Rover 827 Si, r.v. 1995
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak co šoféři, jak funguje Regum?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Nevím
.... při mém provozu bych to asi musel patlat co měsíc
Ale na druhou stranu, na pryž, tedy gumy kolem dveří to zapůsobilo pěkně - na omak to bylo gumovější. Na tvrdé gumě jsem nepozoroval nějaké pozitivní účinky. Tam asi vyzkouším Würth.


Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Bylo to gumovější....a už není?
Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Elvis Regum používá už leta a gumy vypadaj hezky. Na SDčku patlu všechny gumy regumem,,, tak uvidíme časem
Rover 216Si, 82kW, r.v. 1997; 2011...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu
2024- ...
Rover SD1; 2300; six-cylinder engine - inline - MKII. 88kW; 2013 - dlouholetý repas
Roversd1.cz start 2015 ...bohužel konec záhy - web napadnut, adresu držím.
Rover 75 CDT r.v. 2002 2015-2022
Ford Tourneo Connect 2017 1,6 88kW 7 míst, Zlaťák; 2022-...
vypal.it - živnost na zpracování všelikého materiálu

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Neumím posoudit, protože provozem jsou gumy zapráskaný špínou a neumím to posoudit. Navíc jsem v té době neměl IPA, tak jsem to patlal jen na vodou otřený těsnění. Byla kosa a nebyl čas se s tím nějak mazlit, takže určitě to negativně ovlivnilo výsledek.
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ani jedním Roverem teď v podstatě nejezdím a nemám ani čas začít chystat osmikilo na technickou 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak mám za sebou první dotankování do plné nádrže. Do prvního cvaknutí pistole (tak jak tankuji do všech aut) se mi vešlo 52,70 litrů. Podle počítadla jsem ujel 629 km mezi tankováními tak mi to vychází těžko uvěřitelných 8,37 l/100 km
. Na druhou stranu je fakt, že autem jezdím cca 80% mimo obec řekněme do 100 km/h a na rodné Hané kde nejsou kopečky
,hodně používám tempomat a díky vrácení termostatu se auto velmi rychle dostane na provozní teplotu. Uvidíme po dalších nádržích
Jinak po natankování jsem se zkoušel na okresce nahánět se Superbem TDI, ale jelikož mi převodovka ve sportovním režimu nechtěla řadit čtvrtý kvalt tak jsem se na to ve 140 vykašlal
Po opakovaném startu motoru řadí zase normálně
Asi mi tím dala najevo, že se jí takové prasečinky nelíbí 
Zítra chci vyměnit oba zadní tlumiče a budu doufat, že tím spravím ten špatný odklon kola



Jinak po natankování jsem se zkoušel na okresce nahánět se Superbem TDI, ale jelikož mi převodovka ve sportovním režimu nechtěla řadit čtvrtý kvalt tak jsem se na to ve 140 vykašlal



Zítra chci vyměnit oba zadní tlumiče a budu doufat, že tím spravím ten špatný odklon kola

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995


S automatem se s někým honit to fakt asi není úplně ono

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Neměl mě oprasit na padesátce, to se nedělá,tak jsem to chvíli zkusil - měl štěstí, že jsem nejel v kupéčku 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak jsem si dnes připadal jako ten Luboš, který spravuje Lakatoš
Celá výměna tlumičů skončila na tom, že jsem ho nedokázal vyvléct z těhlice ven.Ikdyž jsem měl zajišťovací šroub v těhlici povolený, těhlici rozevřenou pomocí šroubováku tak ten tlumič nevytáhnu víc jak 1 cm a končím a to jsem povolil i uložení stabilizátoru
.Podle všeho je fakt ohnutej a nedá se vytáhnout zbývající 4 cm. Srážel jsem ho boucháním paličkou po těhlici přes dřevěný hranol přesně jak to píší v opravárenském manuálu
, ale bezvýsledně. Pak jsem si povolil i horní uložení z podběhu, náprava mi díky tomu šla o dost dolů, skoro tak že visela jen na kabelu od ABS, všelijak jsem tlumič natáčel, tahal, stlačoval, ale výsledek je stejnej
Druhou stranu jsem ani nezkoušel, ale je fakt že toto uložení není zrovna moc šťastné, být tam oko nebo šroub bylo by to jednoduší, flexa a hotovo
Napadají mě už jen dva způsoby jak ho vyndat:
1)buď zkusit navařit matku na plášť tlumiče, do ní zašroubovat šroub, který se při zašroubovávání nakonec opře o těhlici a mohl by tlumič vysadit
2) rozebrat vše tak abych vyndal tlumič i těhlici zároveň a venku na ponku si s tím nějak poradit a zároveň u toho vyměnit i ložisko kola
pokud má někdo lepší nápad, tak sem s ním
Nakonec jsem všechno zase skompletoval a pořádně nadělanej a nas..nej jel domů
Další pokus plánuji koncem měsíce

Celá výměna tlumičů skončila na tom, že jsem ho nedokázal vyvléct z těhlice ven.Ikdyž jsem měl zajišťovací šroub v těhlici povolený, těhlici rozevřenou pomocí šroubováku tak ten tlumič nevytáhnu víc jak 1 cm a končím a to jsem povolil i uložení stabilizátoru



Druhou stranu jsem ani nezkoušel, ale je fakt že toto uložení není zrovna moc šťastné, být tam oko nebo šroub bylo by to jednoduší, flexa a hotovo

Napadají mě už jen dva způsoby jak ho vyndat:
1)buď zkusit navařit matku na plášť tlumiče, do ní zašroubovat šroub, který se při zašroubovávání nakonec opře o těhlici a mohl by tlumič vysadit

2) rozebrat vše tak abych vyndal tlumič i těhlici zároveň a venku na ponku si s tím nějak poradit a zároveň u toho vyměnit i ložisko kola

pokud má někdo lepší nápad, tak sem s ním

Nakonec jsem všechno zase skompletoval a pořádně nadělanej a nas..nej jel domů

Další pokus plánuji koncem měsíce
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ten šroub musí celý ven
V tlumiči bývá zářez, kterým ten šroub prochází.... a pokud ho nevyndáš, tak těhlici nesundáš
Tedy předpokládám, že je to stejně, jako to máme na přední nápravě na XW.


- roverix
- Příspěvky: 3065
- Registrován: sob led 31, 2009 19:30
- Bydliště: Ublo, taková díra u Vizovic 75rover@seznam.cz tel. 604464504
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Já, bych ten šroub taky vytáhl. I na petasedmě musí ven
Britská auta v minulosti: Ford Cortina 1200 3x / Austin Maestro 1.3 / Maestro 1.6 / Rover 213s / Rover 75 1.8 Současný vozový park: Rover75 2.5 manual. Rover75 2.5 automat Rover45 IDT Rover25 1.4 TEL. 604464504
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
OK zkusím ho tedy vyndat úplně,díky chlapi
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Je to účelný bezpečnostní prvek. Aby se to hned nerozsypalo, když nebude šroub dotažený. Bude to hrkat, ale dokud se šroub nevyšroubuje úplně, tak to nevyskočí. Podobně se to řeší třeba u řízení.
ROVER 75CDT, r.v. 2001, zelená HEW
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
ROVER 620SDi, r.v. 1995, šedý
ROVER 620SDi, r.v. 1998, zelený
ROVER 620SDi, r.v. 1997, modrý
OLTCIT CLUB 11R
-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Mají pravdu 
