Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Hranostajové, Tourery, Cabria, Coupe/Targa
Odpovědět
Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od AnderN » úte pro 02, 2014 16:00

Vítej v novém světě. Auta se tam prodávají tak o 20% levněji než u nás. O jiných věcech ani nemluvím. Díly jsou tam levnější obecně, některé o hodně. Asi je to dáno velikostí trhu. Vždyť se tam každý rok prodá 15 mil. nových aut.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte pro 02, 2014 19:19

Fotky jsou u mě ve vláknu, ale moc jsem to nezdokumentoval, už jsem se chtěl project, tak honem letěl na vyvážení a rovnou do auta.
Ta lambda vypádá přesně stejně jak z Oct 2 před DPFem???!!! ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od Trunda » úte pro 02, 2014 19:27

Vypadat může, ale otázka a to hlavní je, co je uvnitř ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte pro 02, 2014 21:11

Míro vyfoť mi výrobní číslo na konektoru, to mě zajímá 8)
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » úte pro 02, 2014 22:46

Johny, ta co je před dpfkem je funkce dost podovna, na Benzina použitelná, a taky sem se na to nechal nachytat. Jedná se o novější systém, typ LSU4.9 a používá jiný zapojení převodníku, a ten nejni běžné k dostání, a je o dost dražší. Ale neříkám že se nedá sehnat. Další háček je v tom, že konektor na fotce vypadá stejně, ale je o řadu menší, má piny blíž u sebe :-) Tohle je systém LSU 4.2. Převodník mám ASPX Z Ebay. Nebyl drahej, má automatickou kalibraci, digitální výstup, analogovej výstup 0-5V, a výstup kterej emuluje klasickou lambdu. Ale podporuje jen LSU 4.2. Pokud chceš lambdu lsu4.9na pokusy tak tu mám tu omylem vymontovanou z auta jednoho zakaznika, stopro funkční, z tiguana 77kw dpf. Dam ji klidně zadarmo. Jinak i v koncernu je lambda typ 4.2, a to v 1.6 75kw třeba Octavii, kód motoru např BSE, prostě v tevh co maj elektrickou škrtící klapku. A taky ji maj skoro všechny motory 1.8T. Jinak číslo ty moji lambdy je 0 258 007 057. Další věc je ta, že číslo je vcelku k prdu, pac stačí aby se lišila dylka kabelu a už je jiný, ikdyz sou lambdy systémově stejný. Jinak pozor na montáž sondy!! Nesmí se montovat svisle a vodorovně! musí bejt pod úhlem 30stupnu...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » úte pro 02, 2014 23:56

Jenom se, asi blbě zeptám, jak ta lambda pozná pod jakým úhlem je namontovaná?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 03, 2014 0:19

Snadno, stejne jako to pozna treba elektronka namontovana nalezato :) proste se diky gravitaci pronese vlakno zhaveni, az se dotkle katody a konci to propalenou dirou v katode... Tak diky nejakymu jevu v tom polovodici ci co to je lambdasondy pusobi gravitacni pole zkresleni merenyho signalu nebo unave materialu nesmi bejt proste na merici clanek kolmy, nebo rovnobezny :) neumim to dost dobre vysvetlit, ale myslim ze v jednom datasheetu od bosche to bylo rozepsany, a ve vetsine je predepsanej uhel montaze...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 03, 2014 0:27

Kecam :D :D je to kvuli kondenzaci vody uvnitr senzoru pri zahrivaci fazi :D dost to lambde prodlouzi zivot. Schvalne koukni na google - wideband sensor recomended install
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř pro 03, 2014 10:46

Tak tomu už bych věřil :D
Ale vem si kolik tisíc aut z výroby vyjíždí buď s vodrovně nebo svisle montovanou, tak že by to platilo jenom o Bosche?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 03, 2014 12:25

plati to všeobecně... u klasický sondy je to skoro buřt, ale co sem viděl širokopásmy, sou na to asi háklivější, ty skloněný většinou bejvaj..
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » stř pro 03, 2014 12:55

To je možný, hele podle toho co jsem se dočetl, ta co mám z tý octáfky je použitelná třeba s innovate motorsport WB controlerem, ale kde ho jenom sehnat zadarmo ml:
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » stř pro 03, 2014 13:20

já mám tohle http://www.ebay.com/itm/APSX-D1-Digital ... 0c&vxp=mtr , zadarmo to bude horší :D :D
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

J0hny
Příspěvky: 2125
Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
Bydliště: Králův Dvůr
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od J0hny » čtv pro 04, 2014 18:26

A ukazuje ti to něco rozumnýho na tom disleji?
Obrázek
MG ZS 180+Ti | 45V6 LPG | 114GTi | 620Ti
[114SL,114GTi,218Si,416Si,220SD,420SDi,ZS180,220Ti RF]

MíraMT
Příspěvky: 374
Registrován: stř bře 28, 2012 17:21
Bydliště: třeboň
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od MíraMT » čtv pro 04, 2014 22:21

Na tom palubaku? No tak dobijeni, teplotu venku\ vevnitr, teplotu oleje, okamzitou spotrebu, prumernou spotrebu, hlasi mi to servisni intervaly, po rozjezdu se to ozve kdyz zapomenu rozsvitit svetla, presnou rychlost, presny otacky, a jako perličku to po vypnuti ukaze jak dlouho trvala jizda, kolik litru to sebralo a cenu v korunach :) boost signal a afr zatim nemam zapojeny, to az snad o vikendu, pac nemam navareny sroubeni na lambdu a prirubicku na tlakovej senzor. Afr a boost to zobrazuje i v grafu... Jinak vsechny veliciny to umi hlidat a da se u nich nastavit alarm (piskatko, hlaska na display) Jinak na afr tam pujde jeste asi malej bargraf z ledek...
kabrio XW 214, kabrio 214XW bouračka... http://www.bouskaservis.cz" onclick="window.open(this.href);return false; 777571165

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Rover 220 turbo cabriolet (zástavba motoru z 620ti)

Příspěvek od AnderN » pát pro 05, 2014 11:05

Tak jo, objednáme :-) Do R25 bude pěkně pasovat místo hodin uprostřed palubky.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět