Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
- AnderN
- Site Admin
- Příspěvky: 6977
- Registrován: pon zář 17, 2007 18:46
- Bydliště: Brno, tel.: +420 725 378 817
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
A zkusím to znova ... vzduchu to má dost? Koukali jste do hadic okolo air-boxu? Sice málo pravděpodobné, protože by to nejspíš chytlo a pak hned zdechlo, ale když fakt nevíš ...
Dále -- když dělali tu geometrii, nemohlo se něco u toho stát, co by to způsobilo? Vím, dělali na zadní nápravě ... ale auto zvedali celé a nevíš, kdo se kolem toho motal a co si prohlížel. Nejsem paranoik, jen zvažuji všechny možnosti.
Pokud cívka dávala červenou jiskru, asi to bude ve finále tou elektrikou ... ale cívka to nutně být nemusí, když v kupéčku fungovala. Vezmi obě cívky a vyzkoušej je v kupé znova. Pokud jsou OK a jiskra byla přesto červená, nemůže to být chybou už na jejím vstupu? Nebo nějaké to čidlo, no ...
Ještě varianta, která taky nezazněla ... co imobilizér? Ten taky dovolí točit motorem, ale nenastartuješ.
No možností je halda, vůbec ti nezávidím, navíc když druhé auto stojí jen kvůli legislativním průtahům. Držím palce.
Dále -- když dělali tu geometrii, nemohlo se něco u toho stát, co by to způsobilo? Vím, dělali na zadní nápravě ... ale auto zvedali celé a nevíš, kdo se kolem toho motal a co si prohlížel. Nejsem paranoik, jen zvažuji všechny možnosti.
Pokud cívka dávala červenou jiskru, asi to bude ve finále tou elektrikou ... ale cívka to nutně být nemusí, když v kupéčku fungovala. Vezmi obě cívky a vyzkoušej je v kupé znova. Pokud jsou OK a jiskra byla přesto červená, nemůže to být chybou už na jejím vstupu? Nebo nějaké to čidlo, no ...
Ještě varianta, která taky nezazněla ... co imobilizér? Ten taky dovolí točit motorem, ale nenastartuješ.
No možností je halda, vůbec ti nezávidím, navíc když druhé auto stojí jen kvůli legislativním průtahům. Držím palce.
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Filtr jsem měl odpojený a klapka se otevírala. Servo volnoběhu bzučelo jak má. Immo blokuje už startér a neházelo by to jiskru. Navíc jsem tam měl daný komplet druhý ECU s Immo a bylo to stejné. Cívky nemám kde jinde vyzkoušet, bo na Kupéčku už mám elektronicky řízený zapalování s dvěma cívkama, ale obě cívky vykazovaly stejnou kvalitu jiskry. Rozdělovač nebyl nijak poškozený, palec v celkem pěkném stavu a uhlík jakbysmet... Čerpadlo tahalo, protože přes filtr mi to během mžiku naplnilo třetinu plechovky...
Právě že tu haldu možností jsem vyměňovací metodou prověřil, ale problém prostě bude někde v nějakých hodnotách, které už můžu prověřit těžko bez tabulek a příslušných zařízení..... už teď mi je jasné, že až se dozvím co to bylo, tak si budu škubat vlasy
Jinak co se týká Kupéčka, s Lenhamem jsem zahájil jednání o pomoci s dokončením těch legislativních průtahů, takže se začátkem sezóny by snad už mělo vyjet oficiálně a legálně na silnici
Už aby to bylo.... doufám, že už mě tam nic nezaskočí... nicméně je tam taky kopa práce - poloosa, ložiska na diferáku, zřejmě zapalování (kabely, cívky - uvažuju o montáži víka s cívkama z MG ZR, aby ty cívky nebyly tak pitomě za motorem a s kabelama dlouhýma jak noc), přední kotouče už jsou taky před koncem a když už bych to řešil, tak rovnou větší brzdy ze ZRka, bo to má s těma 17" trošku problém.... Nebo mám vyhlídnuté EBC kotouče s destičkama.... všechno to ale stojí peníze a těch taky není nazbyt. Nicméně bez investic do aut to bude dopadat tak, jak to teď je s Labuťou....
Právě že tu haldu možností jsem vyměňovací metodou prověřil, ale problém prostě bude někde v nějakých hodnotách, které už můžu prověřit těžko bez tabulek a příslušných zařízení..... už teď mi je jasné, že až se dozvím co to bylo, tak si budu škubat vlasy

Jinak co se týká Kupéčka, s Lenhamem jsem zahájil jednání o pomoci s dokončením těch legislativních průtahů, takže se začátkem sezóny by snad už mělo vyjet oficiálně a legálně na silnici

-
- Příspěvky: 2125
- Registrován: úte pro 09, 2008 9:30
- Bydliště: Králův Dvůr
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
To je divná záhada, tak bádej...přeju hodně zdaru!!! A k těm brzdám, mám doma jedny brzdiče navíc z 620 Ti, když si koupíš kotouče ze silnýho ZS, půjdou ti tam namontovat. Nechám ti je za kamarádskou cenu, nejsou nic moc, ale polehký repasi pískovačkou a barvou na vejfuky budou jako nový, pístky měly v pohodě i vodící kolíky v držákách
Proštuduj si to, každopádně na 200RF to takhle jde, myslím že už to tu i několik lidí dělalo 


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nooo... myslím že se domluvíme
Už mi je šupni na hromadu k těm slickům a 2,5 litrům MTF94
.... já už si s něma pohraju. Určitě pasujou, akorát by to chtělo aj ty zadní třmeny, protože i ty jsou větší... ale tak klidně postupně 
Ze servisu se mi dnes neozvali, tak asi se k tomu nedostali.... nicméně cestu do a z práce s Borou jsem zvládl a psychicky to přežil



Ze servisu se mi dnes neozvali, tak asi se k tomu nedostali.... nicméně cestu do a z práce s Borou jsem zvládl a psychicky to přežil

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak držim palce.. koukám, že tě labuťka umí pěkně potrápit.... Budu se tešit na štastný konec....


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tak co, něco nového??????
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Já su BLBEC!!!!!!!!!!
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
uz si vypnul ten tajnej spinac jo



Rover 220 Sdi (99)
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
Rover 75 Tourer CDTi (04)
Škoda 130L rally https://www.youtube.com/watch?v=wKCL7N__AfM
-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
tvl nás tady natahuješ. Co to bylo?
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
.... dneska se musim ožrat jak to zvíře!
Lenham po telefonu pravil:
Volal jsem před chvilkou tomu známému a říkal - včera klučina půl dne nad tím koumal. Všechno změřil, tlaky, jiskru to házelo, benzín tam šel, všechno správně a i tak ne a ne to nastartovat... že už z toho byl na prášky, tak to nechal být na dnešek... a dneska ráno už nevěděl co, tak vzal ten druhý palec, co jsem mu nechal v autě v krabičce, dal ho tam a ono to naskočilo
Prostě on ten druhovýrobní palec byl už jakejsi uvnitř vypálený a pod zátěží (svíčkou ve stlačené směsi) jiskra nepřeskočila z palce na víčko, ale na vačkovou hřídel..... Je ale fakt, že tohle by asi těžko kdo proměřil...
900,- za čas servisáka v pr....., den dovolené v pr.... a já neskonale potupen, ale poučen, že prostě předpokladat je špatné.
Ke všemu to teda vůbec nijak nesouvisí s tou nědělní nehodou a je to jen pitomě pitomá shoda okolností, že se to podělalo v moment, kdy se to podělalo....
Dnes večer se ožeru a až se z toho vyspím, tak půjdu sundat bouchnutej nárazníl, narovnám v něm jekl a zalepím prasklou nádržku na vodu do ostřikovačů....
Závěrem musím konstatovat - Labuť je skvělé auto, servisně nenáročné, jednoduché a technicky průhledné.... jen ten, kdo ho servisuje nesmí být lempl


Lenham po telefonu pravil:
.... držel jsem v ruce oba palce a ten původní vypadal nádherně... byl totiž před cca 70.000 km měněný. Dával jsem je k sobě, čučel na ně z blízka.... prostě okem na tom nic nebylo.... úplně normální palec rozdělovače. Tak jsem tam nechal původní a ani tam ten druhý nezkusil dát....No, jestli máš i druhý palec a víko rozdělovače, tak ho tam raději zkus hodit....
Volal jsem před chvilkou tomu známému a říkal - včera klučina půl dne nad tím koumal. Všechno změřil, tlaky, jiskru to házelo, benzín tam šel, všechno správně a i tak ne a ne to nastartovat... že už z toho byl na prášky, tak to nechal být na dnešek... a dneska ráno už nevěděl co, tak vzal ten druhý palec, co jsem mu nechal v autě v krabičce, dal ho tam a ono to naskočilo

Prostě on ten druhovýrobní palec byl už jakejsi uvnitř vypálený a pod zátěží (svíčkou ve stlačené směsi) jiskra nepřeskočila z palce na víčko, ale na vačkovou hřídel..... Je ale fakt, že tohle by asi těžko kdo proměřil...
900,- za čas servisáka v pr....., den dovolené v pr.... a já neskonale potupen, ale poučen, že prostě předpokladat je špatné.
Ke všemu to teda vůbec nijak nesouvisí s tou nědělní nehodou a je to jen pitomě pitomá shoda okolností, že se to podělalo v moment, kdy se to podělalo....
Dnes večer se ožeru a až se z toho vyspím, tak půjdu sundat bouchnutej nárazníl, narovnám v něm jekl a zalepím prasklou nádržku na vodu do ostřikovačů....
Závěrem musím konstatovat - Labuť je skvělé auto, servisně nenáročné, jednoduché a technicky průhledné.... jen ten, kdo ho servisuje nesmí být lempl


Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Tohle mi psal onehdá Johny v tématu o Kupéčku:

Proč jsi mi to tu nenapsal znovu?J0hny píše:Zkus svíčky, palec rozdělovače, víčko nebo kabely. Právě jsem to řešil na bráchovym 416Si, nakonec to byl zase palec už asi po 4týNa svejch autech jsem měnil hned obojí za originál z anglie, ale většina lidí do toho investovat 650kč nechce a pak řeší kraviny a začínaj výměnou nejdražších kabelů....

Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
... tak a zlobucha je doma.... potvůrka, jede si jak kdyby se nic nestalo 

-
- Příspěvky: 1924
- Registrován: úte lis 27, 2007 19:42
- Bydliště: Praha, občas Karlovy Vary
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Nj závodník....
-
- Příspěvky: 66
- Registrován: pon srp 08, 2011 15:01
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rover 416 Tourer, 1998 - Labuťka ;-)
Kdybych byl přihlášen a četl tvé příspěvky dříve, hned bych ti napsal, že je to v rozdělovači. Klasika, palec nebo trhlinka ve víku. To je dobře známý problém Roverů(motory K i D). Já na kabriu měl prasklé víčko a bratránek na 416 palec, jako ty. A to dokonce dvakrát během 60t km 
