Bohužel odpornej Pražák.cvrko píše:Ahoj,jestli jsi někde kolem Ostravy,tak se domluvíme a svezu Tě---uvidíš,že ropáci nejsou žádní loudové.
Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Jestli se do konce roku dostanu do Prahy, tak se můžeme někde potkat.
Bude to asi za delší dobu, ale stejně potřebuješ hodně času najít nějaký zachovalý vůz- pokud tedy nestojíš o dodatečné odhalování závad a jejich léčení.
Mám sice přeplňovaný motor, ale aspoň můžeš líp srovnávat.
Bude to asi za delší dobu, ale stejně potřebuješ hodně času najít nějaký zachovalý vůz- pokud tedy nestojíš o dodatečné odhalování závad a jejich léčení.
Mám sice přeplňovaný motor, ale aspoň můžeš líp srovnávat.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Sice to dále trošku objasňuješ, ale na můj vkus v tom máš stejně dost rozporů:
- Chceš živější auto, ale pokukuješ po 1,8i, což je úplně základní, nejslabší motor.
- Máš malý nájezd, píšeš, že Ti "tolik nezáleží na spotřebě", ALE:
Pokud při malém nájezdu řešíš, jestli auto žere 7 nebo 8 l/100 km, resp. pokud Ti 8 l/100 km u benzinového auta střední třídy připadá hodně, nekupuj si R75.
Ohledně R75 Tourer 1,8 automat -- postřehy naprosto správné.
Osobně bych na krátké trasy a malý nájezd diesel nevolil. Tvrdím, že na toto by byl dobrý např. 2.0 V6, ideál 1.8T, ale špatně se shání. Základní 1,8 se taky rozjede, ale chvilku jí to trvá, takže spíš pokud nemáš nároky na dynamiku.
R75 začíná být ale vzácné zboží, takže ve finále ale budeš stejně vybírat kus v dobré kondici bez ohledu na motor/výbavu/barvu apod. různě po Evropě. Paradoxně se může najít klidně u nás. Chce to hledat. Jinak počítej s tím, že i ty nejmladší kousky už mají 7 let, průměrně spíš 10, takže jakousi údržbu/servis bude potřebovat asi každý.
- Chceš živější auto, ale pokukuješ po 1,8i, což je úplně základní, nejslabší motor.
- Máš malý nájezd, píšeš, že Ti "tolik nezáleží na spotřebě", ALE:
randajan píše:Dle mého názoru je 8l na sto už docela šlupka.
Pokud při malém nájezdu řešíš, jestli auto žere 7 nebo 8 l/100 km, resp. pokud Ti 8 l/100 km u benzinového auta střední třídy připadá hodně, nekupuj si R75.
Ohledně R75 Tourer 1,8 automat -- postřehy naprosto správné.
Osobně bych na krátké trasy a malý nájezd diesel nevolil. Tvrdím, že na toto by byl dobrý např. 2.0 V6, ideál 1.8T, ale špatně se shání. Základní 1,8 se taky rozjede, ale chvilku jí to trvá, takže spíš pokud nemáš nároky na dynamiku.
R75 začíná být ale vzácné zboží, takže ve finále ale budeš stejně vybírat kus v dobré kondici bez ohledu na motor/výbavu/barvu apod. různě po Evropě. Paradoxně se může najít klidně u nás. Chce to hledat. Jinak počítej s tím, že i ty nejmladší kousky už mají 7 let, průměrně spíš 10, takže jakousi údržbu/servis bude potřebovat asi každý.
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Pítrs píše:
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Příspěvek od Pítrs » pon říj 01, 2012 11:30 am
Jestli se do konce roku dostanu do Prahy, tak se můžeme někde potkat.
Bude to asi za delší dobu, ale stejně potřebuješ hodně času najít nějaký zachovalý vůz- pokud tedy nestojíš o dodatečné odhalování závad a jejich léčení.
Mám sice přeplňovaný motor, ale aspoň můžeš líp srovnávat.
Budu jedině rád povozit se v R75 bych nikdy neodmítl



to AnderN:
Máš naprostou pravdu, mám v tom spoustu rozporů a proto jsem založil tenhle Topic aby jste mi trochu pomohli se rozhodnout... třeba i takový příspěvek jako jsi napsal ty mi pomáhá udělat si jasno... ale abych ti řekl pravdu nemyslim si, že moje nároky jsou až tak nereálné ... Chtěl bych slevit na každém z mých nároků trošku aby výsledek byl po všech stránkách uspokojivý, nerad bych se dostal do situace kdy bych slevil jen na jednom parametru o 50% to bych byl nespokojený...
Tzn: Auto nemusí být tolik živé jako můj současný mazel (koneckonců to si od Limuzíny ani neslibuju), auto nemusí mít spotřebu 5l/100 (koneckonců to mi připadá neúměrné k mým požadavkům) bohatě mi bude stačit když budu plavat okolo těch osmi (strop) ... a nepočítám s tím, že s ním nepojedu pět let do servisu a nebudu ho nijak opravovat (jen nechci řešit problém každý 1000 km jako se současnym autem), nepotřebuju abych byl nejrychlejší na semaforu a ani abych jezdil 250km po dálnici ... bohatě mi stačí když poznám sešlápnutí plynu a když na dálnici pojedu rozumných 130km a nezpomalim na 80 při každým menšim kopečku...
Nic extrémního si myslím nežádám

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Nerad někomu kazím radost, ale tyhle parametry s rezervou splňuje i Felicia 
- není tak živé jako R214Si
- nežere 5 l/100 km, ale do 8 se vleze jistě, nejčastěji cca 7 l/100 km
- ze 130 km/h nezpomalí na 80 ani v největším dálničním stoupání
Takže se dá říct, že to splní každé průměrné auto dnešní doby s přehledem.

- není tak živé jako R214Si
- nežere 5 l/100 km, ale do 8 se vleze jistě, nejčastěji cca 7 l/100 km
- ze 130 km/h nezpomalí na 80 ani v největším dálničním stoupání
Takže se dá říct, že to splní každé průměrné auto dnešní doby s přehledem.
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Což znamená, že pokud preferuješ bensinový motor a nejezdíš moc, tak atmosferická osmnáctistovka je tou nejlepší volbou.
Když budeš mít lehkou nohu, tak se naprosto v pohodě pod 8L/100km dostaneš.
Když budeš mít lehkou nohu, tak se naprosto v pohodě pod 8L/100km dostaneš.
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Píše, že bydlí v Práglu a to si 1,8 ve městě vezme 10-11 litrů. Takže bych to viděl spíš na šalinu, nebo krtka.
- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Doporučuji 1,8 benzin + LPG
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Co se tyka spolehlivosti a servisni narocnosti, tak obyc 1,8 je ta nejlepsi volba.... a urcite bych netvrdil, ze diesel vydrzi dyl... uz jen kdyz porovnam slozitost motoru a toho co je okolo, tak je to nebe a dudy (vyveva, turbo, olejove rozvody, chladice, elektronika, sani)... Kdyz se o K-Series stara tak jak ma, tak v poho najede vic jak 300.000 km .... nicmene opravdu u petasedmy nelze cekat tlaceni do sedacek. U tak tezkeho auta je potreba kroutak, a to pak jedine velky objem, nebo turbo...
Kdyz se to vezme jakkoli, vsechny Roveri motory jsou skvele, kdyz se o ne pecuje... pak je to opravdu jen o narocnosti te pece. Nejlepsi ale fakt udelas, kdyz se svezes v ruznych variantach a zjistis si tak co te nejvic oslovuje a co ti ladi ke konkretnimu autu. Volit motorizaci jen podle papirovych udaju a doporuceni je spatna cesta....
Jinak abych pridal novou zkusenost do placu - sam na sobe jsem si vyzkousel, ze vyssi objem a vetsi sila motoru neznamena nutne vyssi spotrebu. V prvni rade je to o ridici, pak je to o charakteru auta... viz. ja.... stejne auto, stejna trasa (klikatice mezi dedinama), stejnej ja.... pouze zmena motoru:
1,6 -112 kobyl - dlouhodoba spotreba 8l/100km
1,8VVC - 145 kobylek - aktualni spotreba 8l/100km
... to znamena, ze kazdemu vyhovuje pro jeho jizdni styl jiny charakter motoru a to je potreba sladit ... az z toho plyne nejaka spotreba. Tim padem tabulkove udaje o spotrebe jsou uuuuplne zcestne.
Kdyz se to vezme jakkoli, vsechny Roveri motory jsou skvele, kdyz se o ne pecuje... pak je to opravdu jen o narocnosti te pece. Nejlepsi ale fakt udelas, kdyz se svezes v ruznych variantach a zjistis si tak co te nejvic oslovuje a co ti ladi ke konkretnimu autu. Volit motorizaci jen podle papirovych udaju a doporuceni je spatna cesta....
Jinak abych pridal novou zkusenost do placu - sam na sobe jsem si vyzkousel, ze vyssi objem a vetsi sila motoru neznamena nutne vyssi spotrebu. V prvni rade je to o ridici, pak je to o charakteru auta... viz. ja.... stejne auto, stejna trasa (klikatice mezi dedinama), stejnej ja.... pouze zmena motoru:
1,6 -112 kobyl - dlouhodoba spotreba 8l/100km
1,8VVC - 145 kobylek - aktualni spotreba 8l/100km
... to znamena, ze kazdemu vyhovuje pro jeho jizdni styl jiny charakter motoru a to je potreba sladit ... az z toho plyne nejaka spotreba. Tim padem tabulkove udaje o spotrebe jsou uuuuplne zcestne.
Re: Rover 75 CDTi vs. 1,8i
Tohle si nezaslouží jinou odpověď než že zmínění ve foru o R75 felicíi bych trestal BANem jeslikož to je svatokrádež.AnderN píše:Nerad někomu kazím radost, ale tyhle parametry s rezervou splňuje i Felicia
- není tak živé jako R214Si
- nežere 5 l/100 km, ale do 8 se vleze jistě, nejčastěji cca 7 l/100 km
- ze 130 km/h nezpomalí na 80 ani v největším dálničním stoupání
Takže se dá říct, že to splní každé průměrné auto dnešní doby s přehledem.
Děkuji všem za připomínky rád bych tímto uzavřel tento TOPIC jelikož další rozebírání tohoto tématu mi v rozhodnutí už nemůže pomoct.
PS: Přikláním se k Rover 2,0 CDti, který si myslím, že všechny mé parametry splňuje, až na pořizovací cenu, tam si budu muset trochu připlatit ještě jednou díky.