Volejte sláva a pět/tři dny se radujte!!!!
Dal jsem si víkend klidu pro to, abych si analyticky všechny předchozí zjištění v hlavě urovnal a rozmyslel další postup.
Tak jsem dnes přijel domů z práce a natěšený jsem se vrhnul vstříc dalším pokusům....
Takže opět rozhodit komplet obě pružící jednotky. Na jeden tlumič ze ZRa opět přelisovat silentblok, na oba dál lepší XW horní uložení. Včera jak blesk z čistého nebe mě napadlo, čím vytěsnit pružinu v dolním uložení. Měl jsem v plánu na pružinu něco navléknout. Nějakou bužírku, nebo něco, čím bych zvětšil celkový obvod pružiny v misce. A napadlo mě použít zbytek palivové hadice, kterou jsem měl na napojení OCT na ZTčku. Bomba nápad

.... škoda že průměr díry byl malý na to, abych to na to navlékl, tak jsem musel hadici podélně naříznout. Ale jinak si to sedlo na závit hezky a v misce se vůle výrazně vymezila. Nahoře jsem pak po třetinách obvodu k sobě stáhnul 4 závity hustějšího závitu pružiny k sobě. Na autě jsem to ještě zmáčknul tak, abych bzuky pořádně dotáhnul. Od toho sice neočekávám nějakou životnost, ale chtěl jsem tím třeba snížit pružinu o to, o co se zvedla dole tou hadicí.
Pak tedy bohužel následovalo jedno zklamání a pachuť.... a chuť někoho majznout po palici. Ten neoriginální šroub, co tam někdo narval v upevnění tlumiče do nápravy, měl jemnější závit, než jaký tam patřil. Takže přede mnou bylo dilema, jestli tam vrátit ten pitomej šroub, který měl menší průměr, než dutinka v tlumiči a navíc místo 15tky hlavy 18, takže jsem musel furt přehazovat ořechy, když jsem s tím dělal.... i přes risk, že totálně vyhryznu závit v nápravě, nakonec jsem tam nakroutil až do konce ten originální šroub. Je mi z toho šoufle, protože když jsem ho po nějaké části vytočil zpět ven, tak na něm byly namotané asi tři závity

.... ale šel tam až do konce a na závěr zabral při dotažení, tak snad to bude ok. Jinak by to byl průser.
A mimochodem, po nějakém dalším týdnu ježdění bylo vidět, že pružina klepala o bok podběhu. Zřejmě se při propružení v mistě nějak propadla a vybočila se do vnitřní strany.
Takže vše složeno a ..... vyrazil jsem přes práh u vrat..... žádné křápnutí

A tak hurá na místní polňačku........ jéééééé, to vám byla lahoda. Už žádné hnusné křápání. A dokone bych řekl, že ta prdelka auta byla velice kultivovaná asi tak nějak, jak bych si na tu vlečnou bídu nejlépe mohl představit

Konečně je zadní část auta schopná žehlit nerovnosti tak, aby neztrácela kontakt a v zatáčkách nehrozila odskočením do příkopy
Tak tohle bych měl konečně z krku a teď ještě musím do MRDu poladit přední nápravu, kde musím poštelovat sbíhavost na 0, přičemž jestli to bude chtít štelovat, tak rovnou vyměním levý čep řízení, který už není v kondici. Také asi zkusím nahodit jiné brzdové desky, co mám jeté skladem. Jednak abych je zajel na aktuální kotouč a pak abych zkusil, jestli nebudou lepčí, než ty současné.
Jo a letos asi kašlu na vymontovávání zadních sedaček. Je to celkem pakárna a stejně jsem pak v Mějtě musel dozadu dávat rezervu, abych zadní část auta zatížil
