vyfuk+otacky

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » pát úno 13, 2015 15:26

Dobrý deň,kúpil som R 75 1.8 benzín asi pred 4 mesiacmi a mám problém s výfukom. Zadný diel výfuku bol menený približne pred dvoma rokmi. A problém je taký,že výfuk trasie autom a vydáva rezonujúci zvuk.A to len na volnobehu.A k tomu kolíšu otáčky (ručička na budíku v rozmedzí 1-2 milimetre).Najviac,keď zarezonuje výfuk.Nevedeli by ste poradiť ? Ďakujem
Nemohol by to sposobovať vlnovec ?

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Pítrs » pát úno 13, 2015 16:10

Dobrý den.
Nejsem na tyto věci odborník, ale napíšu poznatky.

- rušivé zvuky mohou vydávat tepelné štíty
- u mě kolísají otáčky někdy celkem hodně, ale mám jiný motor, kde tuším příčinu, takže to sem ani psát nebudu, obecně K motory nemívají bezvadně stabilní volnoběh, kdy stojí ručička jako přibitá, velmi drobné kolísání by se dalo považovat na zaprostý normál (snad)
- s výfukem jako takovým zkušenosti nemám, mám stále původní z továrny
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Hombre » pát úno 13, 2015 20:02

Podle toho popisu mi to připadá, že máš otáčky příliš nízké, nepíšeš kolik. To by mohlo způsobovat i to kolísání a otřesy výfukového potrubí. Takže pokud nejsou vonoběžné otáčky okolo 900/min, tak vyčisti na sacím potrubí celý ten obtok volnoběhu včetně obligátního krokového motorku. Návody zde na fóru.
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » pát úno 13, 2015 23:27

Otáčky sú 600-700. A prosim ťa,kde nájdem tie návody? Nemôžem ich nájsť. Ďakujem

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Pítrs » sob úno 14, 2015 0:03

600-700 ot./min. je málo
O návodu taky moc nevím, něčeho jsem si všiml někde v diskusi, ale je to už nějaký čas a ideální by to bylo zpracovat někde do odděleného tématu. (výzva správcům :) )
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Trunda » sob úno 14, 2015 7:16

Ja to pohledam...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Trunda » sob úno 14, 2015 8:47

http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... rvo#p79398 ... tu je nějaký souhrn odkazů. Někde jsem už ale psal nějaký ucelený návod, ale najít ho nemůžu. Chtělo by to pofotit a udělat článek, bo se to tu opakuje pořád dokola a lidi bohužel hledat neumí :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Hombre
Příspěvky: 2772
Registrován: pon zář 17, 2007 8:26
Bydliště: Krnov, tel: 604 573 386

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Hombre » sob úno 14, 2015 9:30

Nejpodrobnější návod tady
.....Rover 45 1.6 2005...............MG-F 1.8 1999........
Obrázek.Obrázek
........Obrázek...........Obrázek.......

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » sob úno 14, 2015 14:56

Ďakujem,pojdem vyskúšať vyčistiť.

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » sob úno 14, 2015 21:17

Ešte by som potreboval radu prosim vás,ohľadom sviečok.Neišli mi poriadne vytiahnuť cievky na sviečkach (druhá a tretia) ale na koniec sa podarilo aj keď na jednej mi zostal konektor na sviečke.Ale chcel by som sa spýtať či musia tie cievky úplne zapadnúť do vnútra aby nebol žiadny priestor alebo tam má byť priestor.Ďakujem

peter zachar
Příspěvky: 24
Registrován: úte říj 16, 2007 10:37
Bydliště: dubnica n-vahom-

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od peter zachar » pon úno 16, 2015 16:55

Nazdar volnobežne otacky pre motor 1,8 su stanovene 750 +-50, ak ti rucicka ukazuje cca 600ot otvor si skryte servisne menu a budes vidiet presne kolko ma motor otačiek... mierne chvenie kolisanie ručičky je normalne ...peter

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Pítrs » pon úno 16, 2015 17:04

labtec5 píše:Ale chcel by som sa spýtať či musia tie cievky úplne zapadnúť do vnútra aby nebol žiadny priestor alebo tam má byť priestor.
:?: :?:

Cívky se musí zatlačit nadoraz dovnitř, tak, aby šly bez problémů opětovně uchytit šrouby.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » pon úno 16, 2015 18:23

Pítrs píše: Cívky se musí zatlačit nadoraz dovnitř, tak, aby šly bez problémů opětovně uchytit šrouby.
Dával som novú druhú cievku a ta zacvakla pekne.Ale štvrtá zacvakla ale trochu vyčnieva,kryt sa bezproblémov namontoval.Môže vzniknút nejaký problém, keď trochu cievka vyčnieva ale je na sviečke zacvaknutá a viac nejde zasunúť ? Ďakujem

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od Pítrs » pon úno 16, 2015 19:22

Co vyčnívá, cívka, nebo fajfka?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
labtec5
Příspěvky: 61
Registrován: pon lis 24, 2014 22:45
Bydliště: Nové Mesto nad Váhom

Re: vyfuk+otacky

Příspěvek od labtec5 » pon úno 16, 2015 21:00

Cievka vyčnieva,nezmestila sa celá do vnútra.

Odpovědět