Austin píše:Já bych byl skeptický že tato vláda nezvýší daň na LPG, spíše zvýší.
LPG je fonomen v NL, B, I,.. protože je to tam daňově výhodnější.
Obecně bych plyn nedával do auta s objemem menším než 2,0 l a je potřeba počítat s tím, že auto přece jenom zleniví.
Vyjimkou jsou některé motory (Mazda třeba) které mají specifické vlastnosti umožňující bez servisních zásahů ujet 300tkm na plyn aniž by se něco servisně dělo.
Obecně bych ale dával plyn pouze se vstřikování do každého válce, a to jsme na ceně přes 35000Kč.
Plyn neumí montovat pořádně každý a ne všechny "levnější" zástavby jsou optimální řekněme. Nebudu tu zmiňovat jména firem ale jsou mezi nimi rozdíly.
Je potřeba,
pokud se auto nebude, jak je zvykem v ČR, "růjnit" tj. jezdit dokud to jede a kolečka neupadly,
počítat s tím, že se jednat nádrž nechává čistit, že každé dva roky se mění všechny vysokotlaká těsnění a hadice, a to taky něco stojí , za 10 let např. 5x1500,-.
No nemohu to nechat bez komentare asi o plynu toho moc nevis ,v dnesni dobe se montuje jen strikovani plynu protoze vetsina novejsich aut na plastove sani a pokud by jsi to namontoval na klasiku tak by jsi asi daleko nedojel a za druhe by jsi starym systemem zblaznil benzinovou ridici jednotku .
Ceny strikovani sly taky niz 4valec kolem 20tis korun 6valec 30-35tis korun.
Tlakova nadoba je na 10let ,kazdy rok revize sca 200kc vizualni prohlidka montaze uchyceni trubek tesnosti systemu.
Tlakove nadoby se necisti jen se meni filtry .
Hadice a tlakove trubky se nemeni kazde dva roky jedine ze by jsi mozna pouzil nejake lisovane z uhli nebo tak nejak .
Hodne zalezi na kvalite plynu to je podobne i z benzinem a naftou