okruh Most

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 20:54

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18011
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » úte bře 25, 2014 20:54

Jsem si zas nasadil brouka do hlavy :lol: .... ukazatel teploty oleje mi chybí....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 20:57

Roverny ho má a proto ví, že to olej nedává, jak říká klasik,: "náš děda dokud nevěděl jakej má tlak, tak byl dočista zdravej :!: :lol:"
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18011
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » úte bře 25, 2014 21:00

No já spíš asi budu muset pořešit ty hydroštely.... olej mám čerstvý, mám ho tam po "okraj" a ten randál se nedá poslouchat.... hrozně to kazí jinak skvělej dojem z motoru :roll:
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » úte bře 25, 2014 21:02

To obnáší kompletní výměnu, nebo se to dá nějak repasovat :?: Jinak samozřejmě hlídat teplotu oleje je důležité a nechci to zlehčovat :wink:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18011
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » úte bře 25, 2014 21:15

No, spis kdyz uz se to rozdela, tak je lepsi je vymenit komplet. Tezko rict, ze treba budou jen pricpane kanalky, ale pak cekat nez dojdou hydrostely.... To to radeji vymenim komplet a bude klid. Repasovat nejdou, leda z nich udelat pevny...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: okruh Most

Příspěvek od JK Mini » úte bře 25, 2014 21:29

http://www.speedpro.eu/budik-teploty-ol ... -6436.html
Tento mám odzkoušený na Mini a ukazoval dobře+čidlo za 350,-
Dal jsem si tam i tlakoměr.Mini má regulační ventil oleje v podobě pístku a ten se,protože má společnou náplň převodovky s motorem,mohl seknout vlivem špony ze synchronů a držel v přepadu.Tak si člověk moc nezamazal.Tam pomohlo výměnou za kuličku mazání na kostantních 3,5 baru.Tak i na volnoběh mlaskal olejem. msm:
U VVC bych se bál vyběhanejch uložení vaček,nebo samotnýho mechanismu.Když jsem čuměl na to uložení,nechápu,proč sací vačku dělili. :roll: A hlavně,že si řeknou takovej balík za novej mechanismus.Držim palkce,ať hydroštely pomůžou,taky je zkusim vyměnit.U mýho motoru se zvuk ozýval hlavně z pohledu do motoru od pravý strany,někde od Angličanů jsem četl,že právě tady dřív odchází ložisko VVC.Ale zvuk neni tak hroznej,jak píše Trunda.Za studena šepot,když ohřeju olej,tak se ozve.Možná pak zkusim 10w50,když hydro nezaberou.Tak by hustší olej s vyššim tepelným zatížením pomohl. stupo:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

roverny
Příspěvky: 287
Registrován: ned srp 22, 2010 19:47

Re: okruh Most

Příspěvek od roverny » pát bře 28, 2014 11:36

Na turbíčku je seriově olejový chladič , ale je namontovaný na bloku za motorem pod sáním. Myslím si, že to není zrovna to pravé.
Chci ho přemístit do přední části pro lepší chlazení vzduchem. Namontovat odstínění turba vůči bloku motoru a obalit výfuk od turba. Omotat to až mimo motor. Výfuk prochází dost těsně pod olejovou vanou, tak že jí ještě dodatečně ohřívá. Máte někdo zkušenosti s nějakou omotávkou : dobrá kvalita /dobrá cena.
U Johnyho jsem viděl, že má ještě odstíněné turbo oproti spodní hadici z chladiče do vodní pumpy. Tak to také udělám.
Jinak v motoru jsem používal 5W40 a půjdu do 10W50-60. Snad už nebudou problémy.

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » pát bře 28, 2014 12:21

S tím chladičem oleje máš pravdu, že to umístění za motorem není zrovna optimální, krásně je to vidět na fotce tvého motoru, kterou sem s dovolením dám :wink: Osobně jsem ani nevěděl, že tam je, no hold jsem ještě zelenáč :lol:
Přílohy
DSC00321.jpg
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » čtv dub 10, 2014 19:27

Našel jsem krátké video s Rovernym, který se pěkně tahal s nějakou Almerou. Je vidět, že gumy byly velkým hendikepem a problém s olejem tomu taky nepomohl , škoda :(
http://www.youtube.com/watch?v=jWUsIDaXVjE
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18011
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » čtv dub 10, 2014 19:58

No.... možná až příliš opatrně. Rezerva tam pořád byla dost veliká, páč ani jednou se nedostal na "hranu" a na výjezdu ze zatáček to se samosvorem taky musí jít lépe. Jako že se mi nějak nechce věřit, že by "hloupý" Hnisan Almara GTi mohl být v zatáčce takto lepší (pneumatiky evidentně taky neměl kdoví co)...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Karel825
Příspěvky: 1869
Registrován: čtv črc 16, 2009 17:28
Bydliště: skoro Přerov

Re: okruh Most

Příspěvek od Karel825 » čtv dub 10, 2014 20:04

Třeba se k tomu Roverny vyjádří :idea:
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!

J0hny
Příspěvky: 2116
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: okruh Most

Příspěvek od J0hny » čtv dub 10, 2014 21:01

Měl jsem to s ním úplně stejně! :wink:
Co váš drží k asfaltu? No samosvor to fakt neni :lol:
Taky se mě v tý dlouhý před cílovkou vždycky snažil předject a pak jsem mu ujel :lol:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

JK Mini
Příspěvky: 315
Registrován: pon úno 25, 2013 20:53
Bydliště: Plzeň

Re: okruh Most

Příspěvek od JK Mini » čtv dub 10, 2014 22:50

Roverny by měl vložit nějakej peníz do stabilizátoru,jeho uložení a gum a pak bude obávaná zbraň na okruhu. met: Chlape,utíká ti to moc pěkně,škoda ztrát v zatáčkách,to máš jak já se 400. msm: Jinak jsi mu pěkně vždycky ujel.Holt je Almara GTI víc naladěná,co se týče tlumičů a stabilizace.Coupe asi bylo větší kompromis mezi blbnutím a jízdou do práce. msm:
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18011
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: okruh Most

Příspěvek od Trunda » čtv dub 10, 2014 22:57

O těch stabilizátorech jsem přemýšlel v Kupéčku po cestě dnes z práce... na to, jak je ten podvozek tuhej a stabilizátory tlustý, tak se to celkem naklání a jsem si jist, že i přes to, že stabilizátory neklepou, tak v těch uložení je taková vůle, až to není hezký... ale dát to všechno do powerflexu je dost velká pálka a OEM uložení nic nevydrží.
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět