Stránka 1 z 1

Roverák z Brna

Napsal: úte zář 30, 2014 15:26
od Lee
Zdar chlapi, je v Brne nekdo, kdo ma "75" 2.0CDT? Porad resim ten nefunkcni otackomer a ukazatel teploty a vsiml jsem si, ze ve svazku co je u pojistne skrine mi vysi tri draty. Potreboval bych proto mrknout na jinou "75" v nafte, zjistit kam ty draty patri a treba tim odstranit zavadu. Kdo by byl ochotnej at mi napise na tel: 608609008. Zavolam zpet. Servis mam k dispozici, takze bez obav Diky moc Libor

Re: Roverák z Brna

Napsal: úte zář 30, 2014 15:30
od Pítrs
Zdar,
ještě než začnete toto nějak do hloubky řešit, tak vězte, že mnohdy "visící dráty" neznamenají vůbec nic a tak to má být.
Pokud se tedy jedná o volný kabel/drát s nezapojeným konektorem.

P.S. Na ty nefunkční elektrické prvky bych si vzal na pomoc schéma elektroinstalací, přece je to jen pohodlnější práce.

Re: Roverák z Brna

Napsal: úte zář 30, 2014 20:06
od roverix
Tam by mohli viset konektory : airbag sloupku A, ovládání středního okna, dešťový senzor, cruise control, tempomat............ Ale pokud visí 3 samotné dráty, tak to je špatně.

Re: Roverák z Brna

Napsal: stř říj 01, 2014 12:22
od Lee
Ty draty sou bez konektoru a jsou ctyri. Jsou normalne urvany a zaizolovany lepici paskou.
Mam i rawe, ale v te miliarde dratu se nevyznam a mechanici mi rekli, ze je to na hodiny prace vzek: a nechce se jim do toho. Nebo chce, ale hazou mi takovy cifry, ze mi je z toho blbe!!!
Proto si myslim, ue nejjednodussi je, se podivat na jinym aute, kam patri.
Diagnostiku mi hlasi can zpravu a chybu v regulatoru rychlosti coz bude asi tempomat, kterej nefunguje :-(

Re: Roverák z Brna

Napsal: stř říj 01, 2014 12:34
od AnderN
Pravdu máš v tom, že čtyři zaizolované dráty bez konce v motorovém prostoru nebudou nejspíš výsledkem výrobních procesů dělníků v Longbridge.

Můžu tě nechat nahlédnout pod kapotu mého ZT s motorem CDTi, což v principu stejné, ale kabeláž elektroniky se může lehce lišit. Nevím, nemám to nastudované, ale nedivil bych se.

Můj problém se jmenuje čas ... dnes večer odjíždím z Brna do konce týdne a čas opravdu nenajdu. Pokud se ti nikdo nebude ozývat, mohli bychom se zkusit domluvit v průběhu toho příštího.

Re: Roverák z Brna

Napsal: stř říj 01, 2014 14:40
od Lee
AnderN .......Mozna sem se blbe vyjadril, ale je to v tom svazku co kde do pojistek v motoru.
Kazdopadne budu rad pokud budu moct nakouknout.

Re: Roverák z Brna

Napsal: stř říj 01, 2014 22:21
od roverix
V RAVE se dá vyčíst kam který drát vede.. Jen mi trvalo nějakou dobu než jsem se v těch schématech naučil orientovat. Zkus poslat fotku, nebo přesný popis místa odkud je to utrhlé a ze kterého směru vedou. A hlavně barvy., .. Barva drátu +barva proužků. U některých drátů to není úplně jasné. Zkusil bych to pak vyhledat.'

Re: Roverák z Brna

Napsal: stř říj 01, 2014 23:11
od Austin
Brácha přijede někdy v říjnu do Brna s CDT 2.0 tak si zkusím vzpomenout. Jsme Komín/Žebětín.

Re: Roverák z Brna

Napsal: čtv říj 02, 2014 18:30
od Krupistol
Jestli chceš tak sem z Brna Medlánek a mám dokonce dva :D :) psal sem sms

Re: Roverák z Brna

Napsal: úte říj 07, 2014 21:21
od roverix
Máš ustřihnutý svazek 4 drátů, asi půl metru, na konci černý konektor se 4mi čtvercovými otvory v řadě. velikost: obdélník asi 4x12 mm na kratší straně zobák 1x1 mm Tento mini konektor mám ve svých benzínových pětasedmách smotaný těsně pod pojistkovou skříní u motoru. Asi nikdy nepoužitý. V rave tento konektor ne ane najít. Černý drát vede na kostru ostatní 3 do kabiny : R (červený ) RW nebo WR ? ( červenobílý) RG nebo GR ? (červenozelený) Andern ani Cvrko tam tento konektor nemají, i ten celý svazek drátů vede úplně jinudy. Tož kdo má naftáka od r, v, 1999 mrkněte pod pojistky, je ale třeba povolit 3 šrouby. Myslím že to nikam zapojené nebude. asi přídavné osvětlení do motorového prostoru, nebo připojení jiné servisní pomůcky. Tento typ konektoru 2, 3 , 4 až 7 dír se u 75tky dá vidět v interiéru: osvětlení, zrcátka, anténa.

Re: Roverák z Brna

Napsal: čtv říj 09, 2014 20:30
od roverix
Tak dlouho se chodí se džbáem pro vodu, až se ucho utrhne. Tak dlouho se strká RAVE do CD mechaniky, až jednoho krásného dne nevyjede šuplík. Záhadný konektor tedy nemůžu vyluštit. Poslední poznatek je červený drát. Nnikde jinde v autě jsem takový neobjevil, až na ovládání kompresoru klímy. . Může tam být souvislost???

Re: Roverák z Brna

Napsal: čtv říj 09, 2014 22:12
od Austin
gradencz píše:Jestli chceš tak sem z Brna Medlánek a mám dokonce dva :D :) psal sem sms
jestli mně tak žádná nedošla, telefon mam pod avatarem

Re: Roverák z Brna

Napsal: pon říj 13, 2014 11:55
od Lee
Roverix: souvislost to muze mit pac klima kompresor se mi sam nespousti, ale funkcni je. Kdyz totiz propojim rele na klimu, tak funguje. Jsem domluvem s Gradencz, tak uvidim co a jak najdeme. Pak napisu. Zatim diky moc vsem