

vždy jsem měl strach z pro mne záhadného HIF44 karburátoru.
Již tomu tak není, včera jsem právě pochopil jak maká, to je vymyšlené jak něco. Celé odpoledne jsem se vrtal v jednom a ještě mne čeká druhý s F.A.S.D. modulem. Všechno jsem si řádně zdokumentoval.
Rozhodnutí nestartovat auto, aniž bych ho nejprve rozebral bylo správné, HIF je tak sofistikovaný systém, že je potřeba aby jezdil, jakmile auto stojí, nádržka v HIFu vyschne a usadí se tam bohužel různé sr... z benzínu a nefunguje vše jak má. Sice usazeniny se daly po rozpuštění čističem na brzdy profouknout pusou (hlavně z díry kam se zasouvá jehla) ale nějak si nedokážu představit jak dlouho by trvalo než by se to rozpustilo samo.
jsem nadšen. Teď jak vyčistit karbec z venku? ten vrchlík přeleštím na kotouči. ale co ostatní...
ta středová část do které se zasouvá jehla by měla podle mého se umět také štelovat, je zatuhlá, ještě budu muset zkoumat.
fotky další jsou v galerii
https://plus.google.com/u/0/photos/1120 ... gev70Km5LQ