Downgrade V6

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Downgrade V6

Příspěvek od cobain » ned led 16, 2011 21:00

jojo dalsi co necital diskusiu celu ....
co som tu precital ja tak motor je dobry akurat sa treba on vediet postarat...... to jest vhodne naplne predpisane.....

add kia
kia kupila len knowhow a nie motor tusim si ho robila sama a niekde som zahliadol zaujimavy clanok na tieto auta ze tam je problem s prehrievanim sa
len tolko som chcel cest pokoj a slava roveru

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Angličan » ned led 16, 2011 23:51

cobain píše:jojo dalsi co necital diskusiu celu ....
co som tu precital ja tak motor je dobry akurat sa treba on vediet postarat...... to jest vhodne naplne predpisane.....

add kia
kia kupila len knowhow a nie motor tusim si ho robila sama a niekde som zahliadol zaujimavy clanok na tieto auta ze tam je problem s prehrievanim sa
len tolko som chcel cest pokoj a slava roveru

Díky za zastání se Rovera!
8)

Už mi málem začaly téct nervy.
weed:

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od AnderN » pon led 17, 2011 0:04

Dokud ti neteče těsnění pod hlavou (tou na motoru) ... :D
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Downgrade V6

Příspěvek od cobain » pon led 17, 2011 9:41

hosi hosi
ja sa dobre bavim.....
ako videl som par kia aut ktore mali mat rover motor ale ani na jednom motore som si nevsimol rover znak ani rover napis.
co sa mi mari tak 2.5 potrebuje mat zabezpecene riadne chladenie ale riadne a to kia nedokazala... sami to priznali faceliftom drive:

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » pon led 17, 2011 11:04

Pokud by někoho zajímalo jak to s tím KIA motorem V6 je,tak doporučuji přečíst toto http://www.aronline.co.uk/index.htm?lon ... indexf.htm,třeba si to klidně hoďte do Google překladačehttp://translate.google.cz/?hl=cs&tab=wT#,docela se to nechá číst mir:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Downgrade V6

Příspěvek od cobain » pon led 17, 2011 11:39

zaujimave citanie co potvrdilo moje slova KIA si robila morot sama rover sam.
podla man to bude tym chladenim avsak to vie ten inzinier a pisat mu maila no skuste niekto hehe mozno niekomu poradi predsa je to konstrukter takze mozno poradi co prerobit weed:

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Downgrade V6

Příspěvek od ketzll » pon led 17, 2011 15:59

Tak podívej Inženýre Cobaine, nevím na čem jedeš,(dle tvého vzoru MR Cobaina, či co.. ale pokuď vím tak jsem značku Rover nijak nehanil, ba naopak ji mám velmi rád a vždy když vidím nějakého Rovera, tak ho sjíždím pohledem, jak kdyby to byla nějaká bloncka.. Jen jak jsem psal, tak mě zaujala tahle debata ohledně záměny daného typu motoru, za jiný typ.. Až tak dopodrobna jsem nezjišťoval, zda ten motor přímo vyráběla až kia, či ho přímo brala od roveru.. A zároveň děkuji za objasnění této věci.. Jen jsem se nad tím zamyslel, asi tak jako pan KGB... A nedá mě to, a zjišťovat to stále dál budu, jelikož mě v tom i utvrdil zdejší člen, co mi poslal maila, o přesných typech a rozměrech motoru včetně Ř.J... To jsem nevěděl, že zamyšlení se tu trestá.. A to že jsem napsal, že ty motory stojej za hovno, tak to je pravda.... A než jsem to napsal, tak to tu psalo i víc lidí a shodli se na tom všichni.. A jen co jsem napsal O Značce KIA, tak najednou, jsou ty motory extrémě výborné.. Fakt se jen začínám smát.. Ještě jednou se omlouvám, zda jsem někoho mým příspěvkem urazil, aj tobě se omlouvám Angličane, a pokud ano, tak to bylo myšlené jinak.. Nebuďte kur..a tak zaujatý, né... ml:

cobain
Příspěvky: 113
Registrován: stř pro 05, 2007 16:36

Re: Downgrade V6

Příspěvek od cobain » pon led 17, 2011 16:16

odvtedy co som si vystrelil nieco uz nepotrebujem jazdit na nicom... to len tak pre zaujimavost....
mna si neurazil a ani neurazis niesom malicherny .... ale tvrdohlavy som.
Cital som vela nie vsak dost vela a vsetko o tomto motore a bolo to mnoho krat a vsade spominane ako technik by si to mal vediet. weed:
vela ludi na ten motor nadava no pri upravach motorov sa pouzivaju prave tieto aj to tu padlo a bolo pisane.
Ako tu par ludi napisalo pokial sa im doprialo to co im patrilo a nie to co si v BMW mysleli tak jazdia doteraz ako maju.
a ten motor tu uz niekto z kie HANIL tak som si dal namahu a zistoval co a ako a prisiel som k svojmu zaveru ze to je motor koncepcie rover ale nie vyrabany roverom
{je to asi to iste ako ked kupim pilu HUSQVARNA vyrobenu made in china japan and corea, aj chvilu ide :mrgreen: }
tuto nam dal niekto fajn clanocek po jeho precitani je dost veci jasnych

A na zaver predsa takto si to nebudeme vysvetlovat ml: toz radsej takto pokecat by sa patrilo chlat: no a zaverom sa takto rozlucit mir:

nikdy nikomu nic zle

ketzll
Příspěvky: 243
Registrován: čtv led 21, 2010 15:05

Re: Downgrade V6

Příspěvek od ketzll » pon led 17, 2011 17:18

Ok... Já se taky ještě jednou omlouvám... Jen mě to zajíma, no.. Zkoušel jsem najet na ten odkaz, kde o tom má být něco napsané, ale nějak jsem se toho tam nedopátral.. Jinak taky mir:

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » pon led 17, 2011 17:56

Jo omlouvám se,nějak to adresování nejde :(
Nalevo na stránce(http://www.aronline.co.uk) najít: FACTS & FIGURES pod tím Engines a je to předposlední článek Powertrain in the 1990s
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Angličan
Příspěvky: 219
Registrován: úte zář 18, 2007 18:01
Bydliště: Žďár nad Sázavou
Kontaktovat uživatele:

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Angličan » pon led 17, 2011 18:05

Šmánkote tady padlo omluv, jak poděkování na předání Oscarů!
:D

Nevím jak kdo, ale já jsem psal jen proto, abych sdělil svoje zkušenosti... nic víc.
Dřív nebo později si jedno autos 2.5 domů opatřím. Jako veterána. Jen proto, aby bylo vidět, jestli ten motor je schopen provozu nebo ne.
:wink:

Obecně klídek. Diskze je přece o výměně názorů = není nic divnýho, tím méně špatnýho, že ty názory máme trochu odlišný.
mir:

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Trunda » pon led 17, 2011 19:33

Kluci vyborne :-) Po dnesnim dnu z vas mam radost, ze se tu najdou taci, kteri se umeji domluvit jak chlapi ;-)

V6ka je takovy certik v krabicce :-), ale i tak ma moje sympatie... ten zvuk je symfonie a svezeni v aute s timhle motorem je lahoda. Taky bych rad aby nekdy nekdo dokazal zjistit konkretni pricinu problemu... i kdyz ta teorie se servisem BMW mi prijde dost fakticka... co vim, tak v Anglii se vidi dost casto V6ka s 250000km....
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
Petr.stefl
Příspěvky: 510
Registrován: sob říj 20, 2007 23:21
Bydliště: Studená

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Petr.stefl » pon led 17, 2011 20:13

To je hrozný jak všichni straší :) já napíšu svoje zkušenosti jestli můžu,kdyžtak to smažte :) :
Auto je dotažený z Německa,se serviskou,najeto 72500km,prodejce přímo AUTOHAS WELDE Gmbh(ROVER,MG,MINI,LAND ROVER)takže žádný BMW :) v servisce mám psanou výměnu oleje po 15000km,ale jakýho to už nezjistím.Poslední výměna oleje co bylo na lístečku u motoru byla v 67300km Mogul Racingu 5W40 už tady v ČR.Já pak měnil v 80000km 10W40 ELF a ve 100tkm 5W40 zase ELF.Teď mám najeto 110000km a pořád jezdím,šlape jako hodinky(až na pískající kladku řemenu,ale to olejem nebude :) )jinak samozřejmě klepu!

Tak jsem zvědavej co teď bude dál.Udělám brzy výměnu oleje,ale už za 10W40 mir: .Starám se jak můžu.Snažím se ho za studena nevytáčet,vždycky se snažím ho mít co nejdýl nastartovaný,když jedu krátkou strasu a v létě ho pěkně nechám vychladnout.Tak doufám,že mi ještě dlouho poslouží car::

Kdo ví jestli je problém olejem,protože já s ním zatím problémy nemám,ikdyž jsem tam lil pokaždý jinej,ale na druhou stranu do motoru nevidím :( .Jestli to nebude chlazením??Že se třeba přehřívá,není to taky možnost? :?:
Bývalá auta: Rover 45, MG ZS 180, Mazda 6, Mazda 6 MPS, Mazda 3 BL
MG ZS 180 a Mazda 6 GJ

Uživatelský avatar
KDB
Příspěvky: 2181
Registrován: úte úno 26, 2008 21:41
Bydliště: Křivoklátsko

Re: Downgrade V6

Příspěvek od KDB » úte led 18, 2011 8:36

Kluci, díky za diskuzi...i když jednu chvíli to vypadalo na roztrhaný občanky :mrgreen: Bedlivě to tady monitoruju, jsem rád že přispěl i Petr, jako provozovatel.... Zatím ještě u mě nepadlo rozhodnutí, rád bych to rozlouskl v příštích dnech.
MGF, Tourer, RR P38,R75, MGF Trophy, Rover 200 BRM, Rover 827 Coupe, 827 Sedan, Elise S1, XK8 , Škoda Felicia(60´), 1000(64) + 1100(67)MB, 110R(70,71,72,78,80), Garde(83), W353(67,73)...prostě mě to baví.

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Downgrade V6

Příspěvek od Trunda » úte led 18, 2011 8:39

Karle, tak at je to spravne rozhodnuti ;-) Doufam, ze to dobre dopadne a vyjdes z toho jako vitez ty ;-)
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Odpovědět