vyfuk+otacky
vyfuk+otacky
Dobrý deň,kúpil som R 75 1.8 benzín asi pred 4 mesiacmi a mám problém s výfukom. Zadný diel výfuku bol menený približne pred dvoma rokmi. A problém je taký,že výfuk trasie autom a vydáva rezonujúci zvuk.A to len na volnobehu.A k tomu kolíšu otáčky (ručička na budíku v rozmedzí 1-2 milimetre).Najviac,keď zarezonuje výfuk.Nevedeli by ste poradiť ? Ďakujem
Nemohol by to sposobovať vlnovec ?
Nemohol by to sposobovať vlnovec ?
Re: vyfuk+otacky
Dobrý den.
Nejsem na tyto věci odborník, ale napíšu poznatky.
- rušivé zvuky mohou vydávat tepelné štíty
- u mě kolísají otáčky někdy celkem hodně, ale mám jiný motor, kde tuším příčinu, takže to sem ani psát nebudu, obecně K motory nemívají bezvadně stabilní volnoběh, kdy stojí ručička jako přibitá, velmi drobné kolísání by se dalo považovat na zaprostý normál (snad)
- s výfukem jako takovým zkušenosti nemám, mám stále původní z továrny
Nejsem na tyto věci odborník, ale napíšu poznatky.
- rušivé zvuky mohou vydávat tepelné štíty
- u mě kolísají otáčky někdy celkem hodně, ale mám jiný motor, kde tuším příčinu, takže to sem ani psát nebudu, obecně K motory nemívají bezvadně stabilní volnoběh, kdy stojí ručička jako přibitá, velmi drobné kolísání by se dalo považovat na zaprostý normál (snad)
- s výfukem jako takovým zkušenosti nemám, mám stále původní z továrny
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
Podle toho popisu mi to připadá, že máš otáčky příliš nízké, nepíšeš kolik. To by mohlo způsobovat i to kolísání a otřesy výfukového potrubí. Takže pokud nejsou vonoběžné otáčky okolo 900/min, tak vyčisti na sacím potrubí celý ten obtok volnoběhu včetně obligátního krokového motorku. Návody zde na fóru.
Re: vyfuk+otacky
Otáčky sú 600-700. A prosim ťa,kde nájdem tie návody? Nemôžem ich nájsť. Ďakujem
Re: vyfuk+otacky
600-700 ot./min. je málo
O návodu taky moc nevím, něčeho jsem si všiml někde v diskusi, ale je to už nějaký čas a ideální by to bylo zpracovat někde do odděleného tématu. (výzva správcům
)
O návodu taky moc nevím, něčeho jsem si všiml někde v diskusi, ale je to už nějaký čas a ideální by to bylo zpracovat někde do odděleného tématu. (výzva správcům

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
Ja to pohledam...
Re: vyfuk+otacky
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... rvo#p79398 ... tu je nějaký souhrn odkazů. Někde jsem už ale psal nějaký ucelený návod, ale najít ho nemůžu. Chtělo by to pofotit a udělat článek, bo se to tu opakuje pořád dokola a lidi bohužel hledat neumí 

Re: vyfuk+otacky
Nejpodrobnější návod tady
Re: vyfuk+otacky
Ďakujem,pojdem vyskúšať vyčistiť.
Re: vyfuk+otacky
Ešte by som potreboval radu prosim vás,ohľadom sviečok.Neišli mi poriadne vytiahnuť cievky na sviečkach (druhá a tretia) ale na koniec sa podarilo aj keď na jednej mi zostal konektor na sviečke.Ale chcel by som sa spýtať či musia tie cievky úplne zapadnúť do vnútra aby nebol žiadny priestor alebo tam má byť priestor.Ďakujem
-
- Příspěvky: 24
- Registrován: úte říj 16, 2007 10:37
- Bydliště: dubnica n-vahom-
Re: vyfuk+otacky
Nazdar volnobežne otacky pre motor 1,8 su stanovene 750 +-50, ak ti rucicka ukazuje cca 600ot otvor si skryte servisne menu a budes vidiet presne kolko ma motor otačiek... mierne chvenie kolisanie ručičky je normalne ...peter
Re: vyfuk+otacky
labtec5 píše:Ale chcel by som sa spýtať či musia tie cievky úplne zapadnúť do vnútra aby nebol žiadny priestor alebo tam má byť priestor.


Cívky se musí zatlačit nadoraz dovnitř, tak, aby šly bez problémů opětovně uchytit šrouby.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
Dával som novú druhú cievku a ta zacvakla pekne.Ale štvrtá zacvakla ale trochu vyčnieva,kryt sa bezproblémov namontoval.Môže vzniknút nejaký problém, keď trochu cievka vyčnieva ale je na sviečke zacvaknutá a viac nejde zasunúť ? ĎakujemPítrs píše: Cívky se musí zatlačit nadoraz dovnitř, tak, aby šly bez problémů opětovně uchytit šrouby.
Re: vyfuk+otacky
Co vyčnívá, cívka, nebo fajfka?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: vyfuk+otacky
Cievka vyčnieva,nezmestila sa celá do vnútra.