ZR ko mělo každe naraznik z oddelavaci maskou a dole přidelane lizatko teda origo narazniky ty co jsou v kuse tak to bude nejake OEM naraznikTrunda píše: ↑úte kvě 14, 2019 20:01A hehe.... zjistil jsem jednu zajímavou věc.
Moje ZRo je asi jedno z prvních, protože má takovou příjemnou zajímavost. Nárazník totiž asi na začátku výroby udělali tak, že je to nárazník z R25 a na něj přidělávací dolní spojler a mřížka je také přidělávací. Kdežto novější nárazníky už jsou celé z jednoho kusu. Takže já se můžu koukat klidně po nárazníku z R25
...... ale stejně asi koupím origo ten jednokusový.
IMG_3538.JPG
MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
No já ti nevím.... všechny nárazníky na ZRo co jsem našel jsou ty jednokusové...
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Z UK jsem vždy privezl neraznik co mel oddelavaci masku a starsi lizatko novejsi uz lizatko v kuse z naraznikem
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
A masek co jsem prodal to ani nepocitam
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Pravda, možná jde tedy jen o spojler.
-
- Příspěvky: 2384
- Registrován: pát lis 30, 2007 0:52
- Bydliště: Zlin,Canterbury,Zlin +420603476566 lenham3@seznam.cz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Ale ted koukam ze na rimerech maji oba prvni 2002 -2004 a 2003-2004 tak jsem asi nemel stesti na ten v kuse 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
A ten blinkr hádám sháníš levý a ne pravý
No občas se zadaří, na to kolik najezdíš km ročně po těch polích, tak je skoro s podivem, že to je první takový střet.

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Jj, levý.....
Jo, to jako si dost uvědomuji, že za ty roky, vlastně nějakých deset let, co takto denně jezdím polňačkami, to je první střet s nějakou škodou. Doposud to byla hromada zajíců, které jsem ale vždy zválcoval, mrtě různé létající havěti a nespočet koček
Bažanti jsou kupodivu evolučně mnohem dál a před auto prostě nevlezou. Srnek samozřejmě potkávám tolik co zajíců, ale skrz hlučnější auto skáčou dřív. Jednou jsem si jí všiml tak těsně, že jsem dobrzdil tak, že se opravdu jen opřela o čumák. Takže přijít to muselo a pravda - díky Bohu, není to žádná hrůza.
Jo, to jako si dost uvědomuji, že za ty roky, vlastně nějakých deset let, co takto denně jezdím polňačkami, to je první střet s nějakou škodou. Doposud to byla hromada zajíců, které jsem ale vždy zválcoval, mrtě různé létající havěti a nespočet koček

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Tak, dočasná oprava hotova 
Včera pozdě odpoledne jsem sundal nárazník, abych viděl co vše je špatně. Ale v podstatě řekl bych, že nic horšího, než už tam bylo od doby, co jsem to koupil, jsem tam neobjevil. Světlo samozřejmě na maděru a v něm jak jakási modrá dálková žárovka, tak i potkávací nedávno koupená KO. Plech okolo světla jsem trošku porovnal, obrousil v místech, kde byl prasklý lak, natřel základovkou, pak nějakým zátěžovým nástřikem, v noci pak barvou, ráno ještě lakem. Vypadá to naprosto v poho
Mile mě překvapilo, že na to, jaká hrůza to auto je, tak předek auta byl velice pěkný, s minimální korozí. Světlo tam páslo vcelku pěkně, sic možná trošku do boku by se posunout mohlo, ale už se mi to nechtělo víc mordovat.
Večer v mezičase při hokeji jsem svařil pájkou nárazník. Jako na tu bídu celkem dobré. Dokonce se mi podařilo přidělat i ten boční lem, za který je nárazník připevněný k blatníku. Tak snad to neupadne
Poslední výzvou byl blinkr. Objímku na žárovku jsem tam přidělal tavkou. A co sklíčko.... našel jsem jakýsi plast, ale to mi při vyřezávání prasklo. Tak jsem tak chodil po domě a koukal kde co bych mohl na to zneužít. Nikde nic. Navíc to původní sklo je opravdu kouřové.... ale, Dalibora nouze naučila housti.... před domem máme kontejner na plasty, kouknu do něho a zázrak
Někdo tam vyhodil plexisklový kastlík z ledničky a k tomu všemu v kouřové barvě 
Tož flexou jsem vyříznul (spíš vytavil
) příslušný obdélník. Světlo obkreslil fixkou a malou fortunkou (bruskou) podle tvaru navrtal. Pak jsem na fortunku dal kotouček a obříznul výsledný tvar. A pak přišla vzpomínka na dílny na základní škole - plexi nad plotnu, hezky nahřát a hezky přes molitanovou houbu přimknul plexi na tělo světla. Tedy až na to, že se mi to tím vypouklo dovnitř, tak jinak se to vytvarovalo hezky tak, že už jsem to pak jen tavkou hezky přivařil dohromady
(doufám, že mi to na slunku nevypadne ven
).
Všechno jsem poskládal, kde byly humus šroubky dal jsem hezčí, ať to jde pak dobře rozdělat. Všechno si to hezky na sebe sedlo a tradáááááááá... stačilo už jen barvou zatřít místa, kde se na nárazníku odloupla barva a hotovo.
Jako..... skoro mám chuť se na pořizování druhého nárazníku vybodnout
Snad jen ty blinkry by možná chtělo sehnat oba stejné....

Včera pozdě odpoledne jsem sundal nárazník, abych viděl co vše je špatně. Ale v podstatě řekl bych, že nic horšího, než už tam bylo od doby, co jsem to koupil, jsem tam neobjevil. Světlo samozřejmě na maděru a v něm jak jakási modrá dálková žárovka, tak i potkávací nedávno koupená KO. Plech okolo světla jsem trošku porovnal, obrousil v místech, kde byl prasklý lak, natřel základovkou, pak nějakým zátěžovým nástřikem, v noci pak barvou, ráno ještě lakem. Vypadá to naprosto v poho

Večer v mezičase při hokeji jsem svařil pájkou nárazník. Jako na tu bídu celkem dobré. Dokonce se mi podařilo přidělat i ten boční lem, za který je nárazník připevněný k blatníku. Tak snad to neupadne

Poslední výzvou byl blinkr. Objímku na žárovku jsem tam přidělal tavkou. A co sklíčko.... našel jsem jakýsi plast, ale to mi při vyřezávání prasklo. Tak jsem tak chodil po domě a koukal kde co bych mohl na to zneužít. Nikde nic. Navíc to původní sklo je opravdu kouřové.... ale, Dalibora nouze naučila housti.... před domem máme kontejner na plasty, kouknu do něho a zázrak


Tož flexou jsem vyříznul (spíš vytavil



Všechno jsem poskládal, kde byly humus šroubky dal jsem hezčí, ať to jde pak dobře rozdělat. Všechno si to hezky na sebe sedlo a tradáááááááá... stačilo už jen barvou zatřít místa, kde se na nárazníku odloupla barva a hotovo.
Jako..... skoro mám chuť se na pořizování druhého nárazníku vybodnout

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
... ha a teď vlastně koukám, že ty směrovky jsou jakési atypické, že jsou čiré a kouřové. Že normálně jsou světlé rozptylové. Hmmmm.... tak za tohle tu srnku nemám rád dvojnásob. Mrcha jedna.....
Ha ... nakonec jsem našel, že se koupit dají https://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-25-ROV ... SwGsJb0zlz
Ha ... nakonec jsem našel, že se koupit dají https://www.ebay.co.uk/itm/ROVER-25-ROV ... SwGsJb0zlz
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Klobouk dolů, že se to to tak povedlo. Musel to být pěkný pohled jak bufetíš v kontejneru 

Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Řeším co s těmi zadními pružinami...
Mám doma asi 4-5 typů zadních pružin na XW. A co jsem to tak oměřoval, tak horní uložení je rozměrově shodné mezi XW a RT. Stejná rozteč šteftů, stejný průměr uložení pružiny. Spodní strana je taková sporná..... plus mínus nějakých 5mm na průměru by to taky mohlo sedět. Dálka pružin, co jsem tak srovnával, je taky podobná. Váhové rozložení je u ZRa a Kupéčka/Cabria, z kterého mám pružiny taky podobné. Tak uvažuji, jestli fakt nezkusím rozhodit jednotku ZRa a jednotku Gmaxu, co mám na Kupéčko a nezkusím tam tu pružinu hodit a uvidím....
Samozřejmě že nikde jsem na internetu nenašel nějakou zmínku o nějaké shodnosti...
Mám doma asi 4-5 typů zadních pružin na XW. A co jsem to tak oměřoval, tak horní uložení je rozměrově shodné mezi XW a RT. Stejná rozteč šteftů, stejný průměr uložení pružiny. Spodní strana je taková sporná..... plus mínus nějakých 5mm na průměru by to taky mohlo sedět. Dálka pružin, co jsem tak srovnával, je taky podobná. Váhové rozložení je u ZRa a Kupéčka/Cabria, z kterého mám pružiny taky podobné. Tak uvažuji, jestli fakt nezkusím rozhodit jednotku ZRa a jednotku Gmaxu, co mám na Kupéčko a nezkusím tam tu pružinu hodit a uvidím....
Samozřejmě že nikde jsem na internetu nenašel nějakou zmínku o nějaké shodnosti...
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Bingo!!!!
Sice jsem tím nakonec zabil skoro celou sobotu (no, ještě jsem posekal trávníky okolo baráku, ošmikal keře, trošku uklidil....), ale hlavní je to, že vše šlo jedním směrem a ni zpět
Nejprve jsem rozebral zadní pružino/tlumičovou sestavu Gmax. K tomu mi parádně posloužil rám lisu, který jsem si předevčírem dovezl od švagra. Ale asi si na to navařím nějakou konstrukci z boku, abych byl schopný takto stáhnout jakoukoli sadu.... Pak jsem povolil vrchní matky tlumičů na autě a vyheveroval ho, takže jsem tak rozebral i sestavy, z kterých jsem potřeboval tlumiče. Horní uložení je plus mínus stejné. XW má navíc jen těsnící gumičku po obvodu nahoře, což RF nemá a kvůli tomu ta uložení hnijí. Dolní misky na origo tlumiči jsou proti těm zadním z Gmax trošku širší, ale konce pružin vychází stejně jak nahoře, tak dole, takže takto si to tam sedlo. Dole má pružina průměr tak, že k boku misky chybí asi 3mm, což není super, ale snad to problém dělat nebude. Dal jsem tam pro jistotu origo gumovou vložku a pro sichr pružinu na jednom místě přitáhl k misce silným bzukem.
A tak jsem to složil a nastala chvíle pravdy. Spustil jsem auto dolů a vizuálně nic moc. Ale jak jsem s autem popojel a sedlo si to, tak jsem zajásal, protože si to sedlo na výšku přesně tak, jak jsem potřeboval.
Jel jsem to projet a tím zjistit, jestli je opravdu vyhráno. A následovala opět radost, protože zadek se tím výrazně uklidnil a přestal být takový uskákaný. V zatáčce byl mnohem čitelnější a pocitově spolehlivější. Takže supr trupr. Celý dojem kazí jen to, že mi vzadu začalo něco hnusně kovově rachtat
Prohledal jsem kufr, jestli mi někde něco nezapadlo, ale nikde nic. Budu ho muset zkusit vystěhovat komplet. Jako pravý tlumič má špatnej závit, takže mám matičku hodně vypodložkovanou. To se mi ale jako problém nezdá, protože to tak mám od počátku. No pak ještě dolní pruchodka v silentbloku tlumiče do nápravy je jakási ohnilá a tak vůbec. Ale to se mi nezdá, že by se tak slyšitelně přenášelo do auta. No, nechápu.... snad mi nic neupadne 
A tak když už jsem byl v té radosti, tak jsem tam nahodil rovnou i přední Gmax sestavy. Sice to budu cca do 14 dní znova rozdělávat kvůli výměně za zrepasované těhlice, ale to fuk. Aspoň jsem trošku vypucoval kapsy, stříknul asfaltem a nebudu to už muset řešit.
Předek si sedl tedy víc a tak o 1cm by to mohlo být výš. Tak jsem pro jistotu blatníky rukou trošku vymordoval ven
, ale testovací jízda po našich uskákaných cestách ukázala, že pneumatika lem nechytá. A to tam mám ráfky s menším ET a tak to vychází asi tak tak
Tož vizuálně to teď vypadá cooooool a já se vrátím do pubertálních let
Chce to určitě pak poléčit přední geošku a doufám, že se tím trošku spraví jalovější reakce na volant. Navíc tam i na levou stranu dám rameno s polyuretanem, tak snad to pomůže.
Jo a na zimu to asi raději zvednu zpět. Sice to nedrhne, ale v zimě tu jsou dost vyjeté koleje a to by s tímto moc fajn nebylo
Tak buď do zimy koupím GAZy a na zimu budu mít původní sestavu, nebo budu muset sehnat druhou sadu zadních tlumičů, ať nemusím zas přehazovat pružiny.
Zadní - 12 -> 10 cm
Přední - 11,5 -> 9 cm
Jinak jsem ještě chtěl dolít olej do převodovky, protože mi to guferama celkem dost letí ven. Loni jsem tam dolejval tak půl litra. Tak jsem si vyrobil parádní plničku z půllitrové petky a krásné hadičky, co jsem na to spešl koupil, naplnil jsem to olejem, nachystal Vojtíka, že bude držet infůzi, povolím horní šroub na převodovce a hned se z díry valí čůrek oleje
Nechápu! Mi tam olej přetejká z motoru?
Nerozumím.... loni jsem to dolejval na jiném místě, ale neřekl bych, že jsem to tam měl víc z kopce... no nic, olej z tama prostě tekl, tak je ho tam asi dost 
Sice jsem tím nakonec zabil skoro celou sobotu (no, ještě jsem posekal trávníky okolo baráku, ošmikal keře, trošku uklidil....), ale hlavní je to, že vše šlo jedním směrem a ni zpět

Nejprve jsem rozebral zadní pružino/tlumičovou sestavu Gmax. K tomu mi parádně posloužil rám lisu, který jsem si předevčírem dovezl od švagra. Ale asi si na to navařím nějakou konstrukci z boku, abych byl schopný takto stáhnout jakoukoli sadu.... Pak jsem povolil vrchní matky tlumičů na autě a vyheveroval ho, takže jsem tak rozebral i sestavy, z kterých jsem potřeboval tlumiče. Horní uložení je plus mínus stejné. XW má navíc jen těsnící gumičku po obvodu nahoře, což RF nemá a kvůli tomu ta uložení hnijí. Dolní misky na origo tlumiči jsou proti těm zadním z Gmax trošku širší, ale konce pružin vychází stejně jak nahoře, tak dole, takže takto si to tam sedlo. Dole má pružina průměr tak, že k boku misky chybí asi 3mm, což není super, ale snad to problém dělat nebude. Dal jsem tam pro jistotu origo gumovou vložku a pro sichr pružinu na jednom místě přitáhl k misce silným bzukem.
A tak jsem to složil a nastala chvíle pravdy. Spustil jsem auto dolů a vizuálně nic moc. Ale jak jsem s autem popojel a sedlo si to, tak jsem zajásal, protože si to sedlo na výšku přesně tak, jak jsem potřeboval.
Jel jsem to projet a tím zjistit, jestli je opravdu vyhráno. A následovala opět radost, protože zadek se tím výrazně uklidnil a přestal být takový uskákaný. V zatáčce byl mnohem čitelnější a pocitově spolehlivější. Takže supr trupr. Celý dojem kazí jen to, že mi vzadu začalo něco hnusně kovově rachtat


A tak když už jsem byl v té radosti, tak jsem tam nahodil rovnou i přední Gmax sestavy. Sice to budu cca do 14 dní znova rozdělávat kvůli výměně za zrepasované těhlice, ale to fuk. Aspoň jsem trošku vypucoval kapsy, stříknul asfaltem a nebudu to už muset řešit.
Předek si sedl tedy víc a tak o 1cm by to mohlo být výš. Tak jsem pro jistotu blatníky rukou trošku vymordoval ven


Tož vizuálně to teď vypadá cooooool a já se vrátím do pubertálních let

Jo a na zimu to asi raději zvednu zpět. Sice to nedrhne, ale v zimě tu jsou dost vyjeté koleje a to by s tímto moc fajn nebylo

Zadní - 12 -> 10 cm
Přední - 11,5 -> 9 cm
Jinak jsem ještě chtěl dolít olej do převodovky, protože mi to guferama celkem dost letí ven. Loni jsem tam dolejval tak půl litra. Tak jsem si vyrobil parádní plničku z půllitrové petky a krásné hadičky, co jsem na to spešl koupil, naplnil jsem to olejem, nachystal Vojtíka, že bude držet infůzi, povolím horní šroub na převodovce a hned se z díry valí čůrek oleje



Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Geometrii to potřebuje poladit. Komfortem to utrpělo asi jen vpředu, kde to bohužel jde častěji do dorazu. Zadek je ale v poho. Co je fakt, že že ten set je celý sice nízký, ale naladěný tak, aby byl pořád celkem měkký a komfortnější. Což má ale problém v tom, že to má tendenci se pořád celkem dost naklánět. Možná by pomohlo ty přední pružiny dát na standardní tlumiče, které asi budou tužší. Ale do toho už se mi fakt nechce.
Každopádně do Mini Race Day to půjde přežít a musím jen vyzkoumat co to začalo vzadu klepat. Nejvíc na pravé straně, ale občas se to ozve asi i nalevo. Ale fakt netuším jak přijít na to, co je příčinou. Protože všechno je dotažené, horní uložení jsou poskládané správně.... nevím. Jestli se nechám zavřít v kufru a budu koukat jestli se něco přeci jen neděje s uložením. Nebo jestli tím, jak si auto sedlo, mi tam nebrnká výfuk o nápravu?....
Každopádně do Mini Race Day to půjde přežít a musím jen vyzkoumat co to začalo vzadu klepat. Nejvíc na pravé straně, ale občas se to ozve asi i nalevo. Ale fakt netuším jak přijít na to, co je příčinou. Protože všechno je dotažené, horní uložení jsou poskládané správně.... nevím. Jestli se nechám zavřít v kufru a budu koukat jestli se něco přeci jen neděje s uložením. Nebo jestli tím, jak si auto sedlo, mi tam nebrnká výfuk o nápravu?....
- djmicho
- Příspěvky: 757
- Registrován: sob úno 06, 2016 22:01
- Bydliště: Polná, Dukovany
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZR 160, 2002 - Trundova ostrá dailyna
Nálož rodinu dozadu a koukni pod auto a bude vidět hned 
PS: teď si tak říkám co kdybych se do Mýta vydal natřít ti to s MPV
ale to bych musel vyměnit gumy, letité Bridgestone rozblilaji stabilizaci i na 4-ku....

PS: teď si tak říkám co kdybych se do Mýta vydal natřít ti to s MPV

Provozovatel maloobjemového dieslu (3222ccm)