Tesnění - zoufalost

Uživatelský avatar
Trunda
Site Admin
Příspěvky: 18087
Registrován: pon lis 12, 2007 9:33
Bydliště: Morava

Re: Tesnění - zoufalost

Příspěvek od Trunda » úte úno 24, 2015 12:37

Zadní díl jedině od Tyllu (MTS), nebo něco z UK. Zadní díl od Bosalu je fakt šmejd, kde vytlumení vyřešili skelnou vatou :roll: ... střed nevím. Ten od MTS moc dobrý není a u obou, co jsem měl, se trubky promáčkly do tlumiče. Ale tak ono je to jedno.. za ty peníze se prostě nedá čekat, že to vydrží déle jak záruční dobu...
... I love K-SERIES ;-) ... 4 ... 6 cylinders.... it doesn't matter ;-)

Kupéčko - Rover 216 Coupe -> 218VVC, 1997 - Článek | Labuťka - Rover 416si Tourer, 1998 - Profil | ex MG ZT-T 190, 2002 - Článek | MG ZR 160, 2002 - Článek | Chrysler Pacifica 3.6l V6, 2017
Obrázek

Uživatelský avatar
AnderN
Site Admin
Příspěvky: 6977
Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
Kontaktovat uživatele:

Re: Tesnění - zoufalost

Příspěvek od AnderN » úte úno 24, 2015 13:07

Zadek od MTS jsem dával loni na R25. Taky jsem myslel, že je to kvalitní, proto jsem ho kupoval. Nechával jsem to měnit v DS a docela si stěžovali, že museli hodně upravovat závěsy, aby to tam napasovali. To bych od kvalitního zboží úplně nečekal. Snad alespoň vnitřek bude udělaný tak, aby chvíli vydržel.
Obrázek
MG ZT CDTi @ 118 kW / 370 Nm - 2009-? :: 200.000 km @ Obrázek
Rover 25 18K4F / automat CVT - 2013-? :: 50.000 km @ Obrázek
Rover Mini Cooper - 2016-? :: 20.000 km @ Obrázek
Ex. Rover 620 SDi - 2004-2009 :: 100.000 km @ Obrázek

Odpovědět