Ahoj kolegové,
měl bych prosím dotaz k Rover 75 1,8,r.v. 1999. jednoho dne z ničeho nic se mně začal jako zasekávat volnoběh. je jedno jestli je to studené nebo teplé, volnoběh je správně na 700, ale pak najednou 1000, 1200 nejvíc byl a držel 1400. aby klesl na 700, musím vypnout motor a po nastartování je ok nebo prudce přidat a tím taky většinou klesne.
nemáte někdo zkušenost a víte co s tím udělat?
díky moc Dalibor
Zasekávání volnoběhu
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Zasekávání volnoběhu
Krokový motorek? Prohledej fórum, najdeš tady návody, jak ho demontovat, zkontrolovat a vyčistit.
Re: Zasekávání volnoběhu
Ted v zime docela normalni vec.... i do sani se dostava voda a ta tam namrza a pokud neni cela saci soustava dokonale cista, tak se stava, ze ma servo volnobehu problem se nastavovat...
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Zasekávání volnoběhu
Otevri kapotu, nastartuj a zkus jestli se skrtici klapka vraci na doraz. Kdyz tak lze pootocit skrutne pruziny o pul otacky. Kdyz to nepomuze, klapku treba rozebrat, vystruznikem projet diru pro osku klapky. Vycistit olejem konkor nebo WD40
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Zasekávání volnoběhu
Ahoj je moje anabáze :
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 6&start=30
V podstatě volné konektory na ECU. Ahoj.
http://www.roverclub.cz/bb3/viewtopic.p ... 6&start=30
V podstatě volné konektory na ECU. Ahoj.
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt