cca 232.000 km
V sobotu jsem byl u kamaráda v dílně poladit záležitosti, kvůli kterým musím znovu na STK. Takže se nám podařilo vyměnit cca od půlky auta zadní brzdové trubičky za měděné. Nejhůře to vypadalo v místech, která jsou paradoxně nejméně exponovaná, obzvláště pod plastovým krytem, který kryje místo, kde se slejzají brzdové a benzínové trubičky. Ten plast jsem tam ani nevracel.... a teď jsem si vzpomněl, že jsem ho nechal u kamaráda v dílně

No, šlo to celkem dobře až na to, že si u toho kamarád pomrvil závit u zánovního lisu... ale tak i s tím se dalo dělat... Jinak ze začátku se nám do toho nechtělo, protože co návštěva pod autem, to kapka slané vody do oka

.... fakt hnus

Koukal jsem jak je na tom koroze a usoudil jsem, že se v létě přemůžu a uděláme nástřik, bo už ten originální začíná na exponovaných místech být slabý a místama prorezlý a asi zároveň konečně vyměníme hlavní silentbloky na zadních vlečných ramenech.
Pak jsme koumali co bylo špatně s levým třmenem na ruční brzdu... a byla to prkotina. Asi při posledním štelování ručky jsem si neohlídal, abych měl mechanismus úplně navolno nadoraz a nenapumpoval jsem píst, takže se ten mechanismus nevracel úplně do základní polohy a tak zabíral až v místě, kdy už to nebylo optimální. Po seštelování brzdí jak zamlada

... Jinak možná dotaz.... jen jsme ty zadní trubičky přefikli a nechali to kapat. Pak napojili, dolili kapalinu a našlapaním odvzdušnili. Pořád tam ale vzduch bude, protože mi to zabírá až hodně dole. Bude stačit to ještě jednou standardně odvzdušnit, nebo to kvůli ABS bude složitější procedůra??? Když to poladím časem, nebude to na STK vadit? (otázka na Hombrého

)
No a pak jsem chtěl ještě vyměnit přední uložení stabilizátoru... na internetu jsem koupil uložení, které bylo psané pro R220 Coupe, takže stejné aj na Labuť
http://www.automatejcek.cz/nahradni-dil ... -00602396/ ... je to obyč guma, ale po vymontování původního přišlo zklamání, bo je to úplně jiné a upravit ho by byl opravdu velký hardcore.... to původní bylo už opravdu vyžvejkané a aj tyč stabilizátoru v tom místě byla pěkně ojetá, tak jsem vzal starý drážkovaný řemen, skalpelem z něho oříznul drážky a vzniklý proužek gumy jsem nacpal mezi staré gumové uložení a úchyt. Tím jsem dosáhnul perfektního akorátního sevření stabilizátoru

.... mrzet mě může jen ta vyhozená pětistovka. Zkusím jim napsat a třeba to vezmou zpět....
Byla to práce asi na 4 pohodový hoďky. Myslím, že vpředu je to zas o něco stabilnější a o nějaký ten randál jsem snad přišel. Ale zase se začalo ozývat divné klepání kdesi ze zadní poloviny... tak nevím, jestli to třeba nemůže být trubička, která je vedená nad nádrží... nedalo se tam dostat ju tam pořádně upevnit, resp. jeden úchyt jsme tam nevrátili a tak si nejsem jistý, jestli neklepe o nádrž, i když se mi nezdá, že by to dělalo až tak silný klepotání.... no snad mi nikde nic neupadne
