Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
No a vážně, ty si fakt myslíš, že ten výfuk udělal tu spotřebu, nebo je to jen tím, že jsi to šetřil. Pod 10 litrů je to fakt nechutně málo a to se mi podařilo jen když jsem jel po dálnici 110.
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
10,5 jsem měl když jsem tlačil na pilu, je dost poznat, že tam není v cestě hromada brzdících katalyzátorů, hlavně střední pásmo je teď teda slušnej vohýnek a od 3500 to jede pilu, že i manželka začala zírat
no uvidíme co v listopadu na emisích 
PS: dost na spotřebě taky udělá to, že mám od loňska všechny lambda sondy nový...


PS: dost na spotřebě taky udělá to, že mám od loňska všechny lambda sondy nový...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Trundo neboj, dneska sem zatlačil na plyn řádně a dostal jsem to na 11,7L/100km, ale to už jsem si pak střihnul i silniční kontrolu naštěstí bez bodového zisku, ale byl jsem upozorněn, že mám zmírnit
Ale trápí mě pár věcí:
1) nejsem si úplně jistej funkcí nového KAT-u, podle hodnot zadní lambdy se o moc neliší od hodnot řídících lambda sond
2) nelíbí se mi hodnoty dlouhodobých adaptací vstřikování, dle diagnostiky má 1. řada válců adaptaci -14,5% a 2. řada válců -20% což je podle mne asi maximum co může EMS 2000 korigovat, úplně mi nejde do hlavy proč jednotka mermomocí ubírá palivo a vysvětlilo by to tu nízkou spotřebu, částečně za to asi může i lehký setrvačník a jednotka neví proč se motor tak lehce roztáčí do otáček...
3) vůbec se mi nelíbí hodnoty předstihu na volnoběh, kdy během 10 sekund se vystřídají hodnoty od 20° do 45°
4) startér bude ready, už jede sada na repas z UK

Ale trápí mě pár věcí:
1) nejsem si úplně jistej funkcí nového KAT-u, podle hodnot zadní lambdy se o moc neliší od hodnot řídících lambda sond
2) nelíbí se mi hodnoty dlouhodobých adaptací vstřikování, dle diagnostiky má 1. řada válců adaptaci -14,5% a 2. řada válců -20% což je podle mne asi maximum co může EMS 2000 korigovat, úplně mi nejde do hlavy proč jednotka mermomocí ubírá palivo a vysvětlilo by to tu nízkou spotřebu, částečně za to asi může i lehký setrvačník a jednotka neví proč se motor tak lehce roztáčí do otáček...
3) vůbec se mi nelíbí hodnoty předstihu na volnoběh, kdy během 10 sekund se vystřídají hodnoty od 20° do 45°
4) startér bude ready, už jede sada na repas z UK
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Mám Rave v PDF a nikde jsem tam nenašel jakou hodnotu by měl mít podtlak na MAPu při volnoběhu... Na anglickým klubu udávají hodnoty od 30 do 40 kPa, podezřívam MAP, protože na volnoběhu mám 44kPa... Tak kdyby někdo věděl nebo koukal v diagnostice děkuji 
PS:
Dynamika novou downpipe rozhodně neutrpěla :
3. Rychlost https://youtu.be/mApJOttmNzk
4. Rychlost https://youtu.be/RKxaeM0oJIk
Víc současné podmínky neumožnily

PS:
Dynamika novou downpipe rozhodně neutrpěla :
3. Rychlost https://youtu.be/mApJOttmNzk
4. Rychlost https://youtu.be/RKxaeM0oJIk
Víc současné podmínky neumožnily
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak si zase budu chvilku povídat sám se sebou
Brzdy vzadu KO - kotouče 16,5mm
Brzdy vpředu KO - kotouče 22,5mm a desky na minimu toť konec EBC brzd... Nové na cestě
Dozadu TRW kotouče a desky TRW DTEC Cotec
Dopředu Textar PRO a desky TRW DTEC Cotec

Brzdy vzadu KO - kotouče 16,5mm
Brzdy vpředu KO - kotouče 22,5mm a desky na minimu toť konec EBC brzd... Nové na cestě
Dozadu TRW kotouče a desky TRW DTEC Cotec
Dopředu Textar PRO a desky TRW DTEC Cotec
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Neboj, my tě sledujem...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Kolik ty EBC daly kilometrů? To byly žluté?
To, co jsi vybral... to je něco lepšího, nebo běžná konfekce? Případně dej odkazy na to, kde to budeš objednávat
To, co jsi vybral... to je něco lepšího, nebo běžná konfekce? Případně dej odkazy na to, kde to budeš objednávat

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
něco přes 25tis. ale většinou zábavné jízdy
a ano žluté:
Kotouče Textar PRO jsou lepší řada běžný konfekce a ty TRW COTEC desky jsou bezprašný s velkým podílem keramiky jak ATE Ceramic
přední kotouče: https://granex.cz/brzdovy-kotouc-textar ... order_item
přední desky: https://granex.cz/sada-brzdovych-destic ... order_item
zadní kotouče: https://granex.cz/brzdovy-kotouc-trw-df ... 3oQAvD_BwE
zadní desky: https://granex.cz/autodily/mg/mg-zt/190 ... tId=534446
Kotouče jsou lakovaný, ty trw mám na zadku i teď a nestěžuji si, jsou už osvědčený, barva drží dodnes... Dávat bůra za děrovaný už se mi nechce, takže se spokojím s textarama...

Kotouče Textar PRO jsou lepší řada běžný konfekce a ty TRW COTEC desky jsou bezprašný s velkým podílem keramiky jak ATE Ceramic
přední kotouče: https://granex.cz/brzdovy-kotouc-textar ... order_item
přední desky: https://granex.cz/sada-brzdovych-destic ... order_item
zadní kotouče: https://granex.cz/brzdovy-kotouc-trw-df ... 3oQAvD_BwE
zadní desky: https://granex.cz/autodily/mg/mg-zt/190 ... tId=534446
Kotouče jsou lakovaný, ty trw mám na zadku i teď a nestěžuji si, jsou už osvědčený, barva drží dodnes... Dávat bůra za děrovaný už se mi nechce, takže se spokojím s textarama...
Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ty samý míň prášivý mám na předku, je to docela znát na špinavosti kol, asi to funguje.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Super.... díky za tip
Ceny jsou na pohodu. Ty desky asi vyzkouším na ZRo, kde si sice ty ATE už trošku sedly po té, co jsem je uvařil na okruhu, ale pořád to není takové, jaké bych si to představoval.

- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Balík od Tazo dorazil, respektive ta slepenina kusů krabic
hlavně že to dorazilo skoro všechno...

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Skoro?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Příchytky na rámečky kolem oken a nerezová sada na kryt pod motor chybí, ale to je tam v obálce napsáno "sorry nemám je skladem"
Jinak MAP je dobrý - vyměnil jsem za nový a hodnoty stejné
Vyměnil jsem zapalovací kabely k předním válcům, koupil jsem NGK a jako nepřijde mi, že by to byla kvalita jako dřív
Jinak MAP je dobrý - vyměnil jsem za nový a hodnoty stejné
Vyměnil jsem zapalovací kabely k předním válcům, koupil jsem NGK a jako nepřijde mi, že by to byla kvalita jako dřív

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Tak on mi tam ten vocas místo toho dal jako odškodné 2 sady krytu předních kotoučů
co budu dělat s 2 Sadama, kdyby někdo chtěl fungl nový tak budu mít volný
Jinak dorazil balík od Granexu a od Rimmeru:
Přední, zadní kotouče a desky na deskách chválím nalepenou fólií ze zadní strany takže nebudou pískat, horní uložení předních tlumičů (napravo ťuka) stabiky na zadní nápravu, zadní ložiska až budu měnit zadní kryty kotoučů a kotouče...
Rimmeři: celej sloupek řízení (mám v něm když je úplně vysunutej vůli a nemám rád nikde nedokonalosti... A na naše starší MG do vin 290xxx honmeli ve výprodeji za 20€ novější stojí 300€
), kabely k otvírání kapoty (nesla otvírat z důvodu ulomení těch plastového koncu na straně zámku) a položka s názvem Fast Tbi 


Jinak dorazil balík od Granexu a od Rimmeru:
Přední, zadní kotouče a desky na deskách chválím nalepenou fólií ze zadní strany takže nebudou pískat, horní uložení předních tlumičů (napravo ťuka) stabiky na zadní nápravu, zadní ložiska až budu měnit zadní kryty kotoučů a kotouče...
Rimmeři: celej sloupek řízení (mám v něm když je úplně vysunutej vůli a nemám rád nikde nedokonalosti... A na naše starší MG do vin 290xxx honmeli ve výprodeji za 20€ novější stojí 300€


Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)
Re: Djmicho - MG ZT 190 no.4596
Ty ses zase rozjel....
Throttle body injection???? Šmankote.... na co?
Throttle body injection???? Šmankote.... na co?
