Tunning,úpravy- záměna motorů
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Jo dělali, těch koníků je 260.....tady je malá ukázka
http://cz.youtube.com/watch?v=TqZZfXdm7D0
A kdyby to někomu nestačilo, tak asi před rokem v Autocaru v rubrice Hrdinové minulosti byla tahle V8 ale foukaná kompresorem!!! Bohužel tam ale psali, že bylo vyrobeno pouze několik kusů před krachem továrny.
http://cz.youtube.com/watch?v=TqZZfXdm7D0
A kdyby to někomu nestačilo, tak asi před rokem v Autocaru v rubrice Hrdinové minulosti byla tahle V8 ale foukaná kompresorem!!! Bohužel tam ale psali, že bylo vyrobeno pouze několik kusů před krachem továrny.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
No to je jako fakt krása, ten zvuk se nedá srovnávat se štyř valcem a koukal jsem i na jiná videa a fakt jim hrabou zadní kola, to je škody, že to neudělali i na ostatních Roverech, to by byla další chutovka 

2x Rover 620ti
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
K tématu:
Dneska jsem byl na vrakáči v Jeseníku(naprostá spokojenost, ale to je už jiný téma). Přehazovali tam zrovna motor z 25 do 214 Si. Konečně jsem aspoň viděl jak vypadá ten pekelnej stroj zevnitř.
Bez motoru ta dvoustovka vypadala, že by se tam vlezl i 2,5 litrovej turbodiesel.
Dneska jsem byl na vrakáči v Jeseníku(naprostá spokojenost, ale to je už jiný téma). Přehazovali tam zrovna motor z 25 do 214 Si. Konečně jsem aspoň viděl jak vypadá ten pekelnej stroj zevnitř.
Bez motoru ta dvoustovka vypadala, že by se tam vlezl i 2,5 litrovej turbodiesel.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Tak by me zajimalo zakolik tak asi zezenu motor do me strely
1,6 nebo tak neco silnejsiho kolik to tak muze stat nema otom nekdo prehled ? dik

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
¨jo a jeste jedna vec jeto sice mimo misi ale kdyz se tu resi motory snad to nebude vadi ,,,,no k veci nevim jestli se to u rouvru deje ale moje 25 mi dela tu svinarnu ze kdyz mu poradne dam nebo ho treba jen tak protocim parkrat tak udela tu !&@#! ze podrzi otacky na vrchu a pomalicku ale prach sproste pomalu klesaju nebo treba kdys jedu a jedu takovou spise vic raznejsi jizdou a radim stupne navrh tak drzi takynejak ty otacky .. je to docela neprinemně sproste
nevim jestli to tak ma nebo nema delat
nebo jestli slo neco srat co se tyce mechanyky
dik za radu






Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
max80 ...jo nestezuji si spotreba je fakt dobra a jede taky dobre když se mu otevře
....jedine co me sere tak sou ty otacky proc to takl dela jestli to tak ma byt nebo ne
kdo vi ???? .... 



Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
mazec videjko........
tak až mi jednou umře motor tak tam naperu tu 1.8 a bude .......



tak až mi jednou umře motor tak tam naperu tu 1.8 a bude .......


Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Tak na polském aukru jsou už asi od 10000 bez dopravy a na ebay kolem 25000maty píše:Tak by me zajimalo zakolik tak asi zezenu motor do me strely1,6 nebo tak neco silnejsiho kolik to tak muze stat nema otom nekdo prehled ? dik
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
tak zrovna jsem si říkal,že ty motory budou otázka 15000 tisíc bez rozdílu na obsahu 

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Po zátěži a odstavení plynu všechna moderní auta, na velice krátký okamžik zvýší otáčky(třeba o 100 až 200 otáček) aby se spálilo přebytečné palivo, pak začnou otáčky klesat a klesají řízeně. Takže závisí na tom jak dlouho celý proces trvá. 2,5 až 3 s z vysokých otáček na volnoběh jsou podle mě ještě v pořádku.maty píše:max80 ...jo nestezuji si spotreba je fakt dobra a jede taky dobre když se mu otevře....jedine co me sere tak sou ty otacky proc to takl dela jestli to tak ma byt nebo ne
kdo vi ???? ....
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
No mě by spíš zajímalo jak by to bylo s motory 1,4i a 1,4si jak moc technicky náročná by byla výměna a co vše by bylo zapotřebý... 
Jo a motor je normální vyměnitelnej díl. Když ti přeci prdne blok, tak to neznamená, že celý je na odpis, ale vyměníš za jinej motor a frčíš dále...

Jo a motor je normální vyměnitelnej díl. Když ti přeci prdne blok, tak to neznamená, že celý je na odpis, ale vyměníš za jinej motor a frčíš dále...

Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
Po zátěži a odstavení plynu všechna moderní auta, na velice krátký okamžik zvýší otáčky(třeba o 100 až 200 otáček) aby se spálilo přebytečné palivo, pak začnou otáčky klesat a klesají řízeně. Takže závisí na tom jak dlouho celý proces trvá. 2,5 až 3 s z vysokých otáček na volnoběh jsou podle mě ještě v pořádku.[/quote]
nojo to vim to dela normalne ze si prizvedne sem tam otacky pri zatezi to me nevadi... ale mluvim tu o jinem problemu .... myslim ? treba uvedu priklad .. pohopu po plyně dam mu treba tak dejmetomu cca 6000 ot.min pak treba 4000 pak treba 5000 - 6000 a tak ! obrazne recene proturuju ! no a to treba klesa v poho spadnou dolu hned ale jak to udelam jeste jednou vytocim cca do 5000 ot.min tak proste zniceho nic to zacne klesat uplne pomalinku a pomalinku klesaji doky to nespadne na tech svych 1000 nebo 900 ot.min a pak treba proturuju znova chvili dobre a pak to udela zase ..... nebo treba jeste ..... jedu jo ! radim jedna plny treba do 4500 pak dve zase 4500 tri zase 4500 ot.min a radim čtyri a mezi tim nez preradim na ctverku ... je tam urcity casovy interval nez neco vylosuju ,,,, tak on si proste drzi porad ty sve otacky treba tec 4500 a strasne pomaly to klesa ... asi tak ... o tohle mi jde je to neprijemne ... a nekdy to udela a nemusim ho ani tolik vytacet ... proste me to sere a u jineho auta sem to jeste nevidel takze si myslim ze je nekde chyba ? otazka je vcem ??? nebo v kom ??... jo a co se tyce casu klesani z 5000ot.min je traba 7 az 9 sekund ? .... babo rad """!!!!!!

nojo to vim to dela normalne ze si prizvedne sem tam otacky pri zatezi to me nevadi... ale mluvim tu o jinem problemu .... myslim ? treba uvedu priklad .. pohopu po plyně dam mu treba tak dejmetomu cca 6000 ot.min pak treba 4000 pak treba 5000 - 6000 a tak ! obrazne recene proturuju ! no a to treba klesa v poho spadnou dolu hned ale jak to udelam jeste jednou vytocim cca do 5000 ot.min tak proste zniceho nic to zacne klesat uplne pomalinku a pomalinku klesaji doky to nespadne na tech svych 1000 nebo 900 ot.min a pak treba proturuju znova chvili dobre a pak to udela zase ..... nebo treba jeste ..... jedu jo ! radim jedna plny treba do 4500 pak dve zase 4500 tri zase 4500 ot.min a radim čtyri a mezi tim nez preradim na ctverku ... je tam urcity casovy interval nez neco vylosuju ,,,, tak on si proste drzi porad ty sve otacky treba tec 4500 a strasne pomaly to klesa ... asi tak ... o tohle mi jde je to neprijemne ... a nekdy to udela a nemusim ho ani tolik vytacet ... proste me to sere a u jineho auta sem to jeste nevidel takze si myslim ze je nekde chyba ? otazka je vcem ??? nebo v kom ??... jo a co se tyce casu klesani z 5000ot.min je traba 7 az 9 sekund ? .... babo rad """!!!!!!


-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
není problém v tom čidle polohy škrtící klapy, nebo jak to je? Případně vyčistit klapku. Nejsem odborník ale tohle bych zkusil.
Re: Tunning,úpravy- záměna motorů
diky moc skusim kazda rada dobraTommi_82 píše:není problém v tom čidle polohy škrtící klapy, nebo jak to je? Případně vyčistit klapku. Nejsem odborník ale tohle bych zkusil.


