Rover 827 Si, r.v. 1995
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
R800 není v Rave?
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Na to se právě ptám, z tvých stránek jsem si stáhnul manuál viz níže, ale podle mě tam není všechno 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
V RAVE jsou, ale není tam pro motor c27a...
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Takže pravděpodobně je to na modely po faceliftu
ikdyž třeba coupé se s mojí motorizací dělalo až do konce výroby 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tu je něco ke stažení, ale je tam toho prd http://www.mediafire.com/download/cbu8t ... nc8890.zip
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Dnes proběhla avizovaná rozborka řidičových dveří, bohužel hlavní repráky mají kompletně odtrženou membránu a proto nehrají dobře a rezonují - snad se dají koupit náhradní membrány
Třeba tu se něco nabízí
http://www.reproobchod.cz/nahradni-dily ... 019?page=2
Pak jsem pokračoval kontrolou ovládání oken - řidičovo totiž nezpouštělo. Jejich jednotka WCU je pod sedadlem řidiče a ovládá i střešní okno, takže sedačka musela ven aspoň se pod ní po 20 letech uklidilo.
To pod WCU je další řídící jednotka pro převodovku (ta se zeleným štítkem)
Nakonec pomohlo rozebrat switch tlačítek ovládání a po přitlačení na plošný spoj se okno rozjelo, prostříknul jsem tedy klouby stahovaček, aby šly lehce a vše zase složil zpět. Jinak je to super skládačka, čekal jsem, že to bude horší
Odpoledne jsem pak shodil pravé přední kolo abych poladil plastový podběh, který byl špatně nasazený, přitom jsem změřil sílu kotoučů a jsou přesně na minimální povolené tloušťce 19 mm,
takže nutná výměna včetně desek - Ježíšek se letos asi pěkně prohne 
Jo a obě prasklé hadičky od podtlaku šly zkrátit a znovu napojit

Třeba tu se něco nabízí
http://www.reproobchod.cz/nahradni-dily ... 019?page=2
Pak jsem pokračoval kontrolou ovládání oken - řidičovo totiž nezpouštělo. Jejich jednotka WCU je pod sedadlem řidiče a ovládá i střešní okno, takže sedačka musela ven aspoň se pod ní po 20 letech uklidilo.



Odpoledne jsem pak shodil pravé přední kolo abych poladil plastový podběh, který byl špatně nasazený, přitom jsem změřil sílu kotoučů a jsou přesně na minimální povolené tloušťce 19 mm,


Jo a obě prasklé hadičky od podtlaku šly zkrátit a znovu napojit

- Přílohy
Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Pěkně jedeš
Tady takové to rozcházení stářím zatuhlých a zanedbaných věcí u čerstvě koupeného auta je super zábava
No já jsem se dneska bavil mnohem smutnější záležitostí.... dneska už na to nemám sílu, tak snad zítra popíšu 



Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Máš pravdu, nadšení z nového vozu mě stále pohání dopředu a taky na to mám čas, ale zítra asi vyvětrám kupéčko, aby mu to nebylo líto 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Ohledně toho nefukčního repráku.Na jednom dvoře u autoservisu tady v Teplicích stojí jeden R800.Už jsem v něm jednou byl,protože jsem něco sháněl a byl jsem prostě zvědavej jak to auto vypadá
No a plánuju další návštěvu,tak bych se ti mohl mrknout po tom repráku,tapec tam je demontovanej a mám za to,že repro tam jsou
Jen netušim kolik by za to pán chtěl,ale předpokládám,že by to nemuselo být ani moc 



Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Klidně se ho zkus zeptat, měly by tam být takové repráky jako jsou na fotkách níže,ale možná záleží na roku výroby
nové určitě kupovat nechci, zadky hrají dobře a s autem toho zas tak moc nenajezdím, díky za snahu 


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Až se tam stavím,zjistim co a jak a dám vědět
Potom to můžeme řešit dál.Úplně chápu,že nechceš kupovat nové.Navíc pro dobrý pocit-origo je origo 


Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Kamile, když tak prosím zkus to osmikilo nafotit... Karel se ti nepřiznal, že by z toho bral určitě víc věcí, než jen repráky..... že Karle 

Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Možná ano, ale záleží jaký je to model - hlavně ročníkově 

Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!
Re: Rover 827 Si, r.v. 1995
Tak nakonec jsem si na dnešní odpolední vyvětrání raději vybral osmikilo - to proto abych se vnitřně uklidnil po ranní nepříjemné události doma
. Ujel jsem bezmála 100 km a soustředil se přitom hlavně na činnost pravé nohy, která je pro automat tím nejdůležitějším faktorem ovlivňující řazení a hlavně spotřebu, bude to chtít asi delší cvik, ale dá se to naučit
při pohodové jízdě umím donutit převodovku přeřadit nahoru už při 1500 otáčkách, naopak párkrát jsem vyzkoušel i tzv. kickdown klidně i o dva kvalty dolů v 5 tisících a je to teda nářez stejně jako odpich z přeplněné křižovatky , při prudkém sjezdu jsem si zase odzkoušel režim"2", který je k tomu určen.
Doufám, že mi spokojenost s tandemem motor+ převodovka vydrží co nejdéle !
Jinak jsem si až dnes všimnul, že mám volant při přímé jízdě mírně nakřivo, doufám, že to půjde poladit na geometrii a při otáčení volantem doprava se mi ozývá mírné vrzání, možná to spolu souvisí a když byl o mě Trunda tak mi říkal něco o větší volantové vůli
, no budu to muset řešit
A ještě jedno pozitivum - při průjezdu obytnými částmi se za autem hodně lidí otáčelo, asi nevěřili svým očím a uším
zvuk V6 + automat je totiž hlavně v nízkých otáčkách velmi příjemný 


Doufám, že mi spokojenost s tandemem motor+ převodovka vydrží co nejdéle !
Jinak jsem si až dnes všimnul, že mám volant při přímé jízdě mírně nakřivo, doufám, že to půjde poladit na geometrii a při otáčení volantem doprava se mi ozývá mírné vrzání, možná to spolu souvisí a když byl o mě Trunda tak mi říkal něco o větší volantové vůli


A ještě jedno pozitivum - při průjezdu obytnými částmi se za autem hodně lidí otáčelo, asi nevěřili svým očím a uším


Všechna svá auta jsem prodal,takže momentálně bez Roveru!