Díky Ondro za lichotku Dnes manželka "svoje" auto přeparkovávala a byla už z jen z toho popojetí s autem taková rozčarovaná... protože to auto je už úplně něco jiného, než když ho koupila
Jinak za ty chyby se opravdu omlouvám... psal jsem to fakt dost unavený a nedostal jsem se k tomu to znovu přečíst a opravit
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Včera po cestě domů jsem pozoroval takový neduh - jakmile jsem to trošku okotlil, tak se stoupajícími otáčkami klesal ukazatel teploty Ale asi je jasné, že za to může ten akumulátor po smrti. Jestli se tam při zvýšených otáčkách v důsledku větší spotřeby cívkou děje nějaké podpětí, nebo co.... nakonec i diagnostika posledně ukázala chybu, že je malé palubní napětí. A teď jsem to byl projet a už to bylo tak zlé, že i sahara z toho byla zblblé a točila se pořád By mě zajímalo, jestli to třeba nebude mít vliv i na výkon motoru. Že je pak třeba slabší jiskra, nebo nevím...
A tu dávám noční video zvuku motoru. Je to chvilku po nastartování, takže vyšší otáčky. Ke konci pak zvuk z výfuku, který je prostě šílený. Natočil jsem ho i spešl s protůrováním, ale to se nehodí publikovat J0hny? Nedovezeš mi ten výfuk na MRD? Já si tam budu dělat ostudu
Točené v těsné blízkosti auta... kurnik škoda, že jsem to nenatočil i před opravou
Pro porovnání jaký rachot to byl i kus od auta...
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Po pravdě nenapadlo mě to změřit... resp. nebyl ani čas... hele ale ta baterka je fakt KO. Zítra objednávám Vartu Silver a uvidím no. Kdyžtak druhý altík mám v zásobě
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Je ale pravda, že mi tedy nepřišlo, že by třeba pohasínaly světla. Svítí permanentně celkem mizerně. A dálkové to taky nějak neovlivňovaly. No jsem zvědav
Jak jak se to projevuje? Však jsem psal...
... I love K-SERIES ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter
Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Taky jsem chtěl podotknout, že při vytočeném motoru nemá baterka na palubní napětí vliv, nebo rozhodně ne takový, jako výstup z alternátoru. A jestli to nestačí zásobovat palubní přístroje nebo z toho kvůli podpětí blbne sahara, tak to nejspíš bude mít i slabší jiskru, než by mohlo => negativní vliv na výkon.
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @