Stránka 1 z 1

Cukání v zátahu

Napsal: ned bře 20, 2016 9:51
od Hery
Posledních pár týdnů mě začalo auto při akceleraci cukat. Někdy to dělá, někdy ne. Svíčky jsou tam nové asi půl roku. Palivový filter jsem měnil před 30 tis km. Koupil jsem nějáké aditivum do nádrže ale beze změny. Kde bych měl začít? Asi to bude chtít nový coil pack plus káble. Co myslíte? Děkuji za rady. 1.8 88kW.

Re: Cukání v zátahu

Napsal: ned bře 20, 2016 12:06
od Austin
ano, civky +doprava paliva tam bych zacal

Re: Cukání v zátahu

Napsal: ned bře 20, 2016 14:48
od Hery
Nejdřív asi objednám káble, pokud se nemýlím, jsou tam jen dva? Potom bych zkusil ty cívky. Jestli to dobře chápu, jsou tam čtyři? Asi bude špatná jen jedna. Je možné koupit jen jednu a přehazovat ji dokud cukání nepřestane? Jsou všechny stejné?
Co konkrétně zahrnuje ta doprava paliva?

Děkuji

Re: Cukání v zátahu

Napsal: ned bře 20, 2016 15:36
od lenham3
Civky jsou jen dve podivej se zda neni jen zaoxidovana pruzinka pod navlekem na civce

Re: Cukání v zátahu

Napsal: stř bře 23, 2016 21:47
od Hery
Nic zoxidovanýho jsem neviděl. Ty cívky jsou opravdu dvě.
Ještě jsem si uvědomil, ze to začlo cukat po výměně oleje?! Šest let jsem lam lil Castrol Magnatec a teď jsem přešel na Total Quartz stejné specifikace...

Re: Cukání v zátahu

Napsal: stř bře 23, 2016 23:21
od Trunda
A ta specifikace je?
Total je kvalitní olej.

Re: Cukání v zátahu

Napsal: sob dub 16, 2016 9:47
od Hery
Tak jsem vyměnil cívky a káble a je po cukání. Všiml jsem si ale, že mezi přeřazeními padají pomalu otáčky. Je tam něco co by se dalo vyčistit?

Re: Cukání v zátahu

Napsal: pon dub 25, 2016 16:10
od Trunda
Nejprve bych vyresetoval adaptační hodnoty... tzn. nechat chvíli odpojený akumulátor. No jinak jako klasicky, je dobré vyčistit jednou za čas sání hlavně kolem klapky a volnoběžného ventilu.

Re: Cukání v zátahu

Napsal: úte dub 26, 2016 12:00
od Hery
Aha, to jsem za šest let co to auto mám ještě nečistil...