MG ZT CDTi & 135 CDTi
MG ZT CDTi & 135 CDTi
Mam dotaz, mi technicti pratele.
Resim ted na http://www.rover-club.net sekci modely a to konkretne MG ZT a ZT-T a jako zdroj pouzivam http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT
Nesedi mi ale oznaceni u dieselovych modelu. Na wikipedii maji oznaceni pro dva dieselove modely a to 135 CDTi a CDTi
Pisou tam ze MG ZT CDTi ma 85kw a MG ZT 135 CDTi ma 96kw.
To me mate jelikoz 85kw jsou preci CDT.
Delaly se vubec CDTckove ZTcka? nebo jediny spravny udaj je MG ZT 135 CDTi s 96kw a udaj CDTi s 85kw je spatny a nebo neni uplne spatny ale jedna se pouze o CDT s mylne pripsanym "i".
Samozrejme to beru s rezervou, wikipedia je preci jen opensource web kde si kazdy muze pridat co chce.
Jen me zajima jak to tedy je. Jestli se delaly pro ZT jen CDTi nebo i CDT.
Dekuji za upresneni, abych i ja dal nerozsiroval nejen na rover-club.net mylne informace.
Resim ted na http://www.rover-club.net sekci modely a to konkretne MG ZT a ZT-T a jako zdroj pouzivam http://en.wikipedia.org/wiki/MG_ZT
Nesedi mi ale oznaceni u dieselovych modelu. Na wikipedii maji oznaceni pro dva dieselove modely a to 135 CDTi a CDTi
Pisou tam ze MG ZT CDTi ma 85kw a MG ZT 135 CDTi ma 96kw.
To me mate jelikoz 85kw jsou preci CDT.
Delaly se vubec CDTckove ZTcka? nebo jediny spravny udaj je MG ZT 135 CDTi s 96kw a udaj CDTi s 85kw je spatny a nebo neni uplne spatny ale jedna se pouze o CDT s mylne pripsanym "i".
Samozrejme to beru s rezervou, wikipedia je preci jen opensource web kde si kazdy muze pridat co chce.
Jen me zajima jak to tedy je. Jestli se delaly pro ZT jen CDTi nebo i CDT.
Dekuji za upresneni, abych i ja dal nerozsiroval nejen na rover-club.net mylne informace.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Hlasuju pro to že se dělaly jen MG ZT a TT-T CDTi. Motor 85 kW jsem v ZT nikdy neviděl, stejně tak jako jsem ho neviděl v 100 th Anni.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Umím si představit, že se na některé trhy dostalo CDTi přiškrcené na 85 kW (nižší výkon -> menší poplatky, např. v Německu docela obvyklá praxe). Osobně jsem takové auto ale nikdy neviděl, v MG ZT vždy jen CDTi 96 kW. Ale původní CDT téměř jistě ne.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Taky si myslim... nikdy jsem nevidel ZT s 85kW ... resp. ZT CDT...
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
jj prave, taky o CDT u ZTcka nic nevim. Ok dekuji pratele, CDTi s 85kw tedy zrusim. Dik
Oznaceni MG ZT 135 CDTi bych ale za spravne povazovat mohl, vidte.
Oznaceni MG ZT 135 CDTi bych ale za spravne povazovat mohl, vidte.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
jj můžeš
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
No a pokracujeme dal
Mam dalsi nesrovnalost.
MG ZT 190 ma mit 2,5l V6 se 140kw a kroutakem 245Nm coz mi ale nesedi s klasickym 2,5 V6 (KV6) protoze ten ma preci 130kw a kroutak 240Nm. Zeby se do ZT 190 davaly cipovane motory? nebo je to nejaka blbost?
Dalsi vec co nachapu je oznaceni dalsich ZT, a to MG ZT 180 a 160, kdyz 180 ka ma "prej" 2,5l motor stejne jako ta lepsi 160ka
Vubec jsem nevedel ze jsou dva typy 160 a take jsem si vzdy myslel ze v ZT 180 bude 1,8l motor..atd
Stale se jedna o informace na wikipedii.org + mnou jiz zpracovany info na http://www.rover-club.net/model/rover-mg-zt-35
kde se snazim o pridani spravneho motoru k urcitym typum ZTcek.
S jistotou jsem zatim identifikoval pouze 135 s 2.0 CDTi a 260 s 4,6 V8 Mustang Modular, ostatni informace jsou docela chaoticke a nemuzu se zatim dobrat k nejakymu kloudnymu vysledku. ZT 190 kdyztak muzu overit u Nemeze ktery ji ma, ale ostatni musim dohledat.
Pokud vite o nejakem kvalitnejsim zdroji nez je wikipedie predem diky za info.
Je to bes, prokousat se tou hromadou casto nepresnych informaci.
Diky za pomoc.
Mam dalsi nesrovnalost.
MG ZT 190 ma mit 2,5l V6 se 140kw a kroutakem 245Nm coz mi ale nesedi s klasickym 2,5 V6 (KV6) protoze ten ma preci 130kw a kroutak 240Nm. Zeby se do ZT 190 davaly cipovane motory? nebo je to nejaka blbost?
Dalsi vec co nachapu je oznaceni dalsich ZT, a to MG ZT 180 a 160, kdyz 180 ka ma "prej" 2,5l motor stejne jako ta lepsi 160ka
Vubec jsem nevedel ze jsou dva typy 160 a take jsem si vzdy myslel ze v ZT 180 bude 1,8l motor..atd
Stale se jedna o informace na wikipedii.org + mnou jiz zpracovany info na http://www.rover-club.net/model/rover-mg-zt-35
kde se snazim o pridani spravneho motoru k urcitym typum ZTcek.
S jistotou jsem zatim identifikoval pouze 135 s 2.0 CDTi a 260 s 4,6 V8 Mustang Modular, ostatni informace jsou docela chaoticke a nemuzu se zatim dobrat k nejakymu kloudnymu vysledku. ZT 190 kdyztak muzu overit u Nemeze ktery ji ma, ale ostatni musim dohledat.
Pokud vite o nejakem kvalitnejsim zdroji nez je wikipedie predem diky za info.
Je to bes, prokousat se tou hromadou casto nepresnych informaci.
Diky za pomoc.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 18:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
ZT 180 jsem nikde neviděl, viděl jsem jen ZS 180 s klasickým 2,5 V6 130 kW.
ZT 190 má pokud vím skutečně vyšší výkon a krouťák než R75 2.5V6.
ZT 190 má pokud vím skutečně vyšší výkon a krouťák než R75 2.5V6.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Jo, je tam rozdil v sani.... Sestivalce se delaly v ruzne priskrcenych variantach... Mimochodem, jeden z motoru je jeste 1,8 TI ... Ten byl hodne oblibeny v Anglii a do Evropy se jich moc nedostalo... snad moc nekecam
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Diky Maxi a Trundo, je vazne tezky ziskat nekde spravne informace i tak se s tim jeste nadru nez to dam dokupy.
Porad si tedy nejsem jistej s tou 180 a dvema typy 160.
Asi budu muset googlit.
/edit:
Zrovna treba tady pisou o MG ZT 180, tzn ze asi existuje a oznacuje se jako 180 Sports Auto (tak jak pisou i na wikipedii).
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03321.html
a tady je ZT 160 s 1.8 turbo:
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03713.html
Ovsem o ZT 160 s 2.5l V6 a 160kw a 230kroutakem ...nikde nic, zrejme dalsi mylna informace na wikipedii.
Porad si tedy nejsem jistej s tou 180 a dvema typy 160.
Asi budu muset googlit.
/edit:
Zrovna treba tady pisou o MG ZT 180, tzn ze asi existuje a oznacuje se jako 180 Sports Auto (tak jak pisou i na wikipedii).
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03321.html
a tady je ZT 160 s 1.8 turbo:
http://uk.cars.yahoo.com/car-reviews/ca ... 03713.html
Ovsem o ZT 160 s 2.5l V6 a 160kw a 230kroutakem ...nikde nic, zrejme dalsi mylna informace na wikipedii.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
O modelech ZT 160 s motorem 2.5 V6 (pouze se čtyřválcem 1.8T) ani ZT 180 Sports Auto nic nevím, ale ten druhý bude zřejmě s motorem 2.5 V6 naladěným stejně, jako v MG ZS (tzn. 180 PS), a výhradně s automatem. Z toho ostatního:
K tomu Tvému přehledu -- ZT 120 určitě nemá zdvihový objem 2497cc.
EDIT -- o ZT 160 s motorem V6 se občas najde nějaká zmínka, takže asi taková uškrcená verze skutečně existovala.
EDIT2 -- tak z tohoto chápu, že ZT160 měl původně 2.5 V6 se s níženým výkonem, který byl později nahrazen právě čtyřválcem 1.8 Turbo.
Kód: Vybrat vše
+---------+-----------+--------+
| ZT 120 | 1.8i | 120 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 160 | 1.8 Turbo | 160 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 190 | 2.5 V6 | 190 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT 260 | 4.6 V8 | 260 PS |
+---------+-----------+--------+
| ZT CDTi | 2.0 CDTi | 135 PS |
+---------+-----------+--------+
EDIT -- o ZT 160 s motorem V6 se občas najde nějaká zmínka, takže asi taková uškrcená verze skutečně existovala.
EDIT2 -- tak z tohoto chápu, že ZT160 měl původně 2.5 V6 se s níženým výkonem, který byl později nahrazen právě čtyřválcem 1.8 Turbo.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Pouze jsem zezacatku vychazel z informaci wikipedia.org, velice rychle jsem si ale vsiml ze ty informace asi nejsou uplne spravne, proto jsem zacal tuhle diskuzi.
Jaj pravda Ondro, mam tam chybu u ty 120, diky
/edit: vypada to tak s tou 160, zrejme zvysili u ty 1.8t i vykon na 120kw, mam za to ze 1.8t by mela mit "jen" 110kw.
Jaj pravda Ondro, mam tam chybu u ty 120, diky
/edit: vypada to tak s tou 160, zrejme zvysili u ty 1.8t i vykon na 120kw, mam za to ze 1.8t by mela mit "jen" 110kw.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6964
- Registrován: pon zář 17, 2007 17:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
Ale i v tom článku na wikipedii mají ZT 120 se čtyřválcem 1796 ccm.
Re: MG ZT CDTi & 135 CDTi
ZT 180?To sou zmatlaný označení ZS a ZT dohromady
EDIT - Tak jo ...ZT 180 je V6 2,5i s 5ti-stupňovým automatem JATCO a pak je ještě ZT + 180 to je totéž s nějakou výbavou navíc
EDIT2 - ZT 160 by mělo mít 118Kw
EDIT - Tak jo ...ZT 180 je V6 2,5i s 5ti-stupňovým automatem JATCO a pak je ještě ZT + 180 to je totéž s nějakou výbavou navíc
EDIT2 - ZT 160 by mělo mít 118Kw