Příspěvek
od KDB » čtv lis 27, 2014 21:53
Dost důležité je podle mne rovnoměrné dotažení v první fázi. Často, když jsem dělal těsnění po někom, tak při povolování bylo utažení hodně nerovnoměrné.
Vždy se snažím věnovat maximum pozornosti rovnoměrnému utažení - čisté, nepoškozené a naolejované závity, utahnout na moment, oklepat, přejet znova momentem, oklepat a to dělat dokud nejsou všechny stejně. A pečlivě následně dodržet úhel - tenká ryska na hlavě šroubu a přesné oko.
Zatím mi všechno drží - i 1,8 v katastrofálním stavu (až jí Roverix rozebere, může referovat) ujela dalších 25000km, než začala vařit.A to jsem použil MLS-možná by najela i víc, kdyby se nekousl termostat.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.