Este neico k tej dlzke. Som nevedel najs na nete presne rozmery alebo porovnania. Aky je teda rozdiel medzi 3 a 5 dverovou verziou. Teda okrem dvery. je ta trojak kratsia alebo tam je menej miesta vzadu? podla pomerov mi to vychadza ze ma asi vacsie dvere predne ako 5 dverova verzia.
vdaka za radu.
Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
z těch fotek je fakt težky něco poznat, ale určo tu prvni 200 nebrat vypada nejhůř a motor 1,2 je fakt slabučkej. Nejlip fakt vypadá ta 5 dveř. stříbrna verze ale už je rozíl v ceně 10 000. Já osobně vlastním 5 dveř s verzi motoru 1,4 55 Kw a na jízdu o samotě luxusní záležitost, odpych tam je soptřeba je suprova nejakych 6,5 - 7,5 ) samozřejmě když tomu daaaaaaaaaaaš tak to de trochu navrch a vůbec se nebojím točit to do 6,500 až 7 000 oatáček) ale poslední dobou se mi víc libi 3 dveř verze.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Nikdy se mi nepodařilo dostat se spotřebou přes 8.5 litrů průměrně a to ani když jsem celej týden lítal jak splašená veverka nebo v zimě, ale na druhou stranu jezdím spíš delší trasy, ve městě by to splašenou jízdou asi šlo překonat. Jinak s tím točením to netuším, to si nemůžu moc dovolovat, protože když to moc točím tak se mi objevuje olej ve vodě ve zvýšené míře, je tam nový těsnění, je to vyčištěný tlakový zkoušky hlavy dopadly dobře, takže fakt nevím, prostě když se ten můj hodně vytáčí tak se mi dělá v expanzce sračka, nějak jsem se s tím už naučil žít. Vyčistit expanzku není zas takovej problém a oleje neubylo nijak zvláštně ani po 10 000 km. Každopádně taky bych občas rád trošku zatočil, ale mám dost důvodů jezdit spíš na spotřebu
Takže kolikrát jezdím s lehkou nohou za 6.5-7

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Take pridam svuj nazor: na te prvni dvoustovce to vypada, ze krome uvedenych neduhu taky moc dobre nelicuje PP svetlo, coz dava tusit neprilis dobre opravenou bouracku. Taky calouneni ridicovych dveri vypada pod oknem jakoby pomackane.
Rozdil mezi 3 a 5-dverovou verzi je opravdu jen v poctu a velikosti bocnich dveri. Ostatni rozmery jsou shodne, vcetne tech uvnitr. Pokud nemas casto obsazeno vic jak 2 lidmi, tak 3-dverova varianta vypada podle me o neco elegantneji a neni duvod se ji vyhybat. Rozdil je vazne jen ve nasedani a v moznosti stahnout si vzadu okno, coz ale pri klimatizaci ztraci vyznam.
Rozdil mezi 3 a 5-dverovou verzi je opravdu jen v poctu a velikosti bocnich dveri. Ostatni rozmery jsou shodne, vcetne tech uvnitr. Pokud nemas casto obsazeno vic jak 2 lidmi, tak 3-dverova varianta vypada podle me o neco elegantneji a neni duvod se ji vyhybat. Rozdil je vazne jen ve nasedani a v moznosti stahnout si vzadu okno, coz ale pri klimatizaci ztraci vyznam.
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
vcera som bol pozriet rover 200 1.4 16v.
V dobrom stave. karoseria v poriadku. najazdene tak 98000. ale ked nastartoval tak mal motor trocha hlucnejsi zvuk.Ako keby bol deravy vyfuk trocha ale nie az tak. Tiez nemal az taky tah ako by som si predstavoval na tych 100 koni alebo kolko to ma. Viem ze je to tazko takto povedat cez net ale neviete co by to mohlo ovplyvnovat? Alebo je to normalne ze je taky hlucnejsi trocha. Fakt ako keby mal tuning
.
Potrebujem vediet v akom rozsahu sa moze potm pohybovat pripadna oprava.
vdaka
V dobrom stave. karoseria v poriadku. najazdene tak 98000. ale ked nastartoval tak mal motor trocha hlucnejsi zvuk.Ako keby bol deravy vyfuk trocha ale nie az tak. Tiez nemal az taky tah ako by som si predstavoval na tych 100 koni alebo kolko to ma. Viem ze je to tazko takto povedat cez net ale neviete co by to mohlo ovplyvnovat? Alebo je to normalne ze je taky hlucnejsi trocha. Fakt ako keby mal tuning

Potrebujem vediet v akom rozsahu sa moze potm pohybovat pripadna oprava.
vdaka
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
ahoj, tak deravy vyfuk podle zvuku poznas, ale jinak by hlucny byt nemel, ja kdyz jsem ho kupoval tak jsem prave na druhou stranu byl hrozne prekvapen tim jak byl tichy ... hlucnost sem pridal az kitem primeho sani 

Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
tak potom neviem v com by to este mohlo byt.
snad nie nejaka vada motora. lebo ten typek jazdi celkom divoko.
Este k tomu vykonu. co by mohlo znizovat vykon aka vada?
snad nie nejaka vada motora. lebo ten typek jazdi celkom divoko.
Este k tomu vykonu. co by mohlo znizovat vykon aka vada?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Hezký článek k Roverům 200 i dalším typům!! i o nás RCCZ:)
Těžko říct jestli od toho jen nečekáš příliš, to auto začíná mít tu pravou sílu až tak od 3500rpm. 76 kilowatt to má až při vysokejch otáčkách. Uvědom si že ten motor i když je co se týče poměru spotřeba/výkon je hodně dobrej, furt je to jen 1400 ccm! Abys s tím autem jel trochu sportovně tak to musíš pořádně točit.
Jinak já mám taky takovej chraplavej zvouček, dokonce jsem o tom nevěděl až pak jednou jsem dával auto do servisu a jak jsem byl na odchodu s tím servisák jel do garáže a já jsem slyšel krásnej chraplavej zvuk tak se otočím a on to můj tulák. Výfuk děravej nemám, jen tam mám malou netěsnost na spoji středního a koncovýho dílu a ta se stará o ten zvuk.
Snížení výkonu můžou způsobovat třeba jen špatný svíčky nebo snímač polohy škrtící klapky nebo tak něco, to se dá těžko takhle odhadnout.
Jinak ono je to těžký jezdit na spotřebu, to auto jde do otáček celkem radostně a jak se dostanu mimo město tak mě to taky strašně svádí k divoké jízdě.
Jinak já mám taky takovej chraplavej zvouček, dokonce jsem o tom nevěděl až pak jednou jsem dával auto do servisu a jak jsem byl na odchodu s tím servisák jel do garáže a já jsem slyšel krásnej chraplavej zvuk tak se otočím a on to můj tulák. Výfuk děravej nemám, jen tam mám malou netěsnost na spoji středního a koncovýho dílu a ta se stará o ten zvuk.
Snížení výkonu můžou způsobovat třeba jen špatný svíčky nebo snímač polohy škrtící klapky nebo tak něco, to se dá těžko takhle odhadnout.
Jinak ono je to těžký jezdit na spotřebu, to auto jde do otáček celkem radostně a jak se dostanu mimo město tak mě to taky strašně svádí k divoké jízdě.