Zdravím?
Co to má za motor?
Jak je uvedeno, radiátor topí nepřetržitě, v létě v zimě, je to záležitost klapek.
Pokud máte automatickou klimatisaci, zapněte ji a nastavte požadovanou teplotu- pak uvidíte.
Totiž- I po vypnutí do "OFF" ty klapky zůstávají v posledně zvolené poloze.
Lze provést "samodiagnostiku" klimatizace, někde byl návod, ale bohužel to zapadlo, kolega Roverix to má zde:
http://roverix.rajce.idnes.cz/test_klim ... _klimy.jpg
Termostat chladícího okruhu s tím moc nesouvisí, kdyby byl špatný, tak to bude topit buď stejně, o něco míň, nebo vůbec.
Zkuste si v servisním menu na palubce zjistit přesnou teplotu chladící kapaliny- je to položka 7. Budík je vyloženě orientační a nelze na něho spoléhat.
(u benzinového motoru spíná při 105° C, vypíná při 96° C, u naftového motoru nevím, tak je to trošku jinak, ale logicky platí, že je sepnutý jen při těchto teplotách chladiva, případně při spuštění kompresoru klimatizace, jindy NE)
Větrák chladiče nemá s čidlem venkovní teploty, co je za nárazníkem, nic společného, to je mimo mísu.
Zkuste těchto pár rad vyzkoušet, na to není třeba volat servis, ale samozřejmě, když bude stále problém, tak to chce ověřit zkušeným v reálu, těch rad na webu asi moc dát nejde tak, aby to zaručeně pomohlo.
Dále by asi stálo za to prověřit, jestli jsou čisté odtokové kanálky pod stěrači- zaplavený řídící modul bývá příčinou náhodného nepředvidatelného chování celého systému, ale to už špekuluju, to chce celé prověřit v reálu.