
Problém s motorem
Re: Problém s motorem
jo to splňuje, ten mi dovezl toho prvního co taky všechno splňuje akorát má malou vadu, nejede. 

Re: Problém s motorem
no nic asi se stavím zítra pro peníze a objedu ty tři co by připadaly v uvahu a pak se uvidí.
Re: Problém s motorem
Som zástanca a fanúšik automatu, ale Jatco v Roveri...pokiaľ si to nemal od novoty a nevieš históriu, nedoporučujem
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Problém s motorem
Díky za názor, ale chtělo by to i zduvodnit, kamarád má třeba příkladem jeep grand cherokee je teda ještě v záběhu
má pouze 530 000km v automatu a řadí uplně bez problémů a na počet majitelů je asi zbytečne upozorňovat při tomto roku a naj kilometrech.

-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Není auto jako auto, není převodvka jako převodovka. Co chceš zdůvodňovat? Prostě je to tak dvakrát větší riziko úmrtí převodovky než u manuální převodovky(teď se nebavíme všeobecně ale o zcela konkrétních dvou převodovkách, automat Jatco versus manuál Getrag). Jestli ho chceš podstoupit tak ho podstup, nikdo ti to za zlý mít nebude. Varovali jsme tě všichni včetně majitelů(kteří by to za normálních okolností chválili).
Re: Problém s motorem
nechme převodovku převodovkou, tak jsem dneska dovezl rovera od toho podvodníka co mi ho dovezl a spravoval a zjistil jsem že nic z věcí z motoru nebylo několik let demontováno natož vyčištěno, z interkoleru jsem vylil 0,5l oleje , jo mimochodem na šroubky kterýma je přišroubovanej jsem nemol nasadit ani klíč jak byly orezlé natož aby je někdo před 140km povoloval. Eger ventil jsem musel vysekat majzlem ze sazí, hadice plný oleje čidla jak tlaku vzduchu i to co je na sání jakby smet, takže prostě vyčištění motoru po výměně turba u auto kovář v hulíně za 5500kč vypadá takhle, nebude trvat dlouho a přidám odkaz na blog kde budou fotečky aby jste nenarazili podobně. Auto pořád ještě čistím závada se bude hledat až po vyčištění. to vysvětluje otáčky v dorazu páč ten olej co byl všude prostě chytit musel. Až pokročím dám vědět.
Re: Problém s motorem
Tak se to dneska dělá všude. Max jak tu psali asi tak 3 lidi v čr co to dělaj poctivě jinak ti tto auto každej akorát zničí.
Miluji Rover Club. T16 turbo power.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Je fakt že servisáci dneska stojej z 90 procent za kulový. Ty dobrý aby člověk pohledal. Přeju mnoho zdaru při čištění a následnejch opravách.
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Ještě k té převodovce -- sám to zatracované JATCO vlastním (sic!). Ano, mohla by mít víc převodových stupňů a nemusela by tolik zvyšovat spotřebu. Mohla by i řadit plynuleji a občas chvíli váhá, jaký převodový stupeň zvolit (chce to trochu cviku). Ale na životnost si prozatím nemůžu stěžovat. Nevím, kde jste přišli na 2x větší riziko. Jistě, riziko je, ale jedině to, že do toho nějaký trouba naleje něco, co tam nepatří ... když do toho manuálu naleju olej fritovací, taky asi nevydrží navěky. Pokud by byl k mání automat s jasnou servisní historií, tak po řádné testovací jízdě nevidím důvod se ho obávat. Pokud se nepletu, nejeden majitel manuální převodovky (nemyslím jen v R75) tady řešil výměnu ložisek, simerinků atd.
Ale třeba se mi do roka a do dne ten zlý automat rozsype a budu mluvit jinak ... nevím.
Ale třeba se mi do roka a do dne ten zlý automat rozsype a budu mluvit jinak ... nevím.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Zatím jsem se nebavil (nebo neregistroval tady nikoho) kdo by psal že má nějakej zásadní problém s manuální převodovkou Getrag 283(v R75) zatím tu řešej vesměs všichni jenom problémy s R65 a občas PG1. Nejsem si teď jistej jestli Undy už měnil převodovku, nebo jenom motor, ale vím minimálně o jednom dalším majiteli(s nickem blecha) kterej mi říkal že už tu převodovku Jatco musel vyměnit. (na to že jich rtegistruju na klubu asi 5 kteří vlastní auto s touto převodovkou déle než rok docela brutální úmrtnost, vím chtělo by to větší vzorek)
Nepředpokládám že by AnderN měl letos potíže s tou převodovkou, vzhledem k tomu že jeho auto je tady na klubu skoro nejmladší, navíc s velmi dobrou předchozí údržbou. V mých očích se převodovka Jatco ježděná v ČR dožije věku 10 let jen sporadicky. Většina z nich je v tomhle věku díky zanedbané údržbě před smrtí.
Nepředpokládám že by AnderN měl letos potíže s tou převodovkou, vzhledem k tomu že jeho auto je tady na klubu skoro nejmladší, navíc s velmi dobrou předchozí údržbou. V mých očích se převodovka Jatco ježděná v ČR dožije věku 10 let jen sporadicky. Většina z nich je v tomhle věku díky zanedbané údržbě před smrtí.
Re: Problém s motorem
Tú prevodovku som nemenil a ide mi obstojne. Ale po skúsenostiach pri zháňaní oleja, po otázkach v x autoriz. servisoch si myslím, že málokto /ak vôbec niekto okrem mňa
/ tam dal ten JEDINÝ správny olej.Ak ho vôbec už menil...
Dostal som rady typu daj tam hocičo hydraulické, alebo Dexron 3 alebo v jednom servise mi dokonca doporučili olej do manuálu. Keď si predstavím, že niekto laik si nechá vymeniť ten olej a oni mu tam nalejú hlúposť, nedivím sa , ako to potom dopadne. Mne v značkovom servise na Rover doliali olej niečím takým, že mi to po pár tisíc km prestalo radiť. Pomohla výmena podľa predpisu výmeny za ten JEDINÝ správny predpísaný olej.

Dostal som rady typu daj tam hocičo hydraulické, alebo Dexron 3 alebo v jednom servise mi dokonca doporučili olej do manuálu. Keď si predstavím, že niekto laik si nechá vymeniť ten olej a oni mu tam nalejú hlúposť, nedivím sa , ako to potom dopadne. Mne v značkovom servise na Rover doliali olej niečím takým, že mi to po pár tisíc km prestalo radiť. Pomohla výmena podľa predpisu výmeny za ten JEDINÝ správny predpísaný olej.
Predtým Rover Seventyfive 2,0 V6 AT, teraz Mercedes CLS 320 CDI, Chrysler 300 C 3,0 CRD
Re: Problém s motorem
Zdravím tak jsem dnes pokročil trochu dál, dočistil jsem vše jak jsem chtěl i turbo šlo znovu ven a vylil jsem z něj další olej který si to asi cuclo za těch 140km co jsem najel. To naštěstí vypadá poměrně zrepasované. Taky zbylo trochu času na zjištění závady proč to vlastně nejede a ikdyž mi v tom servise co to měli vyčistit tvrdili, že vstřiky jsou v pořádku že je na baňkách odzkoušel i po tom co to přestalo jet, tak protože už jim nevěřím ani dobrý den, jsem je vyndal a zjistil že na dvou jsou upálený špičky. Na zítra mám domluvený měřák na tlaky a modlím se aby byly v pořádku. Jak pokročím dám zase vědět. netušíte někdo jaký tlaky tam mají být? ať to nemusím někde na netu hledat. A do té převodovky příjde vlastně jaký ten jediný správný olej? A kolik?
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Jakej měřák? Ono se to dává měřit na stolici, ne?
Tlak je 250-1350 bar. Předvstřik je maximálně 60° BTDC (BTDC je podle mě horní úvrať - říká se to nějak before top dead cycle nebo tak nějak??), hlavní vstřik je maximálně 25° BTDC. Množství vstříknutého paliva je 1-80 mm3 na jeden vstřik. Maximální objem vstříknutého paliva je 240 litrů za hodinu.
Snad ti to nějak pomůže...
Ohledně převodovky je tu na to speciální téma...
Tlak je 250-1350 bar. Předvstřik je maximálně 60° BTDC (BTDC je podle mě horní úvrať - říká se to nějak before top dead cycle nebo tak nějak??), hlavní vstřik je maximálně 25° BTDC. Množství vstříknutého paliva je 1-80 mm3 na jeden vstřik. Maximální objem vstříknutého paliva je 240 litrů za hodinu.
Snad ti to nějak pomůže...
Ohledně převodovky je tu na to speciální téma...
Re: Problém s motorem
Napsal jsem to blbě. Jdu si půjčit měřák na tlaky ve válcích. Ne na vstřiky. Ty půjdou nové, ale díky za přesné info ke vstřikům. Teď už jen potřebuju hodnotu tlaku ve válcích, jestli nejsou připečené kroužky. Díky.
-
- Příspěvky: 6440
- Registrován: čtv zář 20, 2007 19:17
- Bydliště: Šumperk
- Kontaktovat uživatele:
Re: Problém s motorem
Aha, sem to blbě pochopil, kompresní poměr je 18,1+-0,5 :1 . Tlak není udán.