Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od KDB » pon bře 31, 2014 13:49

Taky jsem dohledal, že 620Ti má stejný převody, jako standart 1,8 MGF, nebo jiné obyč 1,8 Kseries, ale když jsem se byl na jedno 620Ti podívat, přišla mi jednička dlouhá jak jinde dvojka. Stejný pocit jsem měl u MG po změně z C4 na B6....
Nejdelší to má Karel s kupéčkem :mrgreen: - tam je SP 3,64....
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od KDB » pon bře 31, 2014 13:57

Slušnej kalkulátor je taky : http://www.e-pneu.cz/rozmery_pneu.php?s ... _pneu_a=15
A kurňa chlapi, přestaňte už s scestnou myšlenkou, že větší a širší guma je automaticky lepší :-D
....I když v jinech případech to samozřejmě platí msm:
Směs, konstrukce pneu, dezén - to jsou důležitý věci. Plus váha a váha ráfku, sladění s odpružením....né jenom nějaký centimetry ;)
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon bře 31, 2014 14:20

... už jsme se o tom Karle kdysi spolu bavili... že to co říkáš je sice pěkné, ale když výrobci pomalu co dva roky mění konstrukci pneumatik, takže když už konečně najdeš nějakou, která funguje tak, jak bys chtěl, tak se přestane vyrábět. Takže pak se už můžeš fakt spolehnout jen na ty rozměry :-(
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon bře 31, 2014 14:21

přesně, nic se nesmí přehánět. mám tu nokiany a bridgestony 195/55R15, a pak 205/50R15 marangoni, a taky 185/60R15 barumky polaris, tak uvidíme :D přece na to nebudu kupovat gumy :D :D ty 195/55R15 bych řekl že jsou akorát kompromis mezi komfortem a sportovnější jízdou. na těch 175/65R14 to trošku plave, ale je to o zvyku, na zimu akorát.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon bře 31, 2014 14:27

.... no spíš si myslím, že ti odejdou rychlo prvky na přední nápravě. Protože tam máš tenoučkej stabilizátor (pokud jsi ovšem nedal ten z té R25) a hlavně tlumiče a přední pružiny na tu váhu nejsou dělané (opět, z té dieselové R25 by to bylo lepší)...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon bře 31, 2014 14:28

Zatím uvidíme, jestli odejdou, samozřejmě že sem na to myslel, a všechno sem to vymontoval taky :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon bře 31, 2014 14:32

No tak šup to tam.... minimálně ten stabilizátor dělá strašně moc.... ty tam na tom kabriu máš skoro poloviční... ;-) Jo a dozadu si taky sežeň silnější... ale ten už se shání hůř... mělo ho Coupe a MG ZS...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » pon bře 31, 2014 14:37

však tejden budu jezdit, aby si to posedalo, a uvidíme... trošku mě zlobí řazení, ale den ode dne je to lepší, kouří to na volnoběh, to už taky skoro ustává, při prvním startu to vypadalo jako když to hoří, sákne horní komora na chladiči, ale sedá si to všechno. zatím sem ujel asi 20km, dneska do práce :D a něco mě zlobí v altíku, dobíjí, ale výstup na kontrolku dobíjení je mrtvej... sahary mi spínaj pozdě, a jen na jednu rychlost, a tak... taže po týdnu půjde do dílny a budu ladit detaily, nemohl sem s projížďkou vydržet :-D :-D přece jen ta 620ti tenkrát asi 3 roky stála.
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 31, 2014 14:40

Ty gumy 195/55/15 jsou dokonce originál od výrobce na Coupe turbo, takže dobrý
Trunda má pravdu, že ten originál podvozek stavěný na 1,4 tu mordu asi dlouho snášet nebude :(
Ano mám nejdelší převody, ale správným řazením si s tím umím poradit, zase kdo může říct, že ve 210 km/h řadí pětku :lol:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od KDB » pon bře 31, 2014 16:26

Uložení a čepy jsou stejné pro 1,4 i 2,0D - takže je otázka na co to bylo stavěné....liší se stabíky, pera a tlumiče - ale to má co dělat s jízdníma vlastnostma, nikoliv s životností...
Holt musíš trendy ve výrobě gum sledovat, pak Tě nic nezaskočí.... :mrgreen:
To jestli nějaká guma plave, je dáno hlavně konstrukcí pláště a vzorku, profil v tom hraje menší roli - ten víc ovlivní komfort.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18052
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » pon bře 31, 2014 17:17

Tak to bych úplně nesouhlasil, že to nemá na životnost vliv. Když jsou pružiny na tu váhu slabý, tak bude tlumič co chvíle chodit na doraz, bude lítat nahoru dolů v celém rozsahu a to asi dlouho nedá. To samé i čepy. Jsou stavěné pro práci v nějakém režimu, který kvůli jiné tuhosti pružin nebude ten správný... všechno se vším souvisí a né že ne. Zas tak triviální záležitost to není i když fatální to taky být nemusí. Ale rozhodně bych to nepodceňoval.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od roverny » pon bře 31, 2014 19:20

Jinak pokud by byly ty přední tlumiče s pery slabé, tak mám kompletní P a Z tlumiče s pery z 220 coupe s motorem 2,0 bez turba. Je to vlastně co se rozměrů a váhy týče stejný motor jako turbák. Pokud budeš mít zájem tak SZ.

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2162
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od KDB » pon bře 31, 2014 19:29

Něco samozřejmě na tom, co říkáš je, ale děláš, jako kdyby tam zastavěl litinový V8 5,0lt :mrgreen: . Ano, i každých 10kg se projeví, ale schválně, ať nám Mmira odměří, kolik má teď místa mezi kolem a hranou blatníku. O kolik to bude sedlejší, proti Kseries. Jo, pera, tlumiče z 2,0D budou vhodnější, ale kolik jich dnes máš v použitelném stavu. A druhovýroba si většinou na váhové rozdíly nehraje a seká jedny pružiny, jedny tlumiče na vše...
Hele a zdálo se mi to, nebo má fakt ty zadní gumy otočený ?
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Karel825 » pon bře 31, 2014 19:52

Gumy má obuté všechny stejně a podle mě v pořádku šípem dopředu :)
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2121
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » pon bře 31, 2014 20:29

Gumy má Karle opravdu dobře :)
Ty pružiny a stabík bych nepodceňoval, jednou jsem dal na 220SD celý tlumiče z 1.4Si a škrtnul jsem tou spodní příčkou snad na každým houpnutí a díře :D Hned jsem musel prohodit pružiny :lol:
A stabík, to je základ, ještě k tomu ty užovky pryže nooooo...fajnšmekr
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Odpovědět