Výjimečný, myslíš jako že má popřepisovaný celý techničák a tu a tam nějaký kompromis, nebo něco nepasuje a tak? Osobně tyhlety překopávky moc nemusím.
A duchovní hodnota - ta se samozřejmě v penězích vyjádřit dá těžko, ale možné si rozmyslet, jakou cenu hodlám zaplatit za auto sice s nedokonalostmi, ale zato "s duší".
Svody 214SI na 214 i
Re: Svody 214SI na 214 i
No zajímavý názor... naštěstí mám zkušenost, že duši to auto rozhodně neztratilo 

Re: Svody 214SI na 214 i
Špatně jsi to pochopil, tím autem s nedokonalostmi, ale s duší jsem myslel právě toho přestavěného kočkopsa.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: Svody 214SI na 214 i
Ja to vidim tak ze 8V zas tak spatne nejede od spodu jede lip nez 16tka a dokazu ho rozjed az na 185 podle tachometru ,140 zadny problem ,pokud si od toho predstavujes vic tak budes sklamany
Re: Svody 214SI na 214 i
je to trochu flame a nechci pochybovat o lenhamovi, ale si ma o 10Nm vice, i kdyz o 500 otacek vyse, takze takovy rozdil tahu odspodu nebude. o cem ale pochybuji, je to pokaslani oktavky, kdyz ta ma z 0-100 o 2s mene, takze tam musel sedet poradny lojza a objektivnost je pryc.
Rover 214Si 1997 (prodáno) | Rover 25 2.0td MKII 2005 (prodáno) | MG ZR 160 2003 (prodáno) | Toyota Prius 2008 

Re: Svody 214SI na 214 i
No Lehnam to myslel spíš tak, že 8V má rychlejší nástup kroutícího momentu... tomu odpovídá i posléze přepočítaný maximální výkon...
Re: Svody 214SI na 214 i
Vždy je to o řidičimastemace píše:je to trochu flame a nechci pochybovat o lenhamovi, ale si ma o 10Nm vice, i kdyz o 500 otacek vyse, takze takovy rozdil tahu odspodu nebude. o cem ale pochybuji, je to pokaslani oktavky, kdyz ta ma z 0-100 o 2s mene, takze tam musel sedet poradny lojza a objektivnost je pryc.


