Jendo, vymýšlíš si to zbytečně složité. Já to už dělal třikrát a tohle je nejsnazší způsob, věř mi.
Zadní nápravu tam právě vůbec nepotřebuješ. Já jí tam sice mam, ale sundal jsem i tlumiče i pera právě proto, aby mi zadek ani nezatěžovala ani nezvedala při zvedání předku. Kastli nech vzadu podloženou na těch nosnících před nádrží a příčným tlumičem výfuku.
https://plus.google.com/photos/11207265 ... 4589532016
Vepředu polož auto na paletu na nápravnicu (jak ty říkáš X). Je dobrý mít k dispozici paleťák, aby sis to i s paletou zvedl, aby ses dostal k držáku převodovky
http://plus.google.com/photos/112072650 ... 4589532016
Paleta je užší než rozteč šroubů na nápravnici, a stejně jen odšroubuješ matky, takže se paleta nijak neplete.
Teď už je vše odšroubované a kastle na nápravnici jen leží, a proto že je jak jsem popisoval dřív na zadní podpěře vyvážená, jen ručně zvedneš čumák auta a motor s převodovkou v kuse stabilně sedí na paletě a můžeš s ním přejíždět do aleluja

Zavěšovat ho a vyndavat nápravnici a řízení pak můžeš v klidu v garáži.
Toť moje zkušenost, nenutím, jen nabízím
