No je to o něco ještě horší.... nicméně u mě už to znamenalo potkané ventily... jinak jak říkal J0hny, rozhodně tam dej zdravé kolečko a tohle hoď do škarpy...
Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
Johny----taky jsem to tak typoval - ale k čemu je potom značka TDC ??? - to běžně označuje HÚ.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
No, určitě to má být horní úvrať, nebo to tak ve skutečnosti neni?
Nikdy jsem to nepotřeboval hledat, ale i podle těch stupňů co jsou okolo, to je jediná logická věc, kvůli který by to tam mělo bejt 


Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
No, není - viz moje první fotky
Kolečko rozhodně dám zpátky
, neb rezervní nemám a tohle je použitelné, jen je potřeba trocha pečlivosti.
Trundo, Tobě se to potkalo, protože to bylo povolený, ne proto, že to bylo ožvýkaný.
Radost z toho nemám, ale funkčně to bude stejný jako s novým.
Už jsem to jednou psal, jednou se mi v deliriu asi ve 3h ráno povedlo na Maggie postavit rozvody na značku TDC a motor nastartování přežil v pořádku a i dalších 50.000km. Tolerance tam zjevně je, určitě v rozsahu mezi TDC a značkou rozvodů.

Kolečko rozhodně dám zpátky

Trundo, Tobě se to potkalo, protože to bylo povolený, ne proto, že to bylo ožvýkaný.

Radost z toho nemám, ale funkčně to bude stejný jako s novým.
Už jsem to jednou psal, jednou se mi v deliriu asi ve 3h ráno povedlo na Maggie postavit rozvody na značku TDC a motor nastartování přežil v pořádku a i dalších 50.000km. Tolerance tam zjevně je, určitě v rozsahu mezi TDC a značkou rozvodů.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
Ne, Lenham ti to dosvědčí, že se mi to potkalo opravdu kvůli tomu, že se mi klika a kolečko tak vyžužlalo, resp. třeba to ožužlané bylo a někdo to vyřešil tak, jak se to chystáš vyřešit ty.... taky mám podezření na to, že jedna nejmenovaná osoba, která mi naposledy hrabala na rozvody, tak to ožužlané kolečko dala místo zdravého a pak to prostě jen nastavil a dotáhnul... no já bych to neriskoval (i na Kupéčku jsem tam raději dal zdravé kolečko...)....
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
Nevim,u Trundy už to bylo hodně zlý,ale u KDB bych to zkusil ještě zachránit třeba tekutym kovem http://www.motocomponents.cz/chemie/kov ... 5-ml-tuba/ .Tenhle mam odzkoušenej,dobře se s nim pracuje.Na plošku kliky dát třeba izolepu,do vymačkaný očištěný části kolečka malinko tekutýho kovu,nasadit na kliku nadoraz tý nevymačkaný části a po cca 10 minutách opatrně sundat očistit a nechat 2 hodiny zatvrdnout,když to pak zatáhneš pořádně,mělo by to držet.
Nebo vyvařit a vybrousit dremmelem.Ale nový,je nový,nenechal bych to jen tak. 


MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
Opravu kolečka jsem zvažoval podobným způsobem jako JK.
Co má chabá paměť slouží, u tohoto typu spojení je klínek jen jako středící, spoj zajišťuje silový styk kontaktních ploch předpětím . Spoj má vytvořit jednolitý celek bez pohybu obou součástí.
Auto teď moc nenajede, tak nebude problém to preventivně zkontrolovat.
Co má chabá paměť slouží, u tohoto typu spojení je klínek jen jako středící, spoj zajišťuje silový styk kontaktních ploch předpětím . Spoj má vytvořit jednolitý celek bez pohybu obou součástí.
Auto teď moc nenajede, tak nebude problém to preventivně zkontrolovat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: Nastavení rozvodů 14K4F - poškozená klika
nebál bych se použít ani tohle ožužlaný kolečko, pokud si chceš bej maximálně jistej, můžeš potřít plochy lepidlem na ložiska, a závit šroubu zalepit lepidlem na šrouby, a nemůže se nic stát... jednou sem v práci dával na hyundaye kolečko který se protáčelo kolem dokola, a taky jezdí dodnes.. nehledě musím připomenout že třeba fabie HTP, nebo Octavia TDI zádný klínky, ani hrany nemaj, kolečka jsou pro přesný nastavení bez aretace, a drží jen dotažením centrálního šroubu.. při výměně se povolí, našponuje se řemen, přiměřeně přitáhnou, protočí se párkrát motor, znovu se povolí, všechno se zaaretuje a pak až se dotáhnou definitivně, aby nastavení bylo přesný..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165