

http://picasaweb.google.cz/lukastruneck ... x-GE9drEDg#
Já nevím, že na to máš nervy to číst...mě to akorát vždycky hrozně nas*ereKeksin píše:Než MG/R krachl, tak motor ladili na 385 koní. http://www.aronline.co.uk/
B etween the arrival of the facelift to MG Rover’s closure in April 2005, no further changes were made to the ZT 260 V8, although a couple of supercharged versions, (putting out 385bhp) were built by the factory, one of which escaped onto the marketplace.
No zase si musíš uvědomit,že od skopčáků to sem přišlo.Zpátky to jde vždy těžko.Kdybys obchodoval,věděl bys to.Jestli tam dám plyn,tak bez nejmenších ýčitek,nejsem sběratel,ale uživatel.Momentálně přemýšlím pořídit mu bratříčka zn.Triumph a to na dvou kolech.Roman620ti píše:Teda jestli tam dáš fakt ten plyn, tak to auto podle mého zabiješ... Takovou prasárnu, to už to raději prodej skopčákům...![]()
Teď mám za půl roku osm tisíc,až dám plyn budu mít dvacet osm.Propočet je za letošek 28 tisíc za benzín,za plyn by bylo patnáct to je 13 tisíc úspora.Když najedu dvacet osm příští rok je to sto tisíc za benzín a šedesát za plyn.No a mám to doma a to rozhoduje.Je třeba si uvědomit že já nejsem SBĚRATEL,ale uživatel který se snaží vytěžit z auta maximum za minimum nákladů do paliva.Já jsem schopen s tím autem najet za tři roky i sto tisíc,to je na americkej motor úplný hov.o.Není zbytečný ty prachy cpát do benzínu?Ten člověk co mě to bude dělat to cpe do Hamrů a těm podnikatelům to není ani trochu blbý.Zakar píše:Jsem nepřítel LPG !!!