřekne, no tož dobře, no...". OMFG!
A ještě k těm bazarům: dnes už si netroufnu tvrdit nic a dogma, že bazar = špína, soukromník = super auto, rozhodně neplatí, zvlášť u rarit typu Rover/MG. Do bazaru to auto prodá kdo? Soukromník. Svoje auto jsem koupil u !&@#! z jednoho pražskýho bazaru. Stálo tam tři dny. Koupeno nový v ČR, první majitel pečlivka, druhej majitel prase. Jakou vypovídací schopnost to má o bazaru? Ano, žádnou.
A ad svařování jednoho auta ze dvou: už nejsou 90. léta, a kvalitní svaření tak, aby to bylo pojízdný a nikdo to nepoznal, tak přesně s tím se ti dnes nikdo u auta v cenový kategorii R75 s*át nebude, navíc onen dotyčný, který to svařit umí, rozhodně nepracuje zadarmo, a bych řekl, že těch, kteří to umí, už dnes ani tolik není. Notabene to už vůbec nikdo nebude dělat tehdy, když za díly pomalu dostane více, než kdyby to auto prodal vcelku...