Stránka 1 z 1

pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat otacky

Napsal: pon lis 09, 2015 13:13
od Antonín
Zdravim panove,mam takovej dotaz zda jste se s rim nesetkaly.Na moji 75 2,0 cdt za jizdy kdyz vyradim pr z 3 kvaltu na neutral a zacnu brzdit spadnour mi trosku otacky motoru na volnobehu a zacne se mi trepat motor.je to takove zvlastni a nezvykle.kdyz pustim brzdu a neecham to na volnobeh jet,tak to prestane.nedela to pokazde ale vicemene jo.diky

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: pon lis 09, 2015 14:03
od roverix
To zní, jako by se nějakým záhadným způsobem dostal signál ze spínače brzdových světel do ECU. Někudy přes kontrolu trakce nebo ABS :?: :?: Nad pedálem brzdy je ještě další snimač, který se někdy vysune,( asi při extrémním prošlápnutím pedálu a rychlým puštěním) nejspíš to nesouvisí, ale zkus zatlačit zpět Jinak malá rada : Brzdit pedálem při neutrálu je zlozvyk. Motor na volnoběh žere palivo. Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí nežere nic.

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: pon lis 09, 2015 17:01
od klevis
Když šlápneš na brzdu při stojícím autě, tak kolísnou otáčky také, nebo to dělá jen za jízdy?

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: pon lis 09, 2015 17:38
od cvrko
Možná by to mohla být i dvouhmota,ale nejsem si jistý.
Odkud jste?

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: pon lis 09, 2015 21:13
od Antonín
klevis píše:Když šlápneš na brzdu při stojícím autě, tak kolísnou otáčky také, nebo to dělá jen za jízdy?


Zdravim,nee pouze za jizdy.

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: pon lis 09, 2015 22:32
od roverix
A má to kontrolu trakce?

Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot

Napsal: úte lis 10, 2015 9:23
od LukasR75
Rovnaký problém som mal aj ja na svojej R75. Ani nie je treba mať zaradený N stupeň, aby otáčky motora klesli. Ono tie otáčky klesnú aj vtedy, keď brzdím pri zaradenom rýchlostnom stupni, a z neho preradím do N ešte pred poklesom pod cca 1500 ot/min. Vtedy tiež motor začne kolísať a roztrasie sa. Keď pri brzdení preradím z akéhokoľvek rýchlostného stupňa na N pod hranicou 1500 ot/min, tak otáčky motora neklesnú a neroztrasie sa motor. Keďže ja čakám na druhé auto (AR Brera) a na R75 čaká druhý záujemca, problém som neriešil. Podľa vyjadrenia jedného mechanika bude problém v snímači otáčiek.