
Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh - VYŘEŠENO
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Píšu to tu většinou schválně tak, aby mi ti, co potřebují poradit rozuměli, nemám zapotřebí hrát si na mistra světa jako někdo. 

- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Nevím....Čekám na odpověď...Ptech píše: P.S. na podzim si u me kamarad sam delal na svem aute servis brzd, sundal kola, auto na zvedaku, a ze si pusti radio a zapnul klicky. Stalo to 4x65 liber........vis za co?![]()
![]()
Co se baterky týče, slyším, resp. vidím to poprvé, že by někdo schválně nevytahoval baterku, aby se to auto náhodou nerozbilo...ikdyž uznávám, že problémy s IMO u Roverů bývají... každopádně vytahovat ji za chodu motoru by mě asi nikdy nenapadlo...taky nejsem automechanik.
Ještě taková osobní věc, kolik že ti je a jakým že to jezdíš pomalovaným autem s rychlými pruhy? Proti gustu žádný dišputát, ale.....

Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
To co popisuju na začátku, že jsem odpojil a srovnalo se to, je MAP senzor. Zkusím ho taky vyčistit, někde sem tady čet že to má taky vliv na volnoběžný otáčky.
Jinak všechno ukazuje že by to měl logicky bejt ten krokovej motor na volnoběh, jinudy se do sání teoreticky vzduch dostat nemůže...
Ještě sem se k tomu nedostal, protože se auto vrátilo domů až za tmy.....
Jinak všechno ukazuje že by to měl logicky bejt ten krokovej motor na volnoběh, jinudy se do sání teoreticky vzduch dostat nemůže...
Ještě sem se k tomu nedostal, protože se auto vrátilo domů až za tmy.....
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Tak sem se v tom dneska povrtal. MAP senzor byl zamaštěnej jak sviňa, i kužel na krokovým motorku byl zasviněnej, ale pohyboval se normálně. Všechno sem vyčistil. Dycinky to udělalo rano po studenym vyjetí, tak sem zejtra zvědavej....
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Ptech: Chlape, uz Te nekdy napadlo, ze by ses v necem mohl milit? Predpokladem pro uspesnou disputaci, ktera ma smerovat k nalezeni objektivni pravdy, je vstupovat do ni s vedomim, ze me argumenty nemusi byt pravdive, protoze ne vzdy vim o problematice vsechno a muzu se klidne plest. Uspech neni v umlaceni ostatnich diskutujicich, ale v nalezeni spolecne reci, naslouchani, porozumeni..... shrnuto - je potreba se ucit pokore
Te neni nikdy dost....
Jinak nejsem automechanik, ale elektrice trosku rozumim... (Fujitsu jeste lepe
, ale opravte mne, kdybych se pletl. ... k odpojeni akumulatoru: existuji tzv. prechodove jevy (viz. http://cs.wikipedia.org/wiki/P%C5%99echodov%C3%A9_jevy ) a ciste teoreticky dost dobre se muze stat, ze pri odpojeni akumulatoru dojde ke kratkodobemu stavu, ktery diody v usmernovaci prorazi.... Proto asi nekdy nekdo nedoporucil akumulator odpojovat pri pustenem motoru...
Toz asi tak
Mejte vsichni hezky den 

Jinak nejsem automechanik, ale elektrice trosku rozumim... (Fujitsu jeste lepe

Toz asi tak


Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Děkuji ti, náčelníku, že jsi se mně zastal
.
Podle té jeho teorie jsou ty diody nezničitelné a přežijou nás i všechny naše auta (což se v praxi moc nepotvrzuje)

Podle té jeho teorie jsou ty diody nezničitelné a přežijou nás i všechny naše auta (což se v praxi moc nepotvrzuje)
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
bylo by dobre udelat nejakou fotodokumentaci opravovanych dilu pred a po zasahu.
lepe by se v tom vsem orientovalo vsem... treba ja, takovy nevzdelany, nevim kde se nachazi MAP senzor a jak ho treba oddelat nebo vycistit - nebo ten krokovy motorek - kde se nachazi? jak ho rozdelat a cistit?
nevim...
taky zacnu vse fotit asi a davat d diskuse. obrazky se davaji nahravat treba na http://www.imgup.eu a odkaz se jednoduse potom zkopiruje a vlozi do diskuse a obrazek - voala zobrazi se nebo nekdo klikne na odkaz a zobrazi si to. mista je tam habadej a je to bez omezeni.
lepe by se v tom vsem orientovalo vsem... treba ja, takovy nevzdelany, nevim kde se nachazi MAP senzor a jak ho treba oddelat nebo vycistit - nebo ten krokovy motorek - kde se nachazi? jak ho rozdelat a cistit?
nevim...
taky zacnu vse fotit asi a davat d diskuse. obrazky se davaji nahravat treba na http://www.imgup.eu a odkaz se jednoduse potom zkopiruje a vlozi do diskuse a obrazek - voala zobrazi se nebo nekdo klikne na odkaz a zobrazi si to. mista je tam habadej a je to bez omezeni.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
No už to vypadalo že to přejmenuju na "Odpojovat nebo neodpojovat baterii v nastarovaným autě?". Nějak jste utekli od tématu....
K mýmu problému: dneska to udělalo zase.... zahejbal sem drátama na tom MAP senzoru a srovnalo se to. Musim ten konektor rozděla, ale kontakty nejsou zoxidovany tak nevím co tam budu hledat....
Fotky dodělám, můžou se hodit
K mýmu problému: dneska to udělalo zase.... zahejbal sem drátama na tom MAP senzoru a srovnalo se to. Musim ten konektor rozděla, ale kontakty nejsou zoxidovany tak nevím co tam budu hledat....
Fotky dodělám, můžou se hodit
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Kleštičkama přiblížit kontakty v konektoru k sobě aby co nejlépe dosedaly na ty v MAPu.Já mám ještě přes ten konektor takovou černou krytku a kablík je ohnutej dolu tak možná v tom ohybu může být některej drát zlomenej.Pro všechny MAP zde:http://www.elitecat.cz/ArticleDetail.as ... eId=102747
R45 1.6.+LPG-1.04Kč/km
- Fujitsu
- Příspěvky: 1187
- Registrován: stř zář 19, 2007 21:04
- Bydliště: Lanškroun
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Jen upřesním, na elitu nefunguje přenos odkazu, takže si najeďte na http://www.elitecat.cz a vlevo zvolte vyhledávání podle čísla, tam zadejte toto: FA 10.3087 a máte ho.
Rover 416Si, 1997, šedá kůže, Platinum Silver
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=212 www stránky: http://www.fuji.estranky.cz
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Tak jsem si tady pročetl jak se tu pěkně hádáte. Já osobně bych taky baterku při nastartovanym autě neodpojoval. Asi by se nic stát nemělo, ale proč to píšou ve VŠECH příručkách o údržbě vozidla? I pan Etzold to nedoporučuje. Takovej odborník přes elektriku zas nejsem, ale u dnešních elektronikou nabitejch aut, cokoliv jdu odpojovat na autě, tak odpojuju baterku. Zkuste si na fabii odpojit airbag. Mastíte na diagnostiku, aby vám zhasli kontrolku. A takovejch aut je mraky, co se sama neobnoví.
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Tak sem vyčistil kontakty, trošku je v zasuvce přimačkl aby byly festovější a cestou domu, po zahřítí auta mi to udělalo 3x během 10 kilometrů.
Už sem nechal MAP senzor odpojenej, kousek dobrý a zase to šlo nahoru, takže tam to asi nebude...
Ten ventil co řídí přívod vzduchu pro volnoběch naprázdno běhá dobře, otázka co pak vyvádí namontovanej v aute. Bohužel se nedá rozebrat, takže netuším v jakým stavu je vnitřek motorku.
Napadá mně brutální řešení (už sem fakt nasranej): prostě přiškrtím hadičku přívodu vzduchu k ventilu volnoběhu, ať si to běží na nějakejch 1200 otáček na volnoběch a poser se, kráme....
Nebo má někdo nějakej nápad?
Už sem nechal MAP senzor odpojenej, kousek dobrý a zase to šlo nahoru, takže tam to asi nebude...
Ten ventil co řídí přívod vzduchu pro volnoběch naprázdno běhá dobře, otázka co pak vyvádí namontovanej v aute. Bohužel se nedá rozebrat, takže netuším v jakým stavu je vnitřek motorku.
Napadá mně brutální řešení (už sem fakt nasranej): prostě přiškrtím hadičku přívodu vzduchu k ventilu volnoběhu, ať si to běží na nějakejch 1200 otáček na volnoběch a poser se, kráme....
Nebo má někdo nějakej nápad?
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Měl jsem stejný problém a vyřešil jsem to výměnou škrtící klapky.Včetně potenciometru.Už je to půl roku a od té doby nezůstaly otáčky viset ani jednou.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Ten potík u škrtící klapky mně taky napad.... Klapka sama o sobě chodí dobře a těsní, tou to nebude.
Jinak sem teď četl na jednom německým fóru jak vyresetovat polohu krokovýho motoru pro volnoběh:
Zapnout klíček, během 10 vteřin 5x sešlápnut plynovej pedál až nadoraz, vypnout klíček, pak nastarovat.
Někomu ty otáčky na volnoběh lítaly na 1400 a tohle mu pomohlo, zejtra jestli se mi to začne plašit to zkusím....
Jinak sem teď četl na jednom německým fóru jak vyresetovat polohu krokovýho motoru pro volnoběh:
Zapnout klíček, během 10 vteřin 5x sešlápnut plynovej pedál až nadoraz, vypnout klíček, pak nastarovat.
Někomu ty otáčky na volnoběh lítaly na 1400 a tohle mu pomohlo, zejtra jestli se mi to začne plašit to zkusím....
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
-
- Příspěvky: 1106
- Registrován: pon zář 17, 2007 9:39
- Bydliště: Mezi Benešovem a Táborem +420603474419 rover.sinogl@email.cz
Re: Motor se zbláznil - 5000 ot na volnoběh
Taky mi klapka chodila dobře a nebylo na ní vidět žádné poškození.Přesto po její výměně závada zmizela.Zkus tam vyzkoušet jinou a uvidíš.
ZAKAR Rover 214 Si,Land Rover Discovery,Rover 111L