Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Odpovědět
Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » pon srp 19, 2013 22:56

Budeš sa možno smiať ale problémy so štartovaním prestali keď som prestal parkovať celý deň na horúcom slnku...
Teraz stojí druhý deň v chládku a v poho :>
Môže byť že ten snímač reagoval citlivo keď bol kvázi rozpálený skrz tú horúčavu?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
roman_mg
Příspěvky: 584
Registrován: pát dub 24, 2009 12:11
Bydliště: Hodonín, JM

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od roman_mg » pon srp 19, 2013 23:09

Ta otázka byla vážná :) Může to být tím, že je někde přechodový odpor a voda ho sníží. To může být i to slunce, že se někde něco extrémním horkem roztáhne víc než je zdrávo. No hlavně že to přestalo. msm:
MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » stř srp 28, 2013 3:34

Väčšina kozmetických chybičiek krásy odstránená, s autom som absolútne spokojný. Len nech to jazdí ako má a bude nám hej!
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv srp 29, 2013 19:40

Spravil som lištu nad čelným sklom - ako nová, "vytunil" som tie natrhnuté vnútorné látky, dal som ich preč a celé to vyčistil a vytepoval.
Je to biele teraz, pod tým bolo čisto, musel bys to vidieť, ťažko takto opisovať, ale som spokojný, to je podstatné.
Objednanú mám už aj tú časť kľučky na spolujazdcovej strane + obe preddverové lišty vnútorné. Dokopy za 15,- eur takže tiež super.
Musím akurát pre to skočiť dakedy do Levíc, ale teraz neni kedy. Vela práce...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv srp 29, 2013 20:08

Mám aj druhú a tretiu robotu, takže nie len to podnikanie :)
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv zář 05, 2013 11:08

Hlavne sme spolu s mojou polovičkou náramne potešení spotrebou. Stále to držím na úrovni 5.3 - 6.2 lit. což je krása.
Tankujem fakt za pár eur a ono to otočí vždy skoro raz tolko ako predpokladám...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » čtv zář 05, 2013 20:28

No páni dnes pozerám na auto na parkovisku (asi 4 dni v ňom nik nesedel) a mláčka čiernej tekutiny pri prednom ľavom kolese (šoférskom) ako hrom.
Neviem či teda vyteká olej alebo čo ale pekne ma to sklamalo. Čierna viskózna kvapalina, neviem ale nakvapkalo tam toho za ten čas možno aj 3 deci.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » pát zář 06, 2013 16:21

Už som zajednal prehliadku, tak sa na to pozrieme...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Pítrs
Příspěvky: 2062
Registrován: čtv dub 21, 2011 19:32
Bydliště: Uherské Hradiště

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Pítrs » pon zář 09, 2013 16:26

infiniti píše:Stále to držím na úrovni 5.3 - 6.2 lit. což je krása.
Ahoj.
A jakou spotřebu jsi měl s bensiňákem a v jakém provozu?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.

Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » pon zář 09, 2013 17:07

Tak tam to bolo o hodne viac, už si presne nepamätám (nebol tam ani palubák) ale 2.0 aj 1.8 žrala moc.
Chodieval som jeden čas pravidelne služobky ZM-KE (dokopy cca. 600km tam i späť) a tankoval som za 70,- €. A ledva vydalo.
Včera mi hovorila žena že tankla na totál prázdnu nádrž za 5,- € u tohoto dízla a dvakrát otočila BA-Šamorín a ešte aj vydalo :D
Ja si to neviem vynachváliť. Že som ja pako ten dízl nekúpil prv...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » pon zář 16, 2013 23:36

1.900km za víkend bez problémov. Stihla sa Ukrajina, Polsko i Maďarsko ;-)
Klikni pre full pic.

Obrázek
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » sob zář 21, 2013 14:43

Tak, olej stále vyteká, dúfam, že to vydrží do návštevy Lenhama, ktorá je naplánovaná na 10.10. Už ma to pekne serie.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
infiniti
Příspěvky: 296
Registrován: pon bře 19, 2012 14:53
Bydliště: Bratislava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od infiniti » úte říj 22, 2013 11:46

Človek to dá do servisu s vedomím, že pár "úprav" bude potrebné urobiť a dozvie sa:

Ahoj Marek,



tak sme komplexne pozreli tvoje auto a poviem ti tak ako je – je vo velmi zlom technickom stave...

Posielam ti v prílohe fotodokumentáciu, tu je popis závad:

01: vybité silentbloky spodného ramena, rameno má vôlu, hrozí jeho zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;

02: vybité spodné capy ramena, hrozí zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;

03: netesnost gufera motora, potrebná výmena;

04: netesnost olejovej vane, potrebné pretesnit;

05: nasiaknutý spodný kryt motora od oleja, ako vidís, dlhodobý problém...;

06: poskodené diely nápravy a riadenia spôsobujú nerovnomerné opotrebenie pneu, potrebná výmena dielov nápravy, riadenia a následná geometria;

07: netesnost motora, potrebné pretesnenie;

08: netesnost servoriadenia, potrebný repas (vnútorné poskodenie dielov);

09: vybitý gulový cap riadenia, vôla na axiálnom tiahle, potrebná výmena;

10: vôla na tycke stabilizátora, potrebná výmena;

11: vybité capy ramena, potrebná výmena.



Predná náprava je v katastrofálnom stave, kolesá majú velkú horizontálnu aj vertikálnu vôlu, dalsia jazda je vyslovene nebezpecná!!!

Motorový olej tecie zo vsetkých gufier (vrátane gufera prevodovky, o tom vies, to máme prichystané).

Domec servoriadenia je poskodený, doslo k vnútornej destrukcii tesnení a tiahiel, je potrebný komplexný repas, ale s tým sa este dá chvílu jazdit.

Daj mi prosím ta vediet, ako dalej, aký rozsah prác máme urobit atd.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997

Uživatelský avatar
Keksin
Příspěvky: 3419
Registrován: čtv zář 27, 2007 13:50
Bydliště: jižní Morava

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od Keksin » úte říj 22, 2013 12:52

To teda potěž noha.
No ty ramena, silentbloky, čepy řízení a tyčky stabilizátoru měnil už snad každej. A zbytek? Snad to nebude tak drahý.

Uživatelský avatar
kptHergot
Příspěvky: 297
Registrován: úte říj 05, 2010 11:44
Bydliště: Frýdek Místek

Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw

Příspěvek od kptHergot » úte říj 22, 2013 13:04

jedenáct bodů bych shrnul do pěti - musíš vyměnit ramena, čepy řízení a stab. tyčky, repas nebo jiné servo, přetěsnění motoru . . . . rameny čepy a tyčky řeší asi každý kdo koupí 75, takže nic mimořádného, jde o to koupit kvalitní ramena . . . . netěsnost je blbá ale dá se řešit postupně, servo sehnat starší . . . . . takže podle mě, pár úprav :wink:
hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná

Odpovědět