
MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic ex první MG ;-)
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Už samotné slovo "předpoklad" značí nejednoznačnost v posuzování toho, jestli je či není podmínka splněna 

- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ten zákon taky hovoří o souvislé vrstvě ... nikde ale nedefinuje, co to je? Souvislá kde? Na jednom metru? Nebo na území celé republiky? Nějak jinak? Jak to bude PČR dokumentovat pro případné správní řízení? Asi těžko ... ten zákon je zprasek, v tom má Trunda pravdu. Stejně jako kvanta dalších zákonů.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Ale když to vezmete selským rozumem, tak je Ti jasný smysl, kdy máš mít nasazené zimáky, ne ?
Tohle a řada jiných věcí nejde exaktně postihnout. Když se přikáže mít zimáky od-do, bez ohledu na podmínky, usnadňuje to sice rozhodování jednotlivce a snímá z něj odpovědnost za vlastní rozhodnutí, ale řadu jednotlivců to přímo poškodí ( např. jezdí v podmínkách, kdy letní pneu má lepší vlastnosti, ale nemohou je požít).
Nemám rád, když se z lidí zbytečně snímá zodpovědnost za jejich rozhodnutí a činy.
Tohle a řada jiných věcí nejde exaktně postihnout. Když se přikáže mít zimáky od-do, bez ohledu na podmínky, usnadňuje to sice rozhodování jednotlivce a snímá z něj odpovědnost za vlastní rozhodnutí, ale řadu jednotlivců to přímo poškodí ( např. jezdí v podmínkách, kdy letní pneu má lepší vlastnosti, ale nemohou je požít).
Nemám rád, když se z lidí zbytečně snímá zodpovědnost za jejich rozhodnutí a činy.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Hele, v tomhle ohledu je to opravdu dobře tak, jak to je... jenže to by toho nesměla zneužívat policie se svou buzerací. Potažmo když se stane nehoda tak to, co je v tom zákoně nejednoznačné, to prostě proti právnímu oddělení pojišťoven a státních žalobců fakt neuargumentuješ, leda bys měl na to si najmout nějakého renomovaného právníka. To je to, z čeho mají lidi obecně strach...
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak moment
Proč to v tom zákoně podle vás vůbec je
Když se to tam před několika lety přidávalo, neexistovala žádná statistika, kolik nehod je způsobeno nepoužitím zimních pneumatik v příslušných podmínkách. A neexistuje ani dnes, nikdo nedovede vyhodnotit, jak se situace změnila a jestli ten zákonný předpis k něčemu je nebo není. A není k tomu ani snaha, proč taky? Účel byl splněn -- podpořit trh s pneumatikami a získat další páku na řidiče, které je možno podojit dalším způsobem.


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Šmankote... o účelu toho zákona se raději nebavme, nebo mi tu moje téma úplně zabijete
Účel tohoto počinu je nad slunce jasný 


Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Jak se tak dívám, tak by bylo praktické za účelem takovýchto debat založit vlákno na téma "Politické splašky", tam by to pasovalo- viz ten hnůj v off-topicu a momentálně aktuální téma rakouské samolepky, atp.. atp.. 

Rover 75 1.8L Turbo sedan 2004
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Tento automobil byl: 72 453. ve výrobním pořadí, z celkového počtu 112 381 ks, 752. 1.8 T Connoisseur z celkového počtu 2 392 ks, 1 003. v barvě laku Odyssey Blue (kód: JGA) z celkového počtu 2 856 ks.
Alfa Romeo 147, 1.6 L Twinspark 105 KS
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak jsem se tedy "urval" a pořídil mírně jeté zimáky z dovozu z německa
Našel jsem poblíž celkem slušný zdroj takových pneumatik.... tak snad se na tom nezabiju
Bohužel nebylo extra na výběr, tak to jsou Continentaly. Měl tam hezké Bridgestony, ale vyklubaly se z nich megatvrdý runflaty, tak to jsem mu opravdu odmítnul 
Zítra je zajetu obout



Zítra je zajetu obout

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Tak obuto 
Zvolil jsem si na to fakt fajn den
... z práce jsem se vrátil pozdě a tak jsem vyrážel směr ValMez v 19:00. Cesty zavátý a já si na těch letních "shitkách", tedy přesně dvou sjetých Nexenech, jedné sjeté číňance na A (fakt si ten název nepamatuju) a jedné zánovní GoodYearce
to bylo o hubu tak, že jsem si fakt málem párkrát cvrknul do gatí, jak mi to i při té šnečí rychlosti uklouzlo
Pak jsem se musel vyškrábat k strýcovi k dílně, což byla taky pakárna a nakonec jsme to museli zouvat venku na heveru, protože jednak bych se do té garáže nerozjel a pak bych to asi pověsil na prahu za prahy jak je to auto nízké 
Tož sice pomalejším tempem, ale celkem bez potíží jsme přezuli - vpředu mám 7,5mm a vzadu 5,5mm. Cesta zpět byla rozhodně s větší jistotou, ale i tak je to na těch širokých kolech a s tím tvrdým podvozkem na vyšším sněhu nic moc příjemného. Nechtěl bych s tím jezdit denně do práce
Žůžo bylo jak po tom hladkém sněhu se s V6tkou jelo jak kdyby motor chcípl a já jen hladce plul po vodě - velice příjemné to bylo 
Jo to s Labuťou je to teď ve sněhu jiná liga .... na těch našich polňačkách piluji jízdu v zatáčkách s levou nohou na brzdě a je to fakt paráda, jak se dá konktrolovaně projet zatáčka smykem. S ručkou to tak dobře nejde. Jen by to chtělo vzadu brzdy silnější, bo na to musím dupnout víc a pak už mi motor moc nestíhá přetlačit přední brzdy

Zvolil jsem si na to fakt fajn den




Tož sice pomalejším tempem, ale celkem bez potíží jsme přezuli - vpředu mám 7,5mm a vzadu 5,5mm. Cesta zpět byla rozhodně s větší jistotou, ale i tak je to na těch širokých kolech a s tím tvrdým podvozkem na vyšším sněhu nic moc příjemného. Nechtěl bych s tím jezdit denně do práce


Jo to s Labuťou je to teď ve sněhu jiná liga .... na těch našich polňačkách piluji jízdu v zatáčkách s levou nohou na brzdě a je to fakt paráda, jak se dá konktrolovaně projet zatáčka smykem. S ručkou to tak dobře nejde. Jen by to chtělo vzadu brzdy silnější, bo na to musím dupnout víc a pak už mi motor moc nestíhá přetlačit přední brzdy

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Od Lenhama pár dárečku pro ZT...
Pořídili jsme odchytávač oleje z přefuků. Kvalita tedy odpovídá nízké ceně, ale snad to svou roli splní. A pak mi Lenham zapůjčil čidla klepání - chci je zkusit zapojit místo mých a dát je bokem vibrací motoru, jestli to bude mít nějaký vliv na rezonance od motoru, které mám kolem 3000 otáček. Na diagnostice to totiž při těchto otáčkách psalo drobné nezapalování a je otázka, jestli to nebylo řízené jednotkou na základě snímání vibrací způsobených něčím jiným, než je primární nezápal. Ona by totiž paradoxně mohla jednotka ty vibrace zhoršovat, protože při zjištěném nezápalu na nějakém válci automaticky nezapálí i protější válec tak, aby byl chod motoru vyvážený. Je to jen pokus... uvidím
Pořídili jsme odchytávač oleje z přefuků. Kvalita tedy odpovídá nízké ceně, ale snad to svou roli splní. A pak mi Lenham zapůjčil čidla klepání - chci je zkusit zapojit místo mých a dát je bokem vibrací motoru, jestli to bude mít nějaký vliv na rezonance od motoru, které mám kolem 3000 otáček. Na diagnostice to totiž při těchto otáčkách psalo drobné nezapalování a je otázka, jestli to nebylo řízené jednotkou na základě snímání vibrací způsobených něčím jiným, než je primární nezápal. Ona by totiž paradoxně mohla jednotka ty vibrace zhoršovat, protože při zjištěném nezápalu na nějakém válci automaticky nezapálí i protější válec tak, aby byl chod motoru vyvážený. Je to jen pokus... uvidím

Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Dneska jsem koumal, jestli se mi podaří přepojit ty snímače klepání a .... nepodaří
Budu muset shodit sání, na což se teď můžu vybodnout
Taky jsem hleděl jak a na co zapojit ten odchytávač oleje. Jako co jsem vyndaval ty přefukový hadičky, tak to u mě vypadalo tak, že to fakt hází víc tou před klapkou. Ale nějak se mi nechce ty hadičky zatím řezat, dokud nebudu mít pořádné hadice na zapojení. Asi si počkám na to, jak to vyřeší Lenham
.... no tak jsem MG aspoň trošku umyl 




-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Zdar, a máš na vstupu tý přefukový hadičky čistej olej, nebo srajdu s odpařenou vodou jako se chytala mně v pixle? Já jsem to zapojil na tu za klapku do sání, ale zatím mám najeto tak 100 km a nic tam není. Ještě by mně zajímalo, jestli tam nejde něco tou hadičkou co vede odněkud zespoda mezi hlavama a je zapojená zezhora do volnoběžnýho motorku, když jsem to měl rozkuchaný, nějak jsem nekoukal odkud vede...
Já to mám zapojený tak, že původní hadičky zůstaly neporušený, nic jsem neřezal.
Jo a taky jsem dneska myl, ale pak už bylo šero na fotky...
Já to mám zapojený tak, že původní hadičky zůstaly neporušený, nic jsem neřezal.
Jo a taky jsem dneska myl, ale pak už bylo šero na fotky...
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Přišlo mi, že to byl spíš čistý olej. No jestli ty tam nebudeš mít ještě problém se sáhnutím vody do motoru... Ale tak jestli ty tedy potvrzuješ, že ta druhá hadička nic nefouká, tak pak je rozhodnuto, že to půjde na tu před klapkou. Aj Lenham to tvrdil, že nejvíc toho jde z tama. Ta hadička k servu... není to odvětrání z nádrže?
-
- Příspěvky: 1478
- Registrován: sob kvě 17, 2008 18:33
- Bydliště: Tachov
- Kontaktovat uživatele:
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
To právě netuším, nějak jsem v tom rozebíracím zmatku nezapamatoval kam vede.
Voda by se mi do oleje dostávat neměla, v motoru je čistej, víčko taky bez smetany.
Voda by se mi do oleje dostávat neměla, v motoru je čistej, víčko taky bez smetany.
Rover 75 CDTi British Racing Green
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
MG ZT-T 190 Trophy Blue
MG ZT-T 190 Trophy Blue - EX Trundovic
Rover 75 CDT Copperleaf Red
ZT + ZTT jako zdroje ND
Re: MG ZT-T 190, 2001 - Trundovic první MG ;-)
Trošku jsem vysál, umyl... a při tom zjistil, že mám na laku usazeno hromadu rzi
Jako IronX to rozpouští, ale na to hrubé je to slabé. Tak jsem zkusil narychlo na to nejhorší clay. Heleďte, je možná, že se tím clayem s nachytaným bincem může lak poškrábat?
Pak jsem sonaxí polyturou na metlu rozleštil pravé dveře, které mi nedopatřením tudle objely ve větru se zavírající vrata. Na to, že jsem to dělal ručně, tak se mi to podařilo celkem obstojně rozleštit. Na předních dveřích to tedy bude ještě chtít jednou, bo jsem to dělal ve stínu a prd na to viděl.
Nicméně budu tím muset udělat celé auto, trošku ho přeleštit a navoskovat. Je to suché suché... ani sonaxí šampón s voskem to moc nezachránil. Chce to prostě základ. Takže karnaubský vosk od osvědčeného Simonizu už mám doma a teď na to jen najít čas a silné ruce

Pak jsem sonaxí polyturou na metlu rozleštil pravé dveře, které mi nedopatřením tudle objely ve větru se zavírající vrata. Na to, že jsem to dělal ručně, tak se mi to podařilo celkem obstojně rozleštit. Na předních dveřích to tedy bude ještě chtít jednou, bo jsem to dělal ve stínu a prd na to viděl.
Nicméně budu tím muset udělat celé auto, trošku ho přeleštit a navoskovat. Je to suché suché... ani sonaxí šampón s voskem to moc nezachránil. Chce to prostě základ. Takže karnaubský vosk od osvědčeného Simonizu už mám doma a teď na to jen najít čas a silné ruce
