okruh Most
Re: okruh Most
Možné použít i toto
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-PBC000031
http://www.rimmerbros.co.uk/Item--i-PBC000031
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: okruh Most
Jsem si zas nasadil brouka do hlavy .... ukazatel teploty oleje mi chybí....
Re: okruh Most
Roverny ho má a proto ví, že to olej nedává, jak říká klasik,: "náš děda dokud nevěděl jakej má tlak, tak byl dočista zdravej "
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: okruh Most
No já spíš asi budu muset pořešit ty hydroštely.... olej mám čerstvý, mám ho tam po "okraj" a ten randál se nedá poslouchat.... hrozně to kazí jinak skvělej dojem z motoru
Re: okruh Most
To obnáší kompletní výměnu, nebo se to dá nějak repasovat Jinak samozřejmě hlídat teplotu oleje je důležité a nechci to zlehčovat
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: okruh Most
No, spis kdyz uz se to rozdela, tak je lepsi je vymenit komplet. Tezko rict, ze treba budou jen pricpane kanalky, ale pak cekat nez dojdou hydrostely.... To to radeji vymenim komplet a bude klid. Repasovat nejdou, leda z nich udelat pevny...
Re: okruh Most
http://www.speedpro.eu/budik-teploty-ol ... -6436.html
Tento mám odzkoušený na Mini a ukazoval dobře+čidlo za 350,-
Dal jsem si tam i tlakoměr.Mini má regulační ventil oleje v podobě pístku a ten se,protože má společnou náplň převodovky s motorem,mohl seknout vlivem špony ze synchronů a držel v přepadu.Tak si člověk moc nezamazal.Tam pomohlo výměnou za kuličku mazání na kostantních 3,5 baru.Tak i na volnoběh mlaskal olejem.
U VVC bych se bál vyběhanejch uložení vaček,nebo samotnýho mechanismu.Když jsem čuměl na to uložení,nechápu,proč sací vačku dělili. A hlavně,že si řeknou takovej balík za novej mechanismus.Držim palkce,ať hydroštely pomůžou,taky je zkusim vyměnit.U mýho motoru se zvuk ozýval hlavně z pohledu do motoru od pravý strany,někde od Angličanů jsem četl,že právě tady dřív odchází ložisko VVC.Ale zvuk neni tak hroznej,jak píše Trunda.Za studena šepot,když ohřeju olej,tak se ozve.Možná pak zkusim 10w50,když hydro nezaberou.Tak by hustší olej s vyššim tepelným zatížením pomohl.
Tento mám odzkoušený na Mini a ukazoval dobře+čidlo za 350,-
Dal jsem si tam i tlakoměr.Mini má regulační ventil oleje v podobě pístku a ten se,protože má společnou náplň převodovky s motorem,mohl seknout vlivem špony ze synchronů a držel v přepadu.Tak si člověk moc nezamazal.Tam pomohlo výměnou za kuličku mazání na kostantních 3,5 baru.Tak i na volnoběh mlaskal olejem.
U VVC bych se bál vyběhanejch uložení vaček,nebo samotnýho mechanismu.Když jsem čuměl na to uložení,nechápu,proč sací vačku dělili. A hlavně,že si řeknou takovej balík za novej mechanismus.Držim palkce,ať hydroštely pomůžou,taky je zkusim vyměnit.U mýho motoru se zvuk ozýval hlavně z pohledu do motoru od pravý strany,někde od Angličanů jsem četl,že právě tady dřív odchází ložisko VVC.Ale zvuk neni tak hroznej,jak píše Trunda.Za studena šepot,když ohřeju olej,tak se ozve.Možná pak zkusim 10w50,když hydro nezaberou.Tak by hustší olej s vyššim tepelným zatížením pomohl.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: okruh Most
Na turbíčku je seriově olejový chladič , ale je namontovaný na bloku za motorem pod sáním. Myslím si, že to není zrovna to pravé.
Chci ho přemístit do přední části pro lepší chlazení vzduchem. Namontovat odstínění turba vůči bloku motoru a obalit výfuk od turba. Omotat to až mimo motor. Výfuk prochází dost těsně pod olejovou vanou, tak že jí ještě dodatečně ohřívá. Máte někdo zkušenosti s nějakou omotávkou : dobrá kvalita /dobrá cena.
U Johnyho jsem viděl, že má ještě odstíněné turbo oproti spodní hadici z chladiče do vodní pumpy. Tak to také udělám.
Jinak v motoru jsem používal 5W40 a půjdu do 10W50-60. Snad už nebudou problémy.
Chci ho přemístit do přední části pro lepší chlazení vzduchem. Namontovat odstínění turba vůči bloku motoru a obalit výfuk od turba. Omotat to až mimo motor. Výfuk prochází dost těsně pod olejovou vanou, tak že jí ještě dodatečně ohřívá. Máte někdo zkušenosti s nějakou omotávkou : dobrá kvalita /dobrá cena.
U Johnyho jsem viděl, že má ještě odstíněné turbo oproti spodní hadici z chladiče do vodní pumpy. Tak to také udělám.
Jinak v motoru jsem používal 5W40 a půjdu do 10W50-60. Snad už nebudou problémy.
Re: okruh Most
S tím chladičem oleje máš pravdu, že to umístění za motorem není zrovna optimální, krásně je to vidět na fotce tvého motoru, kterou sem s dovolením dám Osobně jsem ani nevěděl, že tam je, no hold jsem ještě zelenáč
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: okruh Most
Našel jsem krátké video s Rovernym, který se pěkně tahal s nějakou Almerou. Je vidět, že gumy byly velkým hendikepem a problém s olejem tomu taky nepomohl , škoda
http://www.youtube.com/watch?v=jWUsIDaXVjE
http://www.youtube.com/watch?v=jWUsIDaXVjE
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: okruh Most
No.... možná až příliš opatrně. Rezerva tam pořád byla dost veliká, páč ani jednou se nedostal na "hranu" a na výjezdu ze zatáček to se samosvorem taky musí jít lépe. Jako že se mi nějak nechce věřit, že by "hloupý" Hnisan Almara GTi mohl být v zatáčce takto lepší (pneumatiky evidentně taky neměl kdoví co)...
Re: okruh Most
Třeba se k tomu Roverny vyjádří
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
-
- Příspěvky: 2116
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: okruh Most
Měl jsem to s ním úplně stejně!
Co váš drží k asfaltu? No samosvor to fakt neni
Taky se mě v tý dlouhý před cílovkou vždycky snažil předject a pak jsem mu ujel
Co váš drží k asfaltu? No samosvor to fakt neni
Taky se mě v tý dlouhý před cílovkou vždycky snažil předject a pak jsem mu ujel
Re: okruh Most
Roverny by měl vložit nějakej peníz do stabilizátoru,jeho uložení a gum a pak bude obávaná zbraň na okruhu. Chlape,utíká ti to moc pěkně,škoda ztrát v zatáčkách,to máš jak já se 400. Jinak jsi mu pěkně vždycky ujel.Holt je Almara GTI víc naladěná,co se týče tlumičů a stabilizace.Coupe asi bylo větší kompromis mezi blbnutím a jízdou do práce.
MG ZT-T 25K4F 140 kW 245 Nm.
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Mini SPI 1995 -> 18K4K 118 kW 174Nm?
Re: okruh Most
O těch stabilizátorech jsem přemýšlel v Kupéčku po cestě dnes z práce... na to, jak je ten podvozek tuhej a stabilizátory tlustý, tak se to celkem naklání a jsem si jist, že i přes to, že stabilizátory neklepou, tak v těch uložení je taková vůle, až to není hezký... ale dát to všechno do powerflexu je dost velká pálka a OEM uložení nic nevydrží.