Rover 218VVC Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tuhle práci bych chtěl dělat.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak jen pro info, aby jste věděli, že se něco děje....
... v pondělí mi volal úředník, aby mi po týdnu oznámil to, co stejně už týden věděl, že chce ode mne, resp. z HelpRegu, dodatek, v kterém bude vysvětleno, co obnáší úpravy na podvozku (výměna zadních brzd)
a pokud to tak bude, tak po mě pak opravdu bude chtít potvrzení z autorizovaného servisu o tom, že je to předěláno dle originálu... když jsem mu sdělil, že takový servis neexistuje, tak on že mě požene na zkušebnu.... pak začal plácat cosi takového, jako že nevidí žádný smysl v tom přestavovat auto z 97. roku, že kdyby to byl nějaký Jaguar, tak by to bral a že je to celý jakýsi divný, že je tam moc velký nárůst výkonu a že je divný, že by to znamenalo jen výměnu zadních brzd (to jsem mu ani neříkal, že na ten samej podvozek se rouboval seriově dokonce 200koňový motor
)... to už jsem na něho vážně vypěnil a dal mu jasně najevo, že mě jeho přístup uráží a že vůbec netuší o jaké auto se jedná, bo by to měl být jediný kus v ČR a že ze mě nemusí dělat blbce, protože si myslím, že tomu autu rozumím víc jak on... tak se teda jakože omluvil.
Po konzultaci s panem Stehlíkem z HelpRegu jsem se domluvili, že mi onen dodatek pošle a pak že by snad teoreticky neměl být problém ono potvrzení sehnat z některého z LandRover servisů... Říkal mi, že mám smůlu, že na takového úředníka blba naráží zřídka kdy.... že to většinou nikdo tak nehrotí.
Mrzí mě to..... chtěl jsem dokázat, že legální přestavba není nic, čeho by jste se měli bát... pravda je taková, že všechno reálné je a ten proces je průchozí, ale nesmíte jako já natrefit na tupýho iracionálně uvažujícího úředníka
Nicméně jak jsem říkal, dotáhnu to do konce at to stojí cokoli.... 
... v pondělí mi volal úředník, aby mi po týdnu oznámil to, co stejně už týden věděl, že chce ode mne, resp. z HelpRegu, dodatek, v kterém bude vysvětleno, co obnáší úpravy na podvozku (výměna zadních brzd)


Po konzultaci s panem Stehlíkem z HelpRegu jsem se domluvili, že mi onen dodatek pošle a pak že by snad teoreticky neměl být problém ono potvrzení sehnat z některého z LandRover servisů... Říkal mi, že mám smůlu, že na takového úředníka blba naráží zřídka kdy.... že to většinou nikdo tak nehrotí.
Mrzí mě to..... chtěl jsem dokázat, že legální přestavba není nic, čeho by jste se měli bát... pravda je taková, že všechno reálné je a ten proces je průchozí, ale nesmíte jako já natrefit na tupýho iracionálně uvažujícího úředníka


Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No, bylo to dlouhý, ale přečetl jsem to
.
Jinak Ti držím palce ať to dotáhneš do konce. Kam čert nemůže, nastrčí úředníka.

Jinak Ti držím palce ať to dotáhneš do konce. Kam čert nemůže, nastrčí úředníka.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
A to jsi ještě nebyl u mě na STK



Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
.... děkuji za trpělivost 
... jó, kdybych měl popsat všechny pocity, které se mnou cloumaly, tak by to tu bylo na celou stránku. Hodně jsem se musel krotit s popisem toho, co mi ten úředník povídal za hemzy a co to se mnou dělalo
Taky jsem si dal téměř týden na to, abych to rozdýchal 

... jó, kdybych měl popsat všechny pocity, které se mnou cloumaly, tak by to tu bylo na celou stránku. Hodně jsem se musel krotit s popisem toho, co mi ten úředník povídal za hemzy a co to se mnou dělalo


Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Jen otázka: proč to musíš hlásit jako přestavbu? On by to někdo na STK zkoumal? Když to bude brzdit, tak co je za problém?
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Protože ty zadní brzdy Trunda mění kvůli změně typu motoru a:
Zákon 56/2001Sb
§ 73
PŘESTAVBA SILNIČNĺHO VOZIDLA
(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.
(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují
a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
b) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
c) změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
d) změna kategorie vozidla.
A Trunda je prostě poctivej a chce to mít v cajku
Zákon 56/2001Sb
§ 73
PŘESTAVBA SILNIČNĺHO VOZIDLA
(1) Přestavbou silničního vozidla je změna nebo úprava podstatných částí mechanismu nebo konstrukce provozovaného silničního vozidla.
(2) Za změnu podstatných částí mechanismu nebo konstrukce silničního vozidla se považují
a) změna druhu pohonu, vestavění jiného typu motoru,
b) změna karoserie, pérování vozidla a kol způsobující změnu povoleného zatížení,
c) změna druhu karoserie nebo nástavby, pro které se mění účel a způsob použití silničního vozidla,
d) změna kategorie vozidla.
A Trunda je prostě poctivej a chce to mít v cajku

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
1. Jde o to,že kdyby způsobil nehodu,tak by měl dost velké problémy a ještě by se s tim táhla pojištovna,která by to brala jako podvod,protože by platil stále za 1.6 a přitom tam má 1.8 s trochu jinym výkonem
2. Nebude mít problémy na STK a ani s prodejem
3. To bude rarita,Coupé VVC
Jestli se pletu,tak mně opravte
Jinak držim palce,aby to dopadlo dobře

2. Nebude mít problémy na STK a ani s prodejem
3. To bude rarita,Coupé VVC

Jestli se pletu,tak mně opravte
Jinak držim palce,aby to dopadlo dobře

Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Aha, já to nečet celý, o motoru jsem nevěděl. Good luck!
http://www.rover-club.net/car_detail.php?id=228" onclick="window.open(this.href);return false;
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
Ještě Ford escort cabrio pro zábavu.
Seat Ibiza 1.9D, 47kw, dělník.
- Roman620ti
- Příspěvky: 3701
- Registrován: pon zář 17, 2007 5:58
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
No jestli nebylo jendodušší sehnat nějaký pořádně vylítaný 220tičko a zavřít se na dva roky do garáže, než to řešit s úřadama... 

2x Rover 620ti
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Sajfi je to tak..... Vileme chapu, taky nemam rad dlouhe prispevky
.... Romane, taky jsem nad tim uz uvazoval
, ale ja chci auto na normalni jezdeni a zaroven tak trosku neco spesl
.... Hombre, STK uz bude jen tresnicka - verim si a vim, ze je auto v cajku a projde bez problemu 




Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
V sobotu jsem mimo jiné starý motor uskladnil na půdu. Oddělal jsem převodovku a sundal sání a po částech na laně vytáhl na půdu. Oleje jsem v obou nechal a do válců jsem šplíchnul trošku Konkordu... zabalil do fólie, no a až se někdy budu nudit, tak si ho zrepasuju 
Mimo to jsem vymontoval svíčky, že je zkusím dát do VVC... ve VVC byly UNIPART svíčky, ale když jsem porovnal odtrh, tak byl o dost menší... no, dal jsem tam ty ze starého motoru s větším odtrhem a ejhle, kolísání otáček při volnoběhu se rapidně zmenšilo... jen si nejsem jistý výsledným výkonem... měl bych pořídit měrky a ty odtrhy si sám poladit dle tabulkové hodnoty.

Mimo to jsem vymontoval svíčky, že je zkusím dát do VVC... ve VVC byly UNIPART svíčky, ale když jsem porovnal odtrh, tak byl o dost menší... no, dal jsem tam ty ze starého motoru s větším odtrhem a ejhle, kolísání otáček při volnoběhu se rapidně zmenšilo... jen si nejsem jistý výsledným výkonem... měl bych pořídit měrky a ty odtrhy si sám poladit dle tabulkové hodnoty.
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Tak mám nový pokrok......
... po dodání dodatku od HelpRegu se konečně úředník umoudřil a včera mi vydal oficiální povolení k přestavbě. K dokončení celého procesu musím zajet do ROKO Motor Zlín, kde by mi měli vystavit papír o ověření správnosti přestavby a pak na technickou. Blbý je to, že to budu muset absolvovat na valníku, tak se mi to zas o něco prodraží
...... už abych to měl z krku... 
... po dodání dodatku od HelpRegu se konečně úředník umoudřil a včera mi vydal oficiální povolení k přestavbě. K dokončení celého procesu musím zajet do ROKO Motor Zlín, kde by mi měli vystavit papír o ověření správnosti přestavby a pak na technickou. Blbý je to, že to budu muset absolvovat na valníku, tak se mi to zas o něco prodraží


Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Včera jsem chtěl prohodit katalyzátor - ten z VIčka rachtal a na STK jsem tam chtěl raději dát původní.... jenže jsem zjistil, že už bych tam měl tři typy přírub a že to zbastlit dohromady bude děsná drbačka, tak uvažuju o jiné, trošku riskantní variantě. Ten kat z VIčka má vysypané dvě ze tří přepážek. Takže ty dvě vymlátím ven a kat tam vrátím. Funkční z části bude, bude dobře průchozí a jako bonus to bude mít takový řezaný zvuk
.... co ale na to řeknou na emisích, to se asi nechám překvapit. Rezerva by tam teoreticky měla být dostatečná 
Jinak aktuálně sháním někoho, kdo se mnou bude celý den jezdit s Kupéčkem na valníku po Moravě
Musím do Zlína a pak na STK... kohosi už mám přes kolegu dojednaného... ale zatraceně se to prodraží 


Jinak aktuálně sháním někoho, kdo se mnou bude celý den jezdit s Kupéčkem na valníku po Moravě


-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 216 Coupe, 1997 - Trundovy manželky ;-)
Až půjdeš na emise, tak smíchej benzín s E85 a máš to.