Stránka 1 z 1
pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat otacky
Napsal: pon lis 09, 2015 13:13
od Antonín
Zdravim panove,mam takovej dotaz zda jste se s rim nesetkaly.Na moji 75 2,0 cdt za jizdy kdyz vyradim pr z 3 kvaltu na neutral a zacnu brzdit spadnour mi trosku otacky motoru na volnobehu a zacne se mi trepat motor.je to takove zvlastni a nezvykle.kdyz pustim brzdu a neecham to na volnobeh jet,tak to prestane.nedela to pokazde ale vicemene jo.diky
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: pon lis 09, 2015 14:03
od roverix
To zní, jako by se nějakým záhadným způsobem dostal signál ze spínače brzdových světel do ECU. Někudy přes kontrolu trakce nebo ABS
Nad pedálem brzdy je ještě další snimač, který se někdy vysune,( asi při extrémním prošlápnutím pedálu a rychlým puštěním) nejspíš to nesouvisí, ale zkus zatlačit zpět Jinak malá rada : Brzdit pedálem při neutrálu je zlozvyk. Motor na volnoběh žere palivo. Při jízdě z kopce se zařazenou rychlostí nežere nic.
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: pon lis 09, 2015 17:01
od klevis
Když šlápneš na brzdu při stojícím autě, tak kolísnou otáčky také, nebo to dělá jen za jízdy?
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: pon lis 09, 2015 17:38
od cvrko
Možná by to mohla být i dvouhmota,ale nejsem si jistý.
Odkud jste?
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: pon lis 09, 2015 21:13
od Antonín
klevis píše:Když šlápneš na brzdu při stojícím autě, tak kolísnou otáčky také, nebo to dělá jen za jízdy?
Zdravim,nee pouze za jizdy.
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: pon lis 09, 2015 22:32
od roverix
A má to kontrolu trakce?
Re: pri vyrazeni kvaltu a brzdeni v neutralu zacnou padat ot
Napsal: úte lis 10, 2015 9:23
od LukasR75
Rovnaký problém som mal aj ja na svojej R75. Ani nie je treba mať zaradený N stupeň, aby otáčky motora klesli. Ono tie otáčky klesnú aj vtedy, keď brzdím pri zaradenom rýchlostnom stupni, a z neho preradím do N ešte pred poklesom pod cca 1500 ot/min. Vtedy tiež motor začne kolísať a roztrasie sa. Keď pri brzdení preradím z akéhokoľvek rýchlostného stupňa na N pod hranicou 1500 ot/min, tak otáčky motora neklesnú a neroztrasie sa motor. Keďže ja čakám na druhé auto (AR Brera) a na R75 čaká druhý záujemca, problém som neriešil. Podľa vyjadrenia jedného mechanika bude problém v snímači otáčiek.