Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Budeš sa možno smiať ale problémy so štartovaním prestali keď som prestal parkovať celý deň na horúcom slnku...
Teraz stojí druhý deň v chládku a v poho :>
Môže byť že ten snímač reagoval citlivo keď bol kvázi rozpálený skrz tú horúčavu?
Teraz stojí druhý deň v chládku a v poho :>
Môže byť že ten snímač reagoval citlivo keď bol kvázi rozpálený skrz tú horúčavu?
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Ta otázka byla vážná
Může to být tím, že je někde přechodový odpor a voda ho sníží. To může být i to slunce, že se někde něco extrémním horkem roztáhne víc než je zdrávo. No hlavně že to přestalo. 


MGF 1.8 VVC; Jaguar S-type 4.2L; Rover 75 1.8/88 kW; Daimler X350 4.2L LWB SC; Jaguar XJS V12 5.3L Hess&Eisenhardt
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Väčšina kozmetických chybičiek krásy odstránená, s autom som absolútne spokojný. Len nech to jazdí ako má a bude nám hej!
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Spravil som lištu nad čelným sklom - ako nová, "vytunil" som tie natrhnuté vnútorné látky, dal som ich preč a celé to vyčistil a vytepoval.
Je to biele teraz, pod tým bolo čisto, musel bys to vidieť, ťažko takto opisovať, ale som spokojný, to je podstatné.
Objednanú mám už aj tú časť kľučky na spolujazdcovej strane + obe preddverové lišty vnútorné. Dokopy za 15,- eur takže tiež super.
Musím akurát pre to skočiť dakedy do Levíc, ale teraz neni kedy. Vela práce...
Je to biele teraz, pod tým bolo čisto, musel bys to vidieť, ťažko takto opisovať, ale som spokojný, to je podstatné.
Objednanú mám už aj tú časť kľučky na spolujazdcovej strane + obe preddverové lišty vnútorné. Dokopy za 15,- eur takže tiež super.
Musím akurát pre to skočiť dakedy do Levíc, ale teraz neni kedy. Vela práce...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Mám aj druhú a tretiu robotu, takže nie len to podnikanie 

08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Hlavne sme spolu s mojou polovičkou náramne potešení spotrebou. Stále to držím na úrovni 5.3 - 6.2 lit. což je krása.
Tankujem fakt za pár eur a ono to otočí vždy skoro raz tolko ako predpokladám...
Tankujem fakt za pár eur a ono to otočí vždy skoro raz tolko ako predpokladám...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
No páni dnes pozerám na auto na parkovisku (asi 4 dni v ňom nik nesedel) a mláčka čiernej tekutiny pri prednom ľavom kolese (šoférskom) ako hrom.
Neviem či teda vyteká olej alebo čo ale pekne ma to sklamalo. Čierna viskózna kvapalina, neviem ale nakvapkalo tam toho za ten čas možno aj 3 deci.
Neviem či teda vyteká olej alebo čo ale pekne ma to sklamalo. Čierna viskózna kvapalina, neviem ale nakvapkalo tam toho za ten čas možno aj 3 deci.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Už som zajednal prehliadku, tak sa na to pozrieme...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Ahoj.infiniti píše:Stále to držím na úrovni 5.3 - 6.2 lit. což je krása.
A jakou spotřebu jsi měl s bensiňákem a v jakém provozu?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Tak tam to bolo o hodne viac, už si presne nepamätám (nebol tam ani palubák) ale 2.0 aj 1.8 žrala moc.
Chodieval som jeden čas pravidelne služobky ZM-KE (dokopy cca. 600km tam i späť) a tankoval som za 70,- €. A ledva vydalo.
Včera mi hovorila žena že tankla na totál prázdnu nádrž za 5,- € u tohoto dízla a dvakrát otočila BA-Šamorín a ešte aj vydalo
Ja si to neviem vynachváliť. Že som ja pako ten dízl nekúpil prv...
Chodieval som jeden čas pravidelne služobky ZM-KE (dokopy cca. 600km tam i späť) a tankoval som za 70,- €. A ledva vydalo.
Včera mi hovorila žena že tankla na totál prázdnu nádrž za 5,- € u tohoto dízla a dvakrát otočila BA-Šamorín a ešte aj vydalo

Ja si to neviem vynachváliť. Že som ja pako ten dízl nekúpil prv...
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
1.900km za víkend bez problémov. Stihla sa Ukrajina, Polsko i Maďarsko 
Klikni pre full pic.


Klikni pre full pic.

08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Tak, olej stále vyteká, dúfam, že to vydrží do návštevy Lenhama, ktorá je naplánovaná na 10.10. Už ma to pekne serie.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
Človek to dá do servisu s vedomím, že pár "úprav" bude potrebné urobiť a dozvie sa:
Ahoj Marek,
tak sme komplexne pozreli tvoje auto a poviem ti tak ako je – je vo velmi zlom technickom stave...
Posielam ti v prílohe fotodokumentáciu, tu je popis závad:
01: vybité silentbloky spodného ramena, rameno má vôlu, hrozí jeho zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;
02: vybité spodné capy ramena, hrozí zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;
03: netesnost gufera motora, potrebná výmena;
04: netesnost olejovej vane, potrebné pretesnit;
05: nasiaknutý spodný kryt motora od oleja, ako vidís, dlhodobý problém...;
06: poskodené diely nápravy a riadenia spôsobujú nerovnomerné opotrebenie pneu, potrebná výmena dielov nápravy, riadenia a následná geometria;
07: netesnost motora, potrebné pretesnenie;
08: netesnost servoriadenia, potrebný repas (vnútorné poskodenie dielov);
09: vybitý gulový cap riadenia, vôla na axiálnom tiahle, potrebná výmena;
10: vôla na tycke stabilizátora, potrebná výmena;
11: vybité capy ramena, potrebná výmena.
Predná náprava je v katastrofálnom stave, kolesá majú velkú horizontálnu aj vertikálnu vôlu, dalsia jazda je vyslovene nebezpecná!!!
Motorový olej tecie zo vsetkých gufier (vrátane gufera prevodovky, o tom vies, to máme prichystané).
Domec servoriadenia je poskodený, doslo k vnútornej destrukcii tesnení a tiahiel, je potrebný komplexný repas, ale s tým sa este dá chvílu jazdit.
Daj mi prosím ta vediet, ako dalej, aký rozsah prác máme urobit atd.
Ahoj Marek,
tak sme komplexne pozreli tvoje auto a poviem ti tak ako je – je vo velmi zlom technickom stave...
Posielam ti v prílohe fotodokumentáciu, tu je popis závad:
01: vybité silentbloky spodného ramena, rameno má vôlu, hrozí jeho zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;
02: vybité spodné capy ramena, hrozí zlomenie a poskodenie dalsích dielov nápravy a riadenia;
03: netesnost gufera motora, potrebná výmena;
04: netesnost olejovej vane, potrebné pretesnit;
05: nasiaknutý spodný kryt motora od oleja, ako vidís, dlhodobý problém...;
06: poskodené diely nápravy a riadenia spôsobujú nerovnomerné opotrebenie pneu, potrebná výmena dielov nápravy, riadenia a následná geometria;
07: netesnost motora, potrebné pretesnenie;
08: netesnost servoriadenia, potrebný repas (vnútorné poskodenie dielov);
09: vybitý gulový cap riadenia, vôla na axiálnom tiahle, potrebná výmena;
10: vôla na tycke stabilizátora, potrebná výmena;
11: vybité capy ramena, potrebná výmena.
Predná náprava je v katastrofálnom stave, kolesá majú velkú horizontálnu aj vertikálnu vôlu, dalsia jazda je vyslovene nebezpecná!!!
Motorový olej tecie zo vsetkých gufier (vrátane gufera prevodovky, o tom vies, to máme prichystané).
Domec servoriadenia je poskodený, doslo k vnútornej destrukcii tesnení a tiahiel, je potrebný komplexný repas, ale s tým sa este dá chvílu jazdit.
Daj mi prosím ta vediet, ako dalej, aký rozsah prác máme urobit atd.
08/2013 - 05/2014:
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
ROVER 75 2.0 CDT, 85kW, r.v. 2002
05/2013 - 08/2013:
ROVER 75 1.8, 88kW, r.v. 2002
06/2010 - 05/2013:
ROVER 75 2.0 V6, 110kW, r.v. 2002
07/2008 - 10/2008:
CHRYSLER STRATUS 2.0, 98kW, r.v. 1997
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
To teda potěž noha.
No ty ramena, silentbloky, čepy řízení a tyčky stabilizátoru měnil už snad každej. A zbytek? Snad to nebude tak drahý.
No ty ramena, silentbloky, čepy řízení a tyčky stabilizátoru měnil už snad každej. A zbytek? Snad to nebude tak drahý.
Re: Môj prvý diesel 2.0 CDT, White Gold 85kw
jedenáct bodů bych shrnul do pěti - musíš vyměnit ramena, čepy řízení a stab. tyčky, repas nebo jiné servo, přetěsnění motoru . . . . rameny čepy a tyčky řeší asi každý kdo koupí 75, takže nic mimořádného, jde o to koupit kvalitní ramena . . . . netěsnost je blbá ale dá se řešit postupně, servo sehnat starší . . . . . takže podle mě, pár úprav 

hadraplán MGF 1.8 VVC
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná
Rover 75 2.0 V6 - v péči když je nemocná