
Mattyfu a rodiný mazel
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Ono u auta co stojí bývají ty brzdy sežranější než na tom co jezdí, stačí troška kyselé vlhkosti, soli nebo jiný havěti a jak to stojí tak to má čas krásně korodovat 

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Hele je to komplikace, ale nic strašnýho. Dokonce si říkám, že to má asi nějaký důvod, třeba by se mi něco nepěkného mohlo stát a proto jsem nevyjel. Na druhou stranu, o to víc se těším, až začnu jezdit s Rovříkem.
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Tak mazel je doma. Musím říct, že je to úplně jiné svezení, než v turbo dieslovém volvu. Pokud bych ta auta srovnával, tak obě auta vystihuje jak podoba, tak i jízda. Volvo je jak narýsované podle pravítka a tak i jede, ostře brzdí, díky turbu a čipu jede jako pila, bohužel odpružení je také tvrdé a po cca půl milionu kilometrů už ve vnitř drnčí palubka a sem tam nějaký ten plastík.
Rover je samá kudrlinka a rovná je na tom leda spztka. Jízda je příjemná, i když spěch vypadá jinak, ale jak to žehlí nerovnosti, paráda. Mám z toho auta radost.
Rover je samá kudrlinka a rovná je na tom leda spztka. Jízda je příjemná, i když spěch vypadá jinak, ale jak to žehlí nerovnosti, paráda. Mám z toho auta radost.
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Skvělé
Ať dělá co nejvíc radost 


Re: Mattyfu a rodiný mazel
Ahoj
Mám dva dotazy. První jak se seřídí sklon světel, a tím myslím na světle? Jedno mi utíká hodně dolů.
A druhý, jak se rozebere ovladač naklápění skla v zrdcátkách, jedna poloha mi nechce makat.
Odesláno z mého GT-I9060I pomocí Tapatalk
Mám dva dotazy. První jak se seřídí sklon světel, a tím myslím na světle? Jedno mi utíká hodně dolů.
A druhý, jak se rozebere ovladač naklápění skla v zrdcátkách, jedna poloha mi nechce makat.
Odesláno z mého GT-I9060I pomocí Tapatalk
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Na světlech jsou štelováky dostupné jakoby shora. Pořádně koukni a najdeš je...
Ovladač netuším, ale myslím, že celý ten panel jde z dveří vydloubnout ven.
Ovladač netuším, ale myslím, že celý ten panel jde z dveří vydloubnout ven.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Ovladač oken a zrcátek jde vytáhnout ze dveří a rozebrat jde lehce, jsou tam jen plastový západky. Ten jeden směr nefunguje na obou zrcátkách?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Ano na obou zrcátkách, počítám, že bude nalepený bordel na kontaktech v ovladači.
Odesláno z mého SM-G389F pomocí Tapatalk
Odesláno z mého SM-G389F pomocí Tapatalk
Rover 75 2.0 V6
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Na seřízení světel jsou shora dostupné šrouby s imbusovou hlavou u každého světla. Velikost přesně nevím, ale nic titěrného, celkem velký imbus.
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Tak seřízení světel proběhlo, důvod proč jsem to nemohl najít je ten, že tam ten plastový šroub nemám, no nevadí, poradil jsem si a světlo už je hezky sesštelované a hlavně zajištěné.
Další možná stupidní dotaz. Jaký tlak mají mít vodní hadice, Pracuje to jako BMW s tou vyšší teplotou a tlakem? I po vystydnutí tam nějaký tlak byl, když jsem kontroloval vodu, tak si to na mě upšouklo, tak jsem to nastarotoval a nic voda nestoupala ani nebublala, pod víčkem oleje tlak nebyl, ono to asi bude normální, táta s tímhle sutem ujel cca 30 tis a vždy na pohodu, ale já tohle auto fakt neznám, teda co je pro něj normální a co ne.
Další možná stupidní dotaz. Jaký tlak mají mít vodní hadice, Pracuje to jako BMW s tou vyšší teplotou a tlakem? I po vystydnutí tam nějaký tlak byl, když jsem kontroloval vodu, tak si to na mě upšouklo, tak jsem to nastarotoval a nic voda nestoupala ani nebublala, pod víčkem oleje tlak nebyl, ono to asi bude normální, táta s tímhle sutem ujel cca 30 tis a vždy na pohodu, ale já tohle auto fakt neznám, teda co je pro něj normální a co ne.
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
No mírný přetlak tam v okruhu i po vychládnutí zůstat může. Ale jak tak přemýšlím, tak u KV6 na ZT mi to pšoukne možná decentně. A tak když jsi sám tohle téma načal... hlavně neplaš a nestresuj
, ale i u KV6 po těch letech dochází k defektu těsnění pod hlavou a je potřeba ho vyměnit. Ale ozve se to pozvolna, takže stačí sledovat kapalinu jestli nemizí ve větší míře, případně to, jestli ten tlak po vychladnutí není časem větší. Dá se udělat test na spaliny v chladící kapalině a tím ověřit, jestli to tlakuje z válců. Takže kdybys neměl jistotu, tak je to možnost jak ji získat 
Říkám ti to proto, aby jsi se na to postupně psychicky připravil


Říkám ti to proto, aby jsi se na to postupně psychicky připravil

Re: Mattyfu a rodiný mazel
Hele budu hlídat vodu a uvidím, disco mi najela cca 500 km od koupi a už je tři měsíce v servise kde mi dělají těsnění pod hlavou. S rovrem mám najeto cca 230 km, tak by se to nemuselo hned rozbít.
Nebudu plašit, ale budu obezřetný, o té vadě KV6 vím, zajímavé že na disco do TD5 dali ti blázniví angláni taky plastové kolíky, při tom ty kovové stojí asi o tři korunu víc.
Nebudu plašit, ale budu obezřetný, o té vadě KV6 vím, zajímavé že na disco do TD5 dali ti blázniví angláni taky plastové kolíky, při tom ty kovové stojí asi o tři korunu víc.
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
A pšouknutí bylo decentní, je fakt, že jsem s tím dopoledne jezdil a po cca dvou hodinách (dobrý obídek a kávička) jsem šel kontrolovat kapaliny, rozhejbat jeden brzdič, který trochu zahříval kolo.
Navíc jak bylo auto v servisu, tak mi mechanik zaprasil ten světlý interiér, všude otisky. Naštěstí s pomocí pana Bernera je interiér zase čistý jak padlý sníh.
Navíc jak bylo auto v servisu, tak mi mechanik zaprasil ten světlý interiér, všude otisky. Naštěstí s pomocí pana Bernera je interiér zase čistý jak padlý sníh.
Rover 75 2.0 V6
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Tak mám první velmi příjemný tisíc km za sebou. Minulý týden to po skoro 10 letech zabalila baterka, kabely pochopitelně jsou v druhém autě, no naštěstí kolega je měl, tak mě nahodil a rovnou jsem zamířil pro novou, koupil jsem Vartu Silver 77 Ah, takže další starty jsou nyní bez potíží.
Vodu pravidelně kontroluji, nepřibývá, neubývá, je čistá jak dětská prdélka, tak snad to bude ok.
Dneska mi při jízdě pískalo zase zadní kolo, takže zítra ráno se na to musím podívat a docela rád bych zprovoznil ovládání rádia z volantu. Bohužel bez origo rádia to už táta kupoval a tak tam nechal dodělat Kenwooda, ale už jsem koukal, že se dají koupit redukce, tak snad to výhledově zprovozním. Jo ještě mi prosím poraďte, kde u tohodle auta najdu kabinový filtr, chci nechat udělat servis klimošky, moc to nechladí, tak vyměním i filtr.
Vodu pravidelně kontroluji, nepřibývá, neubývá, je čistá jak dětská prdélka, tak snad to bude ok.
Dneska mi při jízdě pískalo zase zadní kolo, takže zítra ráno se na to musím podívat a docela rád bych zprovoznil ovládání rádia z volantu. Bohužel bez origo rádia to už táta kupoval a tak tam nechal dodělat Kenwooda, ale už jsem koukal, že se dají koupit redukce, tak snad to výhledově zprovozním. Jo ještě mi prosím poraďte, kde u tohodle auta najdu kabinový filtr, chci nechat udělat servis klimošky, moc to nechladí, tak vyměním i filtr.
Rover 75 2.0 V6
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Mattyfu a rodiný mazel
Kabinovej filtr je pod deklem pod stěračema, na straně u spolujezdce. Musí stěrače dolů. A když už tam budeš, tak zkontroluj a vyčisti odtokový průchodky a celkově ten prostor. Odtoky jsou stejný jako jsou pod pantama kapoty. Rády se zanáší a pak je průšvih. Jeden je pod tím filtrem, druhej pod posilovačem brzd - ten je nedostupnej, musíš ho najít nějakým drátem, nebo ho prošťouchnout zespoda pod autem. A když už pod tím autem budeš, tak ty spodní konce těch hadic uřízni - jsou na konci sevřený a časem se zanesou a neodtejká to.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND