Djmicho - MG ZT 190 no.4596
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
První ostrý pokus s ohledem na setrvák abych ho nepřeleštil to není naplno, ale i tak hezký
https://youtu.be/bIVGh2pGM_4
https://youtu.be/bIVGh2pGM_4
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tož v tom vršku se tomu opravdu chce moc pěkně.... ale zatím to má výhodu v tom, že ZRem bych tě na stovce dal kor jak se teď ochladilo. Šíleně je znát, jak motoru přibyl krouťák. 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Vzhledem k tomu, že sem šetřil setrvák, tak by jsi to tak lehký neměl
což považuji za úspěch když tanker s hmotností lokomotivy s malým 2,5 litrovým V-čkem dokáže držet tempo s lehkým závoďákem s nabušeným točivým motorem
uvidím co ze sebe tenhle nepovedený britský motor dostane po 5000km 



Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596

No hlavně ať to ten motor vydrží.
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
A tak abych nemachroval bez důkazu, tak jsem to dnes natočil. Přední gumy už moc neberou a spojka je taky taková prapodivná. No stovka je tam něco po sedmé sekundě. Škoda že to je tolik ovlivněné teplotou a každé kilo je znát...
http://youtube.com/watch?v=QLB5dWIqims&feature=youtu.be
http://youtube.com/watch?v=QLB5dWIqims&feature=youtu.be
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Viděl bych to jen na výhodu delší dvojky
ale samo, že ZR je obrqtnější

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jojo, rychlosti to má enormně krátké. Však na dálnici to točí 4000 už při 130ti, což je děs běs, ale na okresce fajn 

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
však já mluvil o ZR, že má výhodu delší 2-ky a dá na ní stovku, dát ZT 100-ku na 2-ku, tak je tam pod 7 sekund, ale takhle s těmi ultrakrátkými kvalty je to na dálnici nepoužitelný... A o nějakým rychlým řazení taky nemůže být řeč, s tím setrvákem je to tak na vyrvání motoru z uložení
dneska sem se díval tak ten malej silentblok za motorem už je kaput...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Hele, s tou rychlostí řazení máš recht. V ZRu to jsou kopance jak prase. Však na tom videu jsou slyšet. Proto jsem tam silentbloky vyvložkoval měděným plechem, aby trošku ztuhly
No na ZT koukám budeš muset ten obligátní silentblok nahradit opravdu polyuretanem i za cenu nekomfortu, protože tohle tvoje nastavení ten gumový nemůže dávat. A mimochodem i v lanovodech řazení je nepříjemná vůle, respektive pružnost. Chtělo by to tam dát unibaly. Navíc ta převodovka má často slabé synchrony a dost často tam jdou rychlosti s malým kopnutím. Hlavně než se zahřeje olej a když řadíš ve vysokých otáčkách.
Co si budeme namlouvat... tvůj setup motoru by sis užil víc v lehkém a podvozkově ultimativním ZSu

No na ZT koukám budeš muset ten obligátní silentblok nahradit opravdu polyuretanem i za cenu nekomfortu, protože tohle tvoje nastavení ten gumový nemůže dávat. A mimochodem i v lanovodech řazení je nepříjemná vůle, respektive pružnost. Chtělo by to tam dát unibaly. Navíc ta převodovka má často slabé synchrony a dost často tam jdou rychlosti s malým kopnutím. Hlavně než se zahřeje olej a když řadíš ve vysokých otáčkách.
Co si budeme namlouvat... tvůj setup motoru by sis užil víc v lehkém a podvozkově ultimativním ZSu

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
By ZS nesmělo vevnitř vypadat jak vybydlenej Civic
jasný jednou ZT nahradí ZS MK2, ale v době až ZT půjde do důchodu...
Jinak ZT bude potřebovat asi silnější přítlačák, na jedničku to dokáže hezky klouzat, ale příjemný je, že motor ae začíná uklidňovat a už nemá takový hrubě sportovní zvuk, ale spíš racing alá R6 BMW
a očividně je motoru jedno co tam má za kvalt, otáčky letí vzhůru pořád 
https://youtu.be/-3WdDAzyU3Q
Teď už jen doladit SW a užívat si pružnosti motoru dokud se auto nerozpadne...

Jinak ZT bude potřebovat asi silnější přítlačák, na jedničku to dokáže hezky klouzat, ale příjemný je, že motor ae začíná uklidňovat a už nemá takový hrubě sportovní zvuk, ale spíš racing alá R6 BMW


https://youtu.be/-3WdDAzyU3Q
Teď už jen doladit SW a užívat si pružnosti motoru dokud se auto nerozpadne...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Pár poznatků po 2000km:
- jízda v kolonách je vopruz
- chtělo by to doladit spínání VIS na jiné otáčky, sériové KV6 má díru v plynu kolem 2700RPM, já mám díru na 4500, od 1800 do 4300 bomba, od 4300 do 4600 takové váhání a kolem 5000 se přestavujou klapky VIS a chytne to čoud až do 7000...
- Lehkej setrvák není dobrej s puštěnou klimou,při řazení stihnou otáčky do vteřiny spadnout k volnoběhu
- nestíhající budík otáčkoměru zapříčiní, že na jedničku se člověk zasekne o omezovač, budík je teprve u 6-ky a omezovač už kope...
- jízda v kolonách je vopruz

- chtělo by to doladit spínání VIS na jiné otáčky, sériové KV6 má díru v plynu kolem 2700RPM, já mám díru na 4500, od 1800 do 4300 bomba, od 4300 do 4600 takové váhání a kolem 5000 se přestavujou klapky VIS a chytne to čoud až do 7000...
- Lehkej setrvák není dobrej s puštěnou klimou,při řazení stihnou otáčky do vteřiny spadnout k volnoběhu
- nestíhající budík otáčkoměru zapříčiní, že na jedničku se člověk zasekne o omezovač, budík je teprve u 6-ky a omezovač už kope...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No tak že budou rozjezdy mizerný, to jsem tě upozorňoval... já si to peklo prožil už když jsem ZRo koupil a musel jsem s tím hned jet přes páteční zasekanou Prahu.... a to tam blb dal místo 58mm klapky 65mm, takže stačilo zavadit o plyn a otáčky byly v omezovači... takže to bylo peklo.
Ty jsi prostě v těch otáčkách dřív, než na to VIS stihne zareagovat. Protože přepnutí klapek se neřídí jen otáčkami ale i tím, jak je sešlápnutý plyn a možná ještě i dle aktuální rychlostí. A v té mapě VISu se prostě počítá s tím, že se klapky otevírají s jiným předstihem v ohledu na to, jak rychle stoupají otáčky. Druhá věc je to, že jiným profilem vaček se změnila i charakteristika vlnění v sání a tím v určitých otáčkách je jiná frekvence, než na jakou je naladěná konkrétní délka daná klapkami. Tohle bude hodně složité nastavit (jestli vůbec budou vědět jak) a asi se to bude muset ladit pokusně. Jen nevím, jestli se tím pokryjí všechny režimy optimálně.
Otáčkoměr vyřešíš asi jedině nějakým shift lightem....
To s tou klimou mě vůbec nenapadlo.... bo já mám klimu vyrabovanou
Nicméně v ECU by mělo jít nastavit (možná to jde i přes Testbook) rychlost padání otáček a to by asi chtělo poladit. Na MEMS 1.6 to umím nastavit dokonce apkou z mobilu. Na MEMS 3 už to snad nejde ani na Testbooku, ale zatím nebyl čas a příležitost to ověřit.
No.... to finální naladění bude pěkná drbačka.
Ty jsi prostě v těch otáčkách dřív, než na to VIS stihne zareagovat. Protože přepnutí klapek se neřídí jen otáčkami ale i tím, jak je sešlápnutý plyn a možná ještě i dle aktuální rychlostí. A v té mapě VISu se prostě počítá s tím, že se klapky otevírají s jiným předstihem v ohledu na to, jak rychle stoupají otáčky. Druhá věc je to, že jiným profilem vaček se změnila i charakteristika vlnění v sání a tím v určitých otáčkách je jiná frekvence, než na jakou je naladěná konkrétní délka daná klapkami. Tohle bude hodně složité nastavit (jestli vůbec budou vědět jak) a asi se to bude muset ladit pokusně. Jen nevím, jestli se tím pokryjí všechny režimy optimálně.
Otáčkoměr vyřešíš asi jedině nějakým shift lightem....
To s tou klimou mě vůbec nenapadlo.... bo já mám klimu vyrabovanou

No.... to finální naladění bude pěkná drbačka.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Jo drbačka to bude, vačky jsou načasovaný aby šly využít v ZS se sériovou mapou a časováním, tak se ZT bude muset přizpůsobit...
Jako sem rád, že to aspoň nechcípne při přeřazování, pač ten kompresor to táhne dolů ultrarychle
Se spomaleným budíkem se naučím žít, řadím podle sluchu v 90% případů.
Setrvák už si sedá se spojkou, ale mám obavu jak dlouho tyhle rázy lamela vydrží, umí to být luxusní pecky jak u tvého ZR
Jinak spotřeba 10,1 za 2000km, 20% město, 35% dálnice, 30% okresky, 15% plně naložený kamion (4 lidi + plný kufr). Hlavbí rozdíl je poznat v naloženém autě, člověk dá za 3 hned za 4 a je předjeto... Dřív bylo naložené auto podstatně lenivější
Jako sem rád, že to aspoň nechcípne při přeřazování, pač ten kompresor to táhne dolů ultrarychle

Se spomaleným budíkem se naučím žít, řadím podle sluchu v 90% případů.
Setrvák už si sedá se spojkou, ale mám obavu jak dlouho tyhle rázy lamela vydrží, umí to být luxusní pecky jak u tvého ZR

Jinak spotřeba 10,1 za 2000km, 20% město, 35% dálnice, 30% okresky, 15% plně naložený kamion (4 lidi + plný kufr). Hlavbí rozdíl je poznat v naloženém autě, člověk dá za 3 hned za 4 a je předjeto... Dřív bylo naložené auto podstatně lenivější
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Den D je tady... Fuci, prsi, parada...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak hlavně ať jsi v manželství stejně tak odhodlaný a zapálený k rodině, jako k autům a ať Ti to vydrží do smrti
Užijte si den D 

